Certyfikat Google Qualified Company dla Blue Media

#Blue Media #certyfikaty #Google Qualified Company

Udostępnij:

Certyfikat Google Qualified Company dla Blue Media
Przyznany tytuł potwierdza zaawansowaną znajomość programu AdWords i profesjonalne zarządzanie prowadzonymi przez Spółkę kampaniami w Internecie.

Certyfikat, najwyższy możliwy do uzyskania w tej dziedzinie przyznawany jest firmom, które spełniają określone warunki. Są to między innymi, posiadanie przynajmniej dwuosobowego zespołu konsultantów z certyfikatami GAP (Google Advertising Professional) oraz zarządzanie kwartalnym budżetem kampanii na poziomie 100 tysięcy dolarów.

Tak rygorystyczne obwarowania wprowadzone zostały przez Google w celu utrzymania wysokiej jakości usług oferowanych przez największą światową wyszukiwarkę.

- Czujemy się w pewnym stopniu wyróżnieni zdobytym tytułem, który nie tylko potwierdza zdobyty przez nas stopień wtajemniczenia w zakresie narzędzi AdWords, ale także umożliwia posługiwanie się logotypem Kwalifikowanego konsultanta i Kwalifikowanej firmy w procesie pozyskiwania klientów – mówi Dariusz Głowiński E-Marketing Director w Blue Media.

Nie bez znaczenia jest także fakt, iż w Polsce jest niewiele firm, które mogą pochwalić się posiadaniem Certyfikatu Qualified Company, co dodatkowo wzmacnia jego wagę.

Artykuł

 Poznaj podstawowe zasady działania wyszukiwarki Google, żeby móc zoptymalizować swój serwis www i dotrzeć do nowych odbiorców.  

19.04.2021 CZYTAJ ARTYKUŁ

Artykuł

Nest Bank wykorzystuje usługę dostępu do informacji o rachunku (tzw. AIS) w procesie wnioskowania o kredyt. Nowa usługa pozwoli klientom biznesowym, którzy prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą, na szybsze i wygodniejsze wnioskowania o kredyt firmowy w Nest Banku.

14.04.2021 CZYTAJ ARTYKUŁ

Artykuł

Zastanawiasz się czy tworzyć własny program partnerski, czy lepiej dołączyć do istniejącej sieci afiliacyjnej? Podpowiadamy plusy i minusy obu rozwiązań.

08.04.2021 CZYTAJ ARTYKUŁ