Forbes: Blue Media w czołówce branży B2B

#Forbes #Gracze Roku 2013 #B2B

Udostępnij:

Blue Media znalazła się w czołówce branży B2B w rankingu Gracze Roku 2013. Zestawienie firm, które mają rozdawać karty w obecnym roku przygotował magazyn Forbes.

W rankingu Gracze Roku 2013 Blue Media pojawiła się na 3. miejscu branży B2B. W tej kategorii doceniono firmy, które oferują swoje usługi i produkty współpracując z innymi firmami. Blue Media od wielu lat tworzy produkty, z których korzysta np. sektor bankowy (doładowania wewnątrz bankowości elektronicznej, szybkie przelewy, komunikacja SMS).

Forbes wskazał Graczy Roku 2013 w kategoriach: produkty markowe, finanse, infrastruktura, surowce, B2B oraz nowa ekonomia.

Źródło: Forbes, 01/2013, s. 49

Artykuł

 Poznaj podstawowe zasady działania wyszukiwarki Google, żeby móc zoptymalizować swój serwis www i dotrzeć do nowych odbiorców.  

19.04.2021 CZYTAJ ARTYKUŁ

Artykuł

Nest Bank wykorzystuje usługę dostępu do informacji o rachunku (tzw. AIS) w procesie wnioskowania o kredyt. Nowa usługa pozwoli klientom biznesowym, którzy prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą, na szybsze i wygodniejsze wnioskowania o kredyt firmowy w Nest Banku.

14.04.2021 CZYTAJ ARTYKUŁ

Artykuł

Zastanawiasz się czy tworzyć własny program partnerski, czy lepiej dołączyć do istniejącej sieci afiliacyjnej? Podpowiadamy plusy i minusy obu rozwiązań.

08.04.2021 CZYTAJ ARTYKUŁ