Jeszcze szybsza spłata zadłużenia - nowe rozwiązanie płatnicze w branży zarządzania wierzytelnościami

#płatności online #płatności automatyczne #KRUK S.A.

05.06.2019
Udostępnij:

Blue Media we współpracy z KRUK S.A. wprowadza możliwość szybkiej spłaty zadłużenia online, bez potrzeby rejestracji i logowania, w mniej niż 3 minuty. Jest to pierwsze tego typu rozwiązanie płatnicze w branży zarządzania wierzytelnościami w Polsce.

Aby klient firmy KRUK S.A. mógł skorzystać z usługi „Spłać zadłużenie bez rejestracji” wystarczy, że na stronie system.e-kruk.pl poda swój PESEL oraz numer sprawy, którą chce opłacić. Na podstawie tych dwóch danych serwis identyfikuje zadłużenie. Po wybraniu kwoty spłaty i przekierowaniu do strony Blue Media, klient wybiera opcję płatności - BLIK, kartę debetową lub szybki przelew bankowy - i autoryzuje płatność.

Rozwiązanie to jest skierowane do osób, które chcą spłacić swoje zadłużenie za jednym razem. Klienci, którzy korzystają z usługi jednorazowo nie mają potrzeby zakładania konta w serwisie e-kruk.pl. Z kolei dla stałych klientów rozwiązanie spłaty bez logowania jest po prostu bardzo wygodne i oszczędza ich czas.

- Patrząc na rozwój usług online, które coraz bardziej idą w kierunku automatyzacji, także i my postanowiliśmy maksymalnie skrócić ścieżkę płatności i przyspieszyć cały proces spłaty zadłużenia. Przenieśliśmy model zakupów powszechnych w internetowych sklepach - zakup bez rejestracji - do naszej branży. Wraz z Blue Media stworzyliśmy coś wyjątkowego jako pierwsi w Polsce - wyjaśnia Marta Adamczak z KRUK S.A.

Usługa płatności bez logowania jest autorskim rozwiązaniem Blue Media - spółki, która od 20 lat rozwija automatyczne płatności. Branża zarządzania wierzytelnościami, podobnie jak wiele innych branż, przechodzi cyfrową rewolucję. Kiedyś klienci musieli spłacać swoje zobowiązania osobiście, później spłacali je na poczcie lub samodzielnie wykonywali przelew. Rozwój elektronicznych biur obsługi klienta sprawił, że coraz więcej podmiotów zaczęło oferować także szybkie płatności online.

- Najważniejszym kierunkiem rozwoju usług online typu self service jest zmiana sposobu myślenia o kliencie. Klient nie ma czasu na rejestracje do kolejnego serwisu czy pobranie kolejnych 15 aplikacji. Oczekuje prostego i wygodnego narzędzia. Oczywiście nie da się wszystkich procesów wyeliminować, ale można już skorzystać z rozwiązań, które skracają ścieżkę spłaty zobowiązania nawet o kilkanaście minut - podsumowuje Krystian Wesołowski z Blue Media.

Przeczytaj także:

Fintech

Wdrożenie płatności bez granic. Rozwiązania dla globalnej ekspansji

Odkryj jak nowoczesne technologie takie jak API do płatności zmieniają zarządzanie finansami. Poznaj możliwości, jakie otwierają się dla firm na globalnym rynku

17.05.2024 Czytaj więcej

Fintech

Przetwarzanie kart płatniczych w nowoczesnym e-commerce. Klucz do skutecznych transakcji

Odkryj, jak przetwarzanie kart płatniczych wpływa na płynność i bezpieczeństwo transakcji. Zobacz, jak integracja z systemem Visa może zwiększyć konkurencyjność

10.05.2024 Czytaj więcej

Fintech

Rola autentykacji 3DS w zabezpieczaniu transakcji online

Sprawdź, jak autentykacja 3D Secure (3DS) zabezpiecza transakcje online i buduje zaufanie wśród użytkowników. Poznaj szczegóły integracji z Visa i Mastercard.

26.04.2024 Czytaj więcej