Nina Wadowska PR Managerem Blue Media

Udostępnij:

Nina Wadowska PR Managerem Blue Media

Od początku grudnia stanowisko PR Managera w Blue Media pełni Nina Wadowska, która w ramach swoich obowiązków będzie odpowiadała za działania public relations firmy, w tym strategię komunikacji i współpracę z mediami oraz wsparcie działu komunikacji wewnętrznej. To nowe stanowisko w ramach struktur Blue Media.

Nina Wadowska jest związana z branżą PR od ponad 7 lat. Przez ostatnie 3 lata pracowała w Havas PR Warsaw kierując pracami zespołów z zakresu PR-u korporacyjnego i produktowego, a także koordynując strategię komunikacji Havas Creative Group. Realizowała również wybrane projekty związane z CSR-em i edukacją klimatyczną. W 2021 roku za kampanię IKEA Retail Polska TAK! Dla edukacji klimatycznej, współrealizowanej między innymi z Młodzieżowym Strajkiem Klimatycznym, WWF Polska i UN Global Compact Network Poland, otrzymała dwie statuetki Złotych Spinaczy – złoto i srebro w kategoriach Advocacy i Public Affairs oraz Kampania społeczna.

Dotychczas pracowała dla takich marek jak: Spotify, IKEA, Ingka Centres, TIER, Canal+, Finish, Answear, Louis Vuitton, Moët Hennessy Polska, Raffles Europejski, czy polska marka modowa –Surf Inc.

O Blue Media:

Blue Media działa od 1999 r. i jest jedną z największych spółek technologiczno-finansowych w Polsce. Świadczy usługi dla sektora finansowego, telekomunikacyjnego i ecommerce. Firma stale wprowadza nowe usługi, które ułatwiają i przyspieszają wykonywanie codziennych czynności, od płacenia rachunków i doładowania telefonu, przez zrobienie zakupów przez internet po automatyczne opłacenie przejazdów autostradą.

Artykuł

Blue Media od wielu lat aktywnie wspiera społeczne inicjatywy - zarówno te lokalne, jak i ogólnopolskie wierząc w ich pozytywne, długofalowe efekty.

26.01.2023 CZYTAJ WIĘCEJ

Artykuł

Od stycznia 2020 do odwołania można płacić mniej za przejazd autostradą A4 Katowice-Kraków, jeśli skorzysta się z płatności automatycznych Autopay.

23.01.2023 CZYTAJ WIĘCEJ

Artykuł

Sopocka spółka Blue Media odpowiadała za wdrożenie systemu do sprzedaży biletów na oficjalnej platformie PZPN „Łączy nas piłka”.

23.01.2023 CZYTAJ WIĘCEJ