Projekty Blue Media wyróżnione!

#nagroda dla Blue Media #Gazeta bankowa #Lider 2015

Udostępnij:

Projekty realizowane przez Blue Media wyróżnione w konkursach technologicznych Lider 2015 i Hit Roku 2016

​W konkursie Lider 2015 trzecie miejsce w kategorii „Bankowość i finanse” zdobył Deutsche Bank Polska S.A. – za uruchomienie platformy inwestycyjnej db Navi Invest, wykonanej i wdrożonej przez Blue Media. Navi Invest umożliwia klientom banku indywidualny wybór ścieżki i strategii inwestycyjnej w oparciu o dostępne w ofercie banku fundusze inwestycyjne. M.in. dzięki wdrożeniu platformy db Navi Invest bank odnotował w 2015 r. 30-procentowy wzrost wartości aktywów ulokowanych w funduszach i innych produktach inwestycyjnych.

Z kolei w kategorii „Energetyka, paliwa, chemia” jury doceniło Blue Alert – system wielokanałowej komunikacji, przeznaczony dla dostawców energii i ich klientów. Blue Alert to system opracowany przez Blue Media, który usprawnia wykrywanie usterek sieci przesyłowej i umożliwia szybsze wznowienie dostaw prądu. Poprawia efektywność komunikacji klientów z działem obsługi klienta: zasoby biura obsługi są lepiej wykorzystane, a infolinie – odciążone. Dzięki konstrukcji modułowej można go łatwo dopasować do potrzeb konkretnego przedsiębiorstwa.

- Wyróżnienia „Gazety Bankowej” są potwierdzeniem pozycji Blue Media jako doświadczonego dostawcy technologicznego. – mówi Wojciech Murawski z grupy Blue Media. – Nasze produkty gwarantują najwyższy poziom realizacji założeń klienta, sprawny przebieg wdrożenia, a przede wszystkim wysoką satysfakcję klientów końcowych z poziomu usług świadczonych przez naszych partnerów.

„Gazeta Bankowa” w konkursie Lider nagradza przedsiębiorstwa wyróżniające się szczególnymi osiągnięciami w zakresie innowacji technologicznych. Z kolei tytuły Hitu Roku redakcja przyznaje przełomowym produktom, usługom i rozwiązaniom IT, wdrożonym w polskich firmach.

W tym roku konkurs Lider został zorganizowany przez „Gazetę Bankową” już po raz czternasty, a Hit Roku – po raz dziewiąty. Wręczenie nagród miało miejsce 14 kwietnia br. W jury zasiedli prof. Andrzej Gospodarowicz, dr Wiesław Paluszyński, dr hab. Andrzej Sobczak, Piotr „Vagla” Waglowski, Michał Kanownik, Tomasz Przybek oraz Wojciech Surmacz, redaktor naczelny „Gazety Bankowej”.

Informacja prasowa: Blue Media wyróżniona przez GB [ plik .docx]

Informacja prasowa: Blue Media wyróżniona przez GB [ plik .pdf]

Artykuł

Europejski Akt o Dostępności zobowiązuje przedsiębiorców do wprowadzenia ułatwień w korzystaniu z oprogramowania, usług oraz produktów cyfrowych od połowy 2025 r.

26.05.2023 CZYTAJ WIĘCEJ

Artykuł

Firma Blue Media, lider polskiego rynku płatniczego, rozpoczyna proces rebrandingu do nowej marki parasolowej Autopay. Firma planuje rozwój nowych produktów i chce stać się czołową europejską firmą technologiczną.

23.05.2023 CZYTAJ WIĘCEJ

Artykuł

Książka Prototyping 2040. The FutureS Thinking Book zdobyła uznanie jury, w skład którego wchodzą niezależni eksperci z całego świata. Publikacja została wyróżniona za konkretną i szczegółową wiedzę o tym, jak pracować z różnymi scenariuszami przyszłości oraz jak wdrażać je później w organizacjach. Konkurencja była ogromna: z 56 krajów nadesłano prawie 11 000 zgłoszeń. Zgłoszenia oceniało 133-osobowe jury.

17.05.2023 CZYTAJ WIĘCEJ