Blue Media partnerem ósmej edycji TEDxWarsawWomen

#tedxwarsawwomen

Udostępnij:

Już w najbliższy piątek, 9 grudnia, odbędzie się TEDxWarsawWomen - wydarzenie skupione wokół inspirujących, nowoczesnych i prospołecznych idei, ważnych dla współczesnych kobiet. Blue Media jest jednym z partnerów konferencji.

TEDxWarsawWomen to organizowane od 2010 r. spotkania z wyjątkowymi osobowościami, które podejmują dialog na temat nowej roli kobiet w kreowaniu rzeczywistości i zmienianiu świata. Tegoroczne wydarzenie odbywa się pod hasłem "Redefinicje", czym niewątpliwie nawiązuje do tempa zmian społecznych, które dotykają nas w ostatnich latach. Pandemia, niepewność jutra i kryzysy objęły niemal każdą sferę naszego życia. Celem najbliższej edycji TEDxWarsawWomen jest pokazanie, jak w obliczu tych zmian odnaleźć się w nowej rzeczywistości i na nowo zdefiniować swoje cele. Podczas wydarzenia usłyszymy przemówienia, które zainspirują kobiety do tego, aby żyć twórczo, kreatywnie i odważnie definiować swoją przyszłość.


Idee, które stoją za TEDxWarsawWomen korespondują z wartościami spółki Blue Media, która, jako twórca innowacji technologicznych w obszarze płatności wspiera rolę kobiet w biznesie. W czerwcu 2021 r. Blue Media, jako jedna z pierwszych 13 firm w Polsce, przystąpiła do kampanii 30% Club, która ma na celu zwiększenie reprezentacji kobiet w zarządach spółek.


Blue Media od lat jest częścią projektów, których celem jest zwiększenie reprezentacji kobiet w zarządach i radach nadzorczych. Współorganizujemy i organizujemy liczne wydarzenia z tym związane. Jesteśmy jednymi z członków założycieli 30% Club Poland, dlatego nie mogliśmy przejść obojętnie obok TEDxWarsawWomen. Wierzymy, że takie akcje mają pozytywny wpływ na sytuację kobiet na polskim rynku pracy - mówi Ewa Woroszył FCCA, Członkini Zarządu Blue Media.


TEDxWarsawWomen to wydarzenie, które podejmuje tematy ważne i aktualne dla nas wszystkich. Choć w nazwie mamy “Women” to kierujemy przekaz do wszystkich, niezależnie od płci, wieku, czy ludzkich ograniczeń. Zależy nam na tym, by skorzystało z tego jak najwięcej uczestników, w tym także osoby niesłyszące lub niedosłyszące. Po raz pierwszy podczas naszego wydarzenia wszystkie mowy będą tłumaczone na język migowy. Bardzo mnie cieszy, że dzięki współpracy z tegorocznymi partnerami, każdy będzie mógł czerpać inspiracje z idei, które są warte rozpowszechniania - mówi Ewa Turek, kuratorka TEDxWarsawWomen 2022.



Blue Media to wiodący w Polsce dostawca bezpiecznych ekosystemów płatności, rozwiązań odpowiedzialnych za weryfikację tożsamości i innych usług związanych z finansami. To twórca innowacji technologicznych, które ułatwiają i przyspieszają realizację codziennych płatności online. Z usług firmy korzystają codziennie dziesiątki tysięcy sklepów internetowych i miliony klientów.

Artykuł

Blue Media (wkrótce Autopay) partnerem Global Mentoring Walk w Sopocie

01.06.2023 CZYTAJ WIĘCEJ

Artykuł

Europejski Akt o Dostępności zobowiązuje przedsiębiorców do wprowadzenia ułatwień w korzystaniu z oprogramowania, usług oraz produktów cyfrowych od połowy 2025 r.

26.05.2023 CZYTAJ WIĘCEJ

Artykuł

Firma Blue Media, lider polskiego rynku płatniczego, rozpoczyna proces rebrandingu do nowej marki parasolowej Autopay. Firma planuje rozwój nowych produktów i chce stać się czołową europejską firmą technologiczną.

23.05.2023 CZYTAJ WIĘCEJ