Forbes: Blue Media w czołówce branży B2B

#Forbes #Gracze Roku 2013 #B2B

Udostępnij:

Blue Media znalazła się w czołówce branży B2B w rankingu Gracze Roku 2013. Zestawienie firm, które mają rozdawać karty w obecnym roku przygotował magazyn Forbes.

W rankingu Gracze Roku 2013 Blue Media pojawiła się na 3. miejscu branży B2B. W tej kategorii doceniono firmy, które oferują swoje usługi i produkty współpracując z innymi firmami. Blue Media od wielu lat tworzy produkty, z których korzysta np. sektor bankowy (doładowania wewnątrz bankowości elektronicznej, szybkie przelewy, komunikacja SMS).

Forbes wskazał Graczy Roku 2013 w kategoriach: produkty markowe, finanse, infrastruktura, surowce, B2B oraz nowa ekonomia.

Źródło: Forbes, 01/2013, s. 49

Artykuł

W konkursie Bizneswoman Roku, organizowanym przez Fundację Sukces Pisany Szminką, Dominika Kotuła - Gibas, Head of HR Blue Media, odebrała statuetkę laureatki.

21.07.2022 CZYTAJ WIĘCEJ

Artykuł

Startuje WP PAY, system płatności przeznaczony specjalnie dla sklepów online wykorzystujących technologię WooCommerce.

24.05.2022 CZYTAJ WIĘCEJ

Artykuł

Bank Millennium wdrożył usługę Blue Media, dzięki której klienci z poziomu bankowości mobilnej mogą doładować swoje konta na PlayStation czy Spotify.

12.05.2022 CZYTAJ WIĘCEJ