Blue Media inwestuje w Rachuneo

#Polskie Aplikacje Transakcyjne #Rachuneo #umowy przez internet

21.04.2020
Udostępnij:

Blue Media zainwestowała w spółkę Polskie Aplikacje Transakcyjne, operatora serwisu Rachuneo, umożliwiającego porównywanie ofert i zawarcie umowy o usługi energetyczne i telekomunikacyjne w pełni przez internet. Sopocka spółka przejęła 18 proc. udziałów.

Rachuneo, oprócz porównywania ofert, analizuje rachunki, sprawdza czy zmiana dostawcy jest dla klienta opłacalna i pomaga przeprowadzić klienta przez wszelkie formalności. Cały proces odbywa się przez internet. Rachuneo ułatwia zarządzanie długoterminowymi umowami z dostawcami usług i mediów, umożliwiając klientom m.in. stały monitoring najlepszych i dopasowanych do ich oczekiwań ofert.

W tym momencie z Rachuneo korzystają klienci indywidualni. Wkrótce zostaną uruchomione usługi dla małych i średnich firm.

- Jako Blue Media chcemy wspomóc dalszy rozwój Rachuneo, dzieląc się naszym doświadczeniem i know how pozyskanym przy okazji budowy serwisu bm.pl i rozwijaniu usług płatności automatycznych za rachunki. Do inwestycji przekonał nas przede wszystkim zespół Rachuneo, z którym mieliśmy już okazję współpracować przy okazji innych projektów - wyjaśnia Sebastian Ptak, prezes Blue Media.

- Cieszymy się na współpracę z Blue Media z wielu powodów. Chodzi nie tylko o potencjał kapitałowy i biznesowy spółki, ale również doświadczenie na rynku finansowym oraz rozbudowaną sieć kontaktów w branży telekomunikacyjnej i energetycznej. Chcemy jako Rachuneo stać się dla klientów indywidualnych i biznesowych centrum świadomego zarządzania swoimi usługami - energetycznymi, telekomunikacyjnymi, związanymi z dostępem do treści cyfrowych. Razem z Blue Media będzie nam łatwiej takie możliwości zaproponować wszystkim Polakom oraz rozszerzyć portfel współpracujących dostawców - mówi Miłosz Brakoniecki, założyciel Rachuneo.

Dzięki wąskiej specjalizacji, Rachuneo ma obecnie dostęp do wszystkich aktualnych ofert i promocji. Współpracuje wyłącznie ze sprawdzonymi dostawcami usług o ugruntowanej pozycji na rynku, w tym z PGE Centrum, spółką należącą do Polskiej Grupy Energetycznej czy Po Prostu Energia SA.

Serwis rachuneo.pl miesięcznie odwiedza około 50 tys. unikalnych użytkowników. Korzystanie z serwisu jest dla klientów bezpłatne.

Przeczytaj także:

Artykuł

Autopay partnerem Akcji HumanBE - Dwie Godziny Dla Rodziny/Człowieka

Autopay został partnerem Akcji HumanBE - Dwie Godziny Dla Rodziny/Człowieka. Organizatorem akcji jest Instytut Humanites - Człowiek i Technologia.

15.05.2024 Czytaj więcej

Raport

Polacy kochają zakupy online, ale nie za każdą cenę [RAPORT AUTOPAY]

Polacy nie wyobrażają sobie życia bez e-commerce, ale chcą kupować na własnych warunkach. Chociaż cena jest decydującym kryterium wyboru produktu, zrezygnują z zakupów, gdy nie znajdą ulubionej formy płatności.

13.05.2024 Czytaj więcej

Artykuł

Rebranding Autopay z dwiema statuetkami na Transform Awards Europe 2024!

Rebranding Autopay został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024

22.04.2024 Czytaj więcej