Blue Media uruchamia płatności na Shopify dla Manufaktury w Bolesławcu

#ecommerce #płatności online #shopify

15.12.2020
Udostępnij:

Blue Media umożliwia wdrożenie szybkich płatności online na największej platformie e-commerce na świecie - Shopify. We współpracy z agencją Brand Active, sopocka spółka ma już za sobą pierwsze takie wdrożenie - dla Manufaktury w Bolesławcu.

Manufakturawboleslawcu.com to pierwszy sklep zbudowany w oparciu o platformę Shopify, który korzysta z możliwości przyjmowania płatności online w polskiej walucie z wykorzystaniem Płatności Online Blue Media.

Manufaktura w Bolesławcu to polski producent ręcznie wypalanej i zdobionej ceramiki.  Oryginalne naczynia, łączące tradycyjne wzornictwo z nowymi trendami, znajdują uznanie nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Producent, by zapewnić dostęp do swoich produktów dla potencjalnych kupujących zdecydował się na utworzenie sklepu internetowego w oparciu o globalną platformę Shopify -  jedną z największych platform do prowadzenia biznesu online na świecie. Z kanadyjskiego rozwiązania korzysta bowiem blisko 1,8 mln e-sklepów na całym świecie. Wybór ten zapewnił możliwość indywidualnego dopasowania platformy do własnych potrzeb, stabilność oraz skalowalność. Dzięki dużej społeczności zgromadzonej wokół platformy daje ona możliwość stałego rozwoju, a potężny app store przyczynia się do sprawnego wprowadzania nowych funkcjonalności, automatyzacji i niestandardowych działań marketingowych. 

- Jak pokazują badania, polscy klienci najchętniej sięgają po sprawdzone na naszym lokalnym rynku rozwiązania: szybkie płatności elektroniczne obsługiwane przez polskich operatorów płatniczych czy BLIKa. Od teraz polskie sklepy, które działają w oparciu o silnik Shopify, mogą zaproponować swoim klientom rozwiązanie płatnicze, które jest im już doskonale znane - mówi Marcin Szczur, Deputy Head of Sales w Blue Media.

- Shopify nieprzerwanie jest w trendzie wzrostowym, również w Polsce. Choć liczba nowych wdrożeń jest niższa aniżeli na rynku zachodnim, wydaje się kwestią czasu, jak to się zmieni.  Bez wątpienia głównym powodem takiego stanu jest brak oficjalnej integracji platformy z polskimi operatorami płatności. Dlatego cieszymy się, że wypracowaliśmy możliwość szybkiej integracji Shopify Płatności Online Blue Media ze sklepami zbudowanymi na tym systemie. Dzięki temu rozwiązaniu polscy przedsiębiorcy mogą w pełni korzystać z korzyści, jakie daje sklep internetowy Shopify  - wylicza Paweł Horodecki, Customer Services Director, Brand Active.

Dzięki współpracy z Brand Active stworzyliśmy nowoczesny e-sklep w oparciu o platformę Shopify, która pozwoliła w pełni dostosować się do naszych potrzeb. Możliwość integracji z PIM (product information management) pozwoliła nam zautomatyzować wiele procesów, co przyczyniło się do sprawniejszego działania naszego biznesu. Dostarczona integracja z Blue Media dała nam możliwość zapewniania naszych klientów o nowoczesnych, szybkich i bezpiecznych płatnościach - co było dla nas niezwykle istotne - mówi Paweł Zwierz z Manufaktury w Bolesławcu.

Przeczytaj także:

Artykuł

Rebranding Autopay z dwiema statuetkami na Transform Awards Europe 2024!

Rebranding Autopay został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024

22.04.2024 Czytaj więcej

Artykuł

System płatniczy Autopay obsługuje już do 300 tysięcy transakcji na godzinę

Autopay zapewnia skalowalność swojej platformy płatniczej już na poziomie 300 tysięcy transakcji na godzinę.

16.04.2024 Czytaj więcej

Artykuł

E-winiety na przejazdy w Szwajcarii już dostępne w aplikacji Autopay oraz online 

Autopay rozszerza ofertę zakupu e-winiet o Szwajcarię. Winiety na przejazdy w Szwajcarii dostępne są zarówno na stronie internetowej market.autopay.pl, jak i w aplikacji mobilnej dla systemów Android i iOS.

16.02.2024 Czytaj więcej