Udostępnij:

12 marca 2007 roku podczas posiedzenia Rady Izby Blue Media dołączyła do grona członków Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji.

Przynależność do Izby jest podyktowana profilem prowadzonych przez firmę działań oraz chęcią uczestniczenia w pracach Izby na rzecz podmiotów gospodarczych prowadzących działalność gospodarczą w sektorze teleinformatyki (telekomunikacji i informatyki).

Działalność ta służy przede wszystkim usprawnianiu procesów zachodzących w obszarze gospodarczo-prawnym mających bezpośrednie przełożenie na jakość prowadzonej aktywności przez polskie firmy.
Obecnie do Izby należy ponad 180 firm, reprezentowanych w Izbie poprzez swoich przedstawicieli.

*

Blue Media specjalizuje się w budowie i implementacji systemów wsparcia sprzedaży w Internecie, wdrażaniem rozwiązań e-commerce oraz dostarczaniem rozwiązań korporacyjnych.

Począwszy od roku 1999 rozwija się bardzo dynamicznie. Potwierdzeniem tej tendencji są ostatnie osiągnięcia - zdobycie 1 miejsca w rankingu Technology Fast50 2006 oraz uplasowanie się w czołówce kilku kluczowych zestawień branżowych za rok 2006.
Jest to wynik zarówno konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju firmy, jak i posiadania zespołu wysokiej klasy specjalistów.

Głównymi odbiorcami usług Blue Media są banki i instytucje z sektora finansowego. Grono dotychczasowych Partnerów firmy stanowi kilkanaście największych banków w Polsce, operatorzy GSM oraz inne instytucje finansowe. Ostatnio spółka rozpoczęła ekspansję działań na rynkach wschodnich.

*

Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji (PIIT) istnieje od stycznia 1993 roku.
Dorobek Izby jest znaczący. W kręgach administracyjnych Izba zyskała opinię rzetelnego i konstruktywnego partnera w dyskusjach i negocjacjach. Pozycję tę stale umacnia i poszerza.

Konsekwentnie działa na rzecz równoprawnego prowadzenia działalności gospodarczej przez wszystkie podmioty w warunkach jednoznacznej interpretacji przepisów ustaw.

Obecnie poprzez organizację EICTA zwiększa swoje zaangażowanie w prace Komisji Europejskiej w sprawach dotyczących rynku teleinformatycznego.

Artykuł

Blue Media (wkrótce Autopay) partnerem Global Mentoring Walk w Sopocie

01.06.2023 CZYTAJ WIĘCEJ

Artykuł

Europejski Akt o Dostępności zobowiązuje przedsiębiorców do wprowadzenia ułatwień w korzystaniu z oprogramowania, usług oraz produktów cyfrowych od połowy 2025 r.

26.05.2023 CZYTAJ WIĘCEJ

Artykuł

Firma Blue Media, lider polskiego rynku płatniczego, rozpoczyna proces rebrandingu do nowej marki parasolowej Autopay. Firma planuje rozwój nowych produktów i chce stać się czołową europejską firmą technologiczną.

23.05.2023 CZYTAJ WIĘCEJ