Blue Media bardzo wysoko w Fast500

#fintech #nagroda dla Blue Media #Deloitte Technology Fast 500

Udostępnij:

13 miejsce spółki w zestawieniu EMEA W 2006 roku jest niezaprzeczalnie wielkim osiągnięciem.

1 pozycja w Fast50 pozwoliła na znalezienie się na samym szczycie 500 najbardziej dynamicznie rozwijanych się firm z sektora technologicznego i telekomunikacyjnego z 21 krajów Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.

Podczas ceremonii rozdania nagród przedstawiciele Deloitte dużo mówili o sukcesie regionalnych konkursów Fast i rosnącego prestiżu imprezy na świecie.

Serge Tchuruk – gość specjalny Gali – dodał, że z doświadczeń i osiągnięć małych i średnich firm oraz z ich dynamicznego rozwoju korzystają wielkie światowe koncerny, które bacznie śledzą powstające tam unikalne koncepcje i innowacyjne rozwiązania. Mniejsze podmioty są bardziej elastyczne i dzięki temu wygrywają na światowym rynku, zwłaszcza w obszarze nowoczesnych technologii.

Natomiast Dyrektor Deloitte na Europę, Afrykę i Bliski Wschód dr Wolfgange Grewe pogratulował Blue Media zajęcia pierwszego miejsca w Fast50 i zaznaczył rosnącą rolę Polski i regionu dla Deloitte.

Po części oficjalnej zaproszeni goście mieli okazję do wymiany cennych doświadczeń i podzielenia się osiągnięciami własnych firm.

Zestawienie Fast500- pierwsza 30-tka

Artykuł

Blue Media (wkrótce Autopay) partnerem Global Mentoring Walk w Sopocie

01.06.2023 CZYTAJ WIĘCEJ

Artykuł

Europejski Akt o Dostępności zobowiązuje przedsiębiorców do wprowadzenia ułatwień w korzystaniu z oprogramowania, usług oraz produktów cyfrowych od połowy 2025 r.

26.05.2023 CZYTAJ WIĘCEJ

Artykuł

Firma Blue Media, lider polskiego rynku płatniczego, rozpoczyna proces rebrandingu do nowej marki parasolowej Autopay. Firma planuje rozwój nowych produktów i chce stać się czołową europejską firmą technologiczną.

23.05.2023 CZYTAJ WIĘCEJ