Certyfikat Google Qualified Company dla Blue Media

#Blue Media #certyfikaty #Google Qualified Company

Udostępnij:

Certyfikat Google Qualified Company dla Blue Media
Przyznany tytuł potwierdza zaawansowaną znajomość programu AdWords i profesjonalne zarządzanie prowadzonymi przez Spółkę kampaniami w Internecie.

Certyfikat, najwyższy możliwy do uzyskania w tej dziedzinie przyznawany jest firmom, które spełniają określone warunki. Są to między innymi, posiadanie przynajmniej dwuosobowego zespołu konsultantów z certyfikatami GAP (Google Advertising Professional) oraz zarządzanie kwartalnym budżetem kampanii na poziomie 100 tysięcy dolarów.

Tak rygorystyczne obwarowania wprowadzone zostały przez Google w celu utrzymania wysokiej jakości usług oferowanych przez największą światową wyszukiwarkę.

- Czujemy się w pewnym stopniu wyróżnieni zdobytym tytułem, który nie tylko potwierdza zdobyty przez nas stopień wtajemniczenia w zakresie narzędzi AdWords, ale także umożliwia posługiwanie się logotypem Kwalifikowanego konsultanta i Kwalifikowanej firmy w procesie pozyskiwania klientów – mówi Dariusz Głowiński E-Marketing Director w Blue Media.

Nie bez znaczenia jest także fakt, iż w Polsce jest niewiele firm, które mogą pochwalić się posiadaniem Certyfikatu Qualified Company, co dodatkowo wzmacnia jego wagę.

Artykuł

Blue Media od wielu lat aktywnie wspiera społeczne inicjatywy - zarówno te lokalne, jak i ogólnopolskie wierząc w ich pozytywne, długofalowe efekty.

26.01.2023 CZYTAJ WIĘCEJ

Artykuł

Od stycznia 2020 do odwołania można płacić mniej za przejazd autostradą A4 Katowice-Kraków, jeśli skorzysta się z płatności automatycznych Autopay.

23.01.2023 CZYTAJ WIĘCEJ

Artykuł

Sopocka spółka Blue Media odpowiadała za wdrożenie systemu do sprzedaży biletów na oficjalnej platformie PZPN „Łączy nas piłka”.

23.01.2023 CZYTAJ WIĘCEJ