Blue Media z kolejnym Diamentem

#Forbes #Diament Forbesa

Udostępnij:

Blue Media SA została po raz trzeci z rzędu, a czwarty w historii nagrodzona Diamentem Forbesa

Sopocka spółka finansowo-technologiczna Blue Media SA po raz czwarty, a trzeci z rzędu została nagrodzona Diamentem – prestiżowym wyróżnieniem corocznie przyznawanym przez miesięcznik Forbes. Diamenty otrzymują najlepiej rozwijające się firmy w Polsce na podstawie analizy renomowanej wywiadowni gospodarczej Bisnode.

Na liście najlepiej rozwijających się biznesów według Forbes spółka Blue Media znalazła się również w latach 2011, 2014 i 2015. Samo zestawienie przygotowuje od lat niezależna firma analityczna Bisnode. W tym celu korzysta z tzw. metody szwajcarskiej, oceniającej zarówno przychody jak i wartość majątku. Takie podejście, oraz analiza wyników finansowych firm z trzech wcześniejszych lat, pozwala wyłonić biznesy, których rozwój jest dynamiczny, a za razem stabilny.

W tym roku Blue Media znalazła się na 80 miejscu zestawienia ogólnopolskiego, oraz na 6 miejscu na Pomorzu.

- Całkiem niedawno znaleźliśmy się w elitarnym gronie Najlepszych Pracodawców w Polsce wg Aon Hewitt – z dumą opowiada Konrad Kucharski, prezes Blue Media SA. – Mam wrażenie, że wyróżnienie Forbesa jest w dużej mierze konsekwencją tej pierwszej nagrody, oraz naszego sposobu prowadzenia biznesu. Wszystko co robimy udaje się dzięki naszym pracownikom, którym chciałem serdecznie podziękować za codzienny wysiłek.

Więcej o Diamentach Forbesa na stronie: http://diamenty.forbes.pl/


Artykuł

 Poznaj podstawowe zasady działania wyszukiwarki Google, żeby móc zoptymalizować swój serwis www i dotrzeć do nowych odbiorców.  

19.04.2021 CZYTAJ ARTYKUŁ

Artykuł

Nest Bank wykorzystuje usługę dostępu do informacji o rachunku (tzw. AIS) w procesie wnioskowania o kredyt. Nowa usługa pozwoli klientom biznesowym, którzy prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą, na szybsze i wygodniejsze wnioskowania o kredyt firmowy w Nest Banku.

14.04.2021 CZYTAJ ARTYKUŁ

Artykuł

Zastanawiasz się czy tworzyć własny program partnerski, czy lepiej dołączyć do istniejącej sieci afiliacyjnej? Podpowiadamy plusy i minusy obu rozwiązań.

08.04.2021 CZYTAJ ARTYKUŁ