Nina Wadowska PR Managerem Blue Media

30.12.2022
Udostępnij:

Nina Wadowska PR Managerem Blue Media

Od początku grudnia stanowisko PR Managera w Blue Media pełni Nina Wadowska, która w ramach swoich obowiązków będzie odpowiadała za działania public relations firmy, w tym strategię komunikacji i współpracę z mediami oraz wsparcie działu komunikacji wewnętrznej. To nowe stanowisko w ramach struktur Blue Media.

Nina Wadowska jest związana z branżą PR od ponad 7 lat. Przez ostatnie 3 lata pracowała w Havas PR Warsaw kierując pracami zespołów z zakresu PR-u korporacyjnego i produktowego, a także koordynując strategię komunikacji Havas Creative Group. Realizowała również wybrane projekty związane z CSR-em i edukacją klimatyczną. W 2021 roku za kampanię IKEA Retail Polska TAK! Dla edukacji klimatycznej, współrealizowanej między innymi z Młodzieżowym Strajkiem Klimatycznym, WWF Polska i UN Global Compact Network Poland, otrzymała dwie statuetki Złotych Spinaczy – złoto i srebro w kategoriach Advocacy i Public Affairs oraz Kampania społeczna.

Dotychczas pracowała dla takich marek jak: Spotify, IKEA, Ingka Centres, TIER, Canal+, Finish, Answear, Louis Vuitton, Moët Hennessy Polska, Raffles Europejski, czy polska marka modowa –Surf Inc.

O Blue Media:

Blue Media działa od 1999 r. i jest jedną z największych spółek technologiczno-finansowych w Polsce. Świadczy usługi dla sektora finansowego, telekomunikacyjnego i ecommerce. Firma stale wprowadza nowe usługi, które ułatwiają i przyspieszają wykonywanie codziennych czynności, od płacenia rachunków i doładowania telefonu, przez zrobienie zakupów przez internet po automatyczne opłacenie przejazdów autostradą.

Przeczytaj także:

Artykuł

Autopay partnerem Akcji HumanBE - Dwie Godziny Dla Rodziny/Człowieka

Autopay został partnerem Akcji HumanBE - Dwie Godziny Dla Rodziny/Człowieka. Organizatorem akcji jest Instytut Humanites - Człowiek i Technologia.

15.05.2024 Czytaj więcej

Raport

Polacy kochają zakupy online, ale nie za każdą cenę [RAPORT AUTOPAY]

Polacy nie wyobrażają sobie życia bez e-commerce, ale chcą kupować na własnych warunkach. Chociaż cena jest decydującym kryterium wyboru produktu, zrezygnują z zakupów, gdy nie znajdą ulubionej formy płatności.

13.05.2024 Czytaj więcej

Artykuł

Rebranding Autopay z dwiema statuetkami na Transform Awards Europe 2024!

Rebranding Autopay został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024

22.04.2024 Czytaj więcej