Forbes: Blue Media w czołówce branży B2B

#Forbes #Gracze Roku 2013 #B2B

07.01.2013
Udostępnij:

Blue Media znalazła się w czołówce branży B2B w rankingu Gracze Roku 2013. Zestawienie firm, które mają rozdawać karty w obecnym roku przygotował magazyn Forbes.

W rankingu Gracze Roku 2013 Blue Media pojawiła się na 3. miejscu branży B2B. W tej kategorii doceniono firmy, które oferują swoje usługi i produkty współpracując z innymi firmami. Blue Media od wielu lat tworzy produkty, z których korzysta np. sektor bankowy (doładowania wewnątrz bankowości elektronicznej, szybkie przelewy, komunikacja SMS).

Forbes wskazał Graczy Roku 2013 w kategoriach: produkty markowe, finanse, infrastruktura, surowce, B2B oraz nowa ekonomia.

Źródło: Forbes, 01/2013, s. 49

Przeczytaj także:

Artykuł

Rebranding Autopay z dwiema statuetkami na Transform Awards Europe 2024!

Rebranding Autopay został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024

22.04.2024 Czytaj więcej

Artykuł

System płatniczy Autopay obsługuje już do 300 tysięcy transakcji na godzinę

Autopay zapewnia skalowalność swojej platformy płatniczej już na poziomie 300 tysięcy transakcji na godzinę.

16.04.2024 Czytaj więcej

Artykuł

E-winiety na przejazdy w Szwajcarii już dostępne w aplikacji Autopay oraz online 

Autopay rozszerza ofertę zakupu e-winiet o Szwajcarię. Winiety na przejazdy w Szwajcarii dostępne są zarówno na stronie internetowej market.autopay.pl, jak i w aplikacji mobilnej dla systemów Android i iOS.

16.02.2024 Czytaj więcej