Pogoda.onet.pl - nowy serwis pogodowy

#Pogoda Onet #serwis pogodowy #partnerstwo technologiczne

Udostępnij:

Onet.pl w ramach ścisłego partnerstwa technologicznego z naszą firmą przygotował nową odsłonę serwisu poświęconego pogodzie - pogoda.onet.pl.

Oprócz odświeżenia wyglądu, głównym celem przebudowy serwisu była optymalizacja silnika pod kątem użyteczności, co pokazuje jak istotna w dzisiejszych czasach jest opinia użytkowników.

Serwis pogodowy Onetu koncentruje się głownie na promowaniu prognozy pogody dla wybranej lokalizacji (w Polsce i poza jej granicami). Umożliwia personalizację pogody, pozwalając określić 2 ulubione miejsca, dla których następnie szybko i wygodnie można sprawdzić prognozę.

Jednocześnie znajdziemy w nim interaktywne mapy świata, kontynentów i poszczególnych krajów. Mapy te ułatwiają nawigację i skracają drogę potrzebną do pozyskania interesujących nas danych na temat warunków atmosferycznych panujących w określonej części świata. 

Na serwisie pogoda.onet.pl dla każdego miasta, kraju i kontynentu dostępna jest szczegółowa, trzydniowa prognoza pogody, jak również jej długoterminowa wersja. Jest na niej wszystko, co najważniejsze: temperatura, opady z podziałem na deszcz i śnieg, wiatry z informacją o ich kierunku i mocy oraz zachmurzenie. 

Oprócz klasycznych map pogodowych, ważnym elementem serwisu są filmiki z prognozami pogody. Na razie są ta filmiki prezentujące ogólną pogodę w Polsce, jak i bardziej szczegółową, w podziale na województwa.

Całość dopełniają artykuły, wideo i galerie związane z pogodą oraz zjawiskami meteo. Dodatkową atrakcją jest ranking najcieplejszych i najzimniejszych miejsc wybranego przez nas regionu, co powinno zaspokoić potrzeby ciepłolubnych i zimnolubnych osób.

Artykuł

Blue Media (wkrótce Autopay) partnerem Global Mentoring Walk w Sopocie

01.06.2023 CZYTAJ WIĘCEJ

Artykuł

Europejski Akt o Dostępności zobowiązuje przedsiębiorców do wprowadzenia ułatwień w korzystaniu z oprogramowania, usług oraz produktów cyfrowych od połowy 2025 r.

26.05.2023 CZYTAJ WIĘCEJ

Artykuł

Firma Blue Media, lider polskiego rynku płatniczego, rozpoczyna proces rebrandingu do nowej marki parasolowej Autopay. Firma planuje rozwój nowych produktów i chce stać się czołową europejską firmą technologiczną.

23.05.2023 CZYTAJ WIĘCEJ