Blue Media i Brutto.pl z ofertą finansowania dla e-commerce

Udostępnij:

Sklepy internetowe korzystające z systemu Płatności Online Blue Media mogą już korzystać z oferty finansowania od Brutto.pl w modelu revenue based financing. Wysokość finansowania oraz dziennej spłaty zależna jest od przychodów sklepu. Cały proces odbywa się w pełni zdalnie, bez konieczności podawania przez merchanta danych firmowych oraz finansowych.

Spółka Brutto, wchodząca w skład grupy kapitałowej PragmaGO, to operator serwisu Brutto.pl, za pomocą którego przedsiębiorcy mogą złożyć wniosek o finansowanie. Dzięki współpracy serwisu z operatorem płatności Blue Media, sklepy internetowe mogą skorzystać ze specjalnie przygotowanej dla nich oferty.

- Naszym partnerom biznesowym chcemy zaoferować jak najszerszą gamę produktów i usług, by ułatwić im codzienne prowadzenie biznesu. Wspólnie z Brutto.pl umożliwiamy przedsiębiorcom pozyskanie dodatkowego finansowania w pełni online i na elastycznych warunkach, bazując wyłącznie na aktualnych przychodach sklepu. Otrzymane finansowanie można wykorzystać na dowolny cel biznesowy. Może to być np. zakup nowych towarów, pensje czy inwestycja w usługi marketingowe - wyjaśnia Sławomir Gawinowski, New Business Development Director w Blue Media.

- Firmy mają problemy z dostępem do zewnętrznych źródeł finansowania swojej działalności bieżącej. W czasie pandemii banki mocno usztywniły kryteria kredytowania MŚP, a wzrost stóp procentowych zwiększy koszty finansowania. Cieszymy się, że wraz z Blue Media możemy zaoferować merchantom innowacyjny produkt finansowy jakim jest pożyczka udzielana na podstawie przychodów (revenue based financing). Dzięki naszemu partnerstwu z Blue Media merchanci będą mogli pozyskać środki na rozwój swoich biznesów bez konieczności weryfikacji swojej tożsamości oraz wypełniania danych finansowych. Dodatkowo, spłaty odbywać się będą w pełni automatycznie, bez angażowania pożyczkobiorcy - mówi Piotr Strzelecki, prezes Brutto.- Co ważne, charakterystyczne dla tego produktu jest powiązanie spłaty z poziomem przychodów merchanta (spłata wyrażona jako stały procent od przychodów a nie stała miesięczna rata). Jest to szczególnie korzystne dla biznesów o zmiennych poziomach sprzedaży, gdzie stała rata mogłaby zaburzyć ich płynność finansową - dodaje Strzelecki.

Z oferty mogą skorzystać wszystkie podmioty e-commerce, które korzystają na co dzień z Płatności Online Blue Media i zarejestrują się w serwisie Brutto.pl. Jedynym warunkiem jest minimum trzymiesięczna historia transakcji zrealizowanych za pośrednictwem Blue Media. Sklep może liczyć na finansowanie w kwocie do 50 000 zł przy całkowitym koszcie wynoszącym 15% kwoty finansowania za maksymalnie 15-miesięczny okres spłaty.

Decyzja o przyznaniu finansowania opiera się na wynikach sprzedażowych sklepu, które są weryfikowane na podstawie danych z konta sklepu w Blue Media (PayBM). Wysokość możliwego finansowania zależna jest wyłącznie od aktualnych przychodów sklepu.

Po akceptacji regulaminu i podpisania umowy o finansowanie za pomocą otrzymanego kodu SMS, wnioskowana kwota zostanie natychmiast przekazana na numer rachunku bankowego podany na koncie Blue Media (PayBM).

Spłata zobowiązania odbywa się w cyklach dziennych, jako stały procent obrotu danego merchanta, które są automatycznie pobierane z salda sklepu na koncie Blue Media. Oznacza to, że jeśli przedsiębiorca w danym miesiącu zarobi mniej, rata będzie nominalnie niższa.

Artykuł

Blue Media (wkrótce Autopay) partnerem Global Mentoring Walk w Sopocie

01.06.2023 CZYTAJ WIĘCEJ

Artykuł

Europejski Akt o Dostępności zobowiązuje przedsiębiorców do wprowadzenia ułatwień w korzystaniu z oprogramowania, usług oraz produktów cyfrowych od połowy 2025 r.

26.05.2023 CZYTAJ WIĘCEJ

Artykuł

Firma Blue Media, lider polskiego rynku płatniczego, rozpoczyna proces rebrandingu do nowej marki parasolowej Autopay. Firma planuje rozwój nowych produktów i chce stać się czołową europejską firmą technologiczną.

23.05.2023 CZYTAJ WIĘCEJ