Certyfikat Google Qualified Company dla Blue Media

#Blue Media #certyfikaty #Google Qualified Company

Udostępnij:

Certyfikat Google Qualified Company dla Blue Media
Przyznany tytuł potwierdza zaawansowaną znajomość programu AdWords i profesjonalne zarządzanie prowadzonymi przez Spółkę kampaniami w Internecie.

Certyfikat, najwyższy możliwy do uzyskania w tej dziedzinie przyznawany jest firmom, które spełniają określone warunki. Są to między innymi, posiadanie przynajmniej dwuosobowego zespołu konsultantów z certyfikatami GAP (Google Advertising Professional) oraz zarządzanie kwartalnym budżetem kampanii na poziomie 100 tysięcy dolarów.

Tak rygorystyczne obwarowania wprowadzone zostały przez Google w celu utrzymania wysokiej jakości usług oferowanych przez największą światową wyszukiwarkę.

- Czujemy się w pewnym stopniu wyróżnieni zdobytym tytułem, który nie tylko potwierdza zdobyty przez nas stopień wtajemniczenia w zakresie narzędzi AdWords, ale także umożliwia posługiwanie się logotypem Kwalifikowanego konsultanta i Kwalifikowanej firmy w procesie pozyskiwania klientów – mówi Dariusz Głowiński E-Marketing Director w Blue Media.

Nie bez znaczenia jest także fakt, iż w Polsce jest niewiele firm, które mogą pochwalić się posiadaniem Certyfikatu Qualified Company, co dodatkowo wzmacnia jego wagę.

Artykuł

Nasz stosunek do ochrony planety ewoluuje w kierunku domagania się zmian, m.in. rośnie poparcie dla odejścia od paliw kopalnych.

04.11.2021 CZYTAJ WIĘCEJ

Artykuł

Blue Media dostarcza płatności elektroniczne dla rozwiązań smart city.

02.11.2021 CZYTAJ WIĘCEJ

Artykuł

Payka to system płatności odroczonych za rachunki domowe, np. za telefon komórkowy, energię elektryczną czy telewizję.

20.10.2021 CZYTAJ WIĘCEJ