Płatności Online Blue Media zintegrowane z Comarch e−Sklep

#ecommerce #płatności online #Comarch

20.03.2018
Udostępnij:

Oprogramowanie sklepu internetowego Comarch e-Sklep umożliwia swoim klientom szybkie wdrożenie Płatności Online Blue Media. Integracja Comarch e-Sklep z Blue Media jest odpowiedzią na rosnące oczekiwanie sklepów w zakresie korzystania z oferowanego przez sopocką spółkę rozwiązania.

Płatności Online Blue Media gwarantują bezpieczeństwo transakcji internetowych dokonywanych na wiele sposobów – kartą płatniczą, szybkim przelewem czy za pomocą BLIK.

Rozwiązanie Blue Media pozwala na dostosowanie wyglądu serwisu płatności do szaty graficznej sklepu, obsługę płatności w pełnym modelu RWD (responsive web design) oraz darmową realizację zwrotów wpłat dla klientów. – Dla pierwszych partnerów przygotowaliśmy specjalne warunki „na start” – mówi Krystian Wesołowski z Blue Media.

Comarch e-Sklep to jedyne na rynku oprogramowanie sklepu internetowego w pełni zintegrowane z systemami Comarch ERP XT, Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Altum. Z systemu ERP do sklepu wysyłane są rabaty, zestawy promocyjne, towary wraz z opisami i aktualne stany magazynowe, a także informacje o zamówieniach, klientach oraz dane do faktury. Comarch e-Sklep posiada możliwość wystawiania nielimitowanej liczby towarów w e-sklepie, nie jest ograniczony limitami wielkości bazy danych oraz ilości przesyłanych danych.



💡 Jeżeli szukasz innych usług dla e-commerce – kliknij w link, a przejdziesz do specjalnego marketplacu z ofertami naszych partnerów, np. audyt SEO, usługi prawne, usługi reklamowe, itp.

Przeczytaj także:

Ecommerce

Wykorzystanie dużych zbiorów danych (big data) do optymalizacji łańcuchów dostaw w e-commerce

Dowiedz się więcej o prognozowaniu popytu, zarządzaniu zapasami i personalizacji doświadczeń klientów, aby osiągnąć długoterminowy sukces w handlu internetowym.

16.05.2024 Czytaj więcej

Ecommerce

Zastosowanie sztucznej inteligencji w analizie sentymentu klientów w e-commerce

Sprawdź, jak AI może wspierać zarządzanie opiniami, optymalizację ofert i zwiększać satysfakcję klientów, poprzez zaawansowane rozwiązania technologiczne.

14.05.2024 Czytaj więcej

Ecommerce

Nadszedł czas na channel-free. Co to oznacza dla handlu internetowego?

Dowiedz się, jak technologie takie jak AI, VR i AR tworzą płynne doświadczenia zakupowe, spełniając wymagania dzisiejszych klientów otwartych na technologie.

13.05.2024 Czytaj więcej