Forbes: Blue Media w czołówce branży B2B

#Forbes #Gracze Roku 2013 #B2B

Udostępnij:

Blue Media znalazła się w czołówce branży B2B w rankingu Gracze Roku 2013. Zestawienie firm, które mają rozdawać karty w obecnym roku przygotował magazyn Forbes.

W rankingu Gracze Roku 2013 Blue Media pojawiła się na 3. miejscu branży B2B. W tej kategorii doceniono firmy, które oferują swoje usługi i produkty współpracując z innymi firmami. Blue Media od wielu lat tworzy produkty, z których korzysta np. sektor bankowy (doładowania wewnątrz bankowości elektronicznej, szybkie przelewy, komunikacja SMS).

Forbes wskazał Graczy Roku 2013 w kategoriach: produkty markowe, finanse, infrastruktura, surowce, B2B oraz nowa ekonomia.

Źródło: Forbes, 01/2013, s. 49

Artykuł

Blue Media od wielu lat aktywnie wspiera społeczne inicjatywy - zarówno te lokalne, jak i ogólnopolskie wierząc w ich pozytywne, długofalowe efekty.

26.01.2023 CZYTAJ WIĘCEJ

Artykuł

Od stycznia 2020 do odwołania można płacić mniej za przejazd autostradą A4 Katowice-Kraków, jeśli skorzysta się z płatności automatycznych Autopay.

23.01.2023 CZYTAJ WIĘCEJ

Artykuł

Sopocka spółka Blue Media odpowiadała za wdrożenie systemu do sprzedaży biletów na oficjalnej platformie PZPN „Łączy nas piłka”.

23.01.2023 CZYTAJ WIĘCEJ