Market ubezpieczeniowy w serwisie bm.pl

#ubezpieczenia online #ubezpieczenia

30.06.2015
Udostępnij:

bm.pl, internetowy robot finansowy, udostępnił użytkownikom market ubezpieczeń online.

Rozwiązanie to spółka Blue Finance (należąca do grupy Blue Media) udostępnia obecnie klientom za pośrednictwem ponad 20 instytucji finansowych. W serwisie bm.pl zakup ubezpieczenia będzie dodatkowo zautomatyzowany. Robot zapamięta raz podane dane konieczne do zakupu polisy i przy powtórnym zakupie uzupełni je automatycznie.

Serwis bm.pl to robot, który automatyzuje finansowe obowiązki. Dotychczasowa funkcjonalność pozwalająca na automatyczne wykonywanie płatności za rachunki została poszerzona o możliwość zakupu ubezpieczenia turystycznego online.

- Market ubezpieczeń online to sprawdzone rozwiązanie, które Blue Finance oferuje instytucjom finansowym – bankom komercyjnym i spółdzielczym oraz instytucjom pośrednictwa finansowego. W serwisach partnerów aplikacja ta działa z powodzeniem od 2009 roku. Z myślą o automatyzacji nudnych i powtarzalnych czynności serwis bm.pl umożliwia zapamiętywanie danych potrzebnych do zakupu polisy. Teraz numer PESEL, datę i miejsce urodzenia wystarczy wpisać tylko raz. Przy kolejnym zakupie serwis automatycznie uzupełni pola, które np. w przypadku zmiany adresu będziemy mogli edytować - mówi Anna Maraś, koordynatorka projektu bm.pl w Blue Media.

Przed zakupem ubezpieczenia użytkownicy będą oczywiście mogli porównywać oferty pod kątem ceny i zakresu ochrony. Obecnie poprzez bm.pl swoje polisy oferuje 8 Towarzystw Ubezpieczeniowych: AXA, Concordia, Europa, Inter, Signal Iduna, Uniqa, Warta oraz You Can Drive. Serwis bm.pl pozwala także na rozszerzenie zakresu ochrony o ubezpieczenie bagażu, ubezpieczenie od chorób przewlekłych, OC czy assistance samochodowy.

Wprowadzenie możliwości zakupu ubezpieczeń to kolejny etap rozwoju bm.pl, robota finansowego, który został udostępniony użytkownikom w kwietniu 2015 roku. Do końca 2015 roku planowane są kolejne wdrożenia, które pozwolą coraz większej liczbie Polaków na bezkarne zapominanie o płatnościach.

Przeczytaj także:

Fintech

Wdrożenie płatności bez granic. Rozwiązania dla globalnej ekspansji

Odkryj jak nowoczesne technologie takie jak API do płatności zmieniają zarządzanie finansami. Poznaj możliwości, jakie otwierają się dla firm na globalnym rynku

17.05.2024 Czytaj więcej

Fintech

Przetwarzanie kart płatniczych w nowoczesnym e-commerce. Klucz do skutecznych transakcji

Odkryj, jak przetwarzanie kart płatniczych wpływa na płynność i bezpieczeństwo transakcji. Zobacz, jak integracja z systemem Visa może zwiększyć konkurencyjność

10.05.2024 Czytaj więcej

Fintech

Rola autentykacji 3DS w zabezpieczaniu transakcji online

Sprawdź, jak autentykacja 3D Secure (3DS) zabezpiecza transakcje online i buduje zaufanie wśród użytkowników. Poznaj szczegóły integracji z Visa i Mastercard.

26.04.2024 Czytaj więcej