Certyfikat Google Qualified Company dla Blue Media

#Blue Media #certyfikaty #Google Qualified Company

Udostępnij:

Certyfikat Google Qualified Company dla Blue Media
Przyznany tytuł potwierdza zaawansowaną znajomość programu AdWords i profesjonalne zarządzanie prowadzonymi przez Spółkę kampaniami w Internecie.

Certyfikat, najwyższy możliwy do uzyskania w tej dziedzinie przyznawany jest firmom, które spełniają określone warunki. Są to między innymi, posiadanie przynajmniej dwuosobowego zespołu konsultantów z certyfikatami GAP (Google Advertising Professional) oraz zarządzanie kwartalnym budżetem kampanii na poziomie 100 tysięcy dolarów.

Tak rygorystyczne obwarowania wprowadzone zostały przez Google w celu utrzymania wysokiej jakości usług oferowanych przez największą światową wyszukiwarkę.

- Czujemy się w pewnym stopniu wyróżnieni zdobytym tytułem, który nie tylko potwierdza zdobyty przez nas stopień wtajemniczenia w zakresie narzędzi AdWords, ale także umożliwia posługiwanie się logotypem Kwalifikowanego konsultanta i Kwalifikowanej firmy w procesie pozyskiwania klientów – mówi Dariusz Głowiński E-Marketing Director w Blue Media.

Nie bez znaczenia jest także fakt, iż w Polsce jest niewiele firm, które mogą pochwalić się posiadaniem Certyfikatu Qualified Company, co dodatkowo wzmacnia jego wagę.

Artykuł

O odniesieniu sukcesu finansowego najlepiej świadczy posiadanie oszczędności oraz brak długów - wynika z najnowszego badania Autopay “Finanse Polaków w czasach inflacji”.

05.06.2023 CZYTAJ WIĘCEJ

Artykuł

Ten wyjątkowy, symboliczny spacer, będzie okazją do wymiany doświadczeń i inspiracją do podjęcia zmian - zarówno na płaszczyźnie zawodowej, jak i osobistej.

01.06.2023 CZYTAJ WIĘCEJ

Artykuł

Europejski Akt o Dostępności zobowiązuje przedsiębiorców do wprowadzenia ułatwień w korzystaniu z oprogramowania, usług oraz produktów cyfrowych od połowy 2025 r.

26.05.2023 CZYTAJ WIĘCEJ