200 mln natychmiastowo

#BlueCash #SPBC

Udostępnij:

Rekordowy trzeci kwartał w SPBC

12 PAŹDZIERNIKA 2015 Trzeci kwartał br. był rekordowy dla Systemu Płatności BlueCash pod każdym względem. We wrześniu pękła bariera 200 tys. przelewów zrealizowanych w jednym miesiącu oraz 200 mln złotych ich łącznej wartości. Cały kwartał zamknął się łączną kwotą zrealizowanych przelewów bliską 535 mln złotych.

We wrześniu klienci banków zrealizowali rekordową liczbę przelewów natychmiastowych. Za pośrednictwem Systemu Płatności BlueCash, którego operatorem jest sopocka spółka Blue Media, wykonali ich dokładnie 210 271. Rekordowa była też suma ich wartości – blisko 211 mln złotych, oraz średnia wartość jednej transakcji, która przekroczyła 1000 złotych.

Trzeci kwartał 2015 roku był kolejnym kwartałem wzrostu SPBC. Całkowity obrót, a więc suma wartości wszystkich przelewów, wyniósł 535 mln złotych. To o 15% więcej w porównaniu do kwartału poprzedzającego oraz o 70% w porównaniu z analogicznym okresem w roku 2014. Na tę kwotę złożyło się łącznie 576 tys. transakcji. W drugim kwartale było ich nieco ponad 542 tys., natomiast w analogicznym okresie ubiegłego roku – „jedynie” 406 tys.

- Po tradycyjnie spokojniejszym sierpniu, wrzesień wręcz zaskoczył nas dynamicznym wzrostem zarówno liczby transakcji, jak i ich wartości. – tłumaczy Sebastian Ptak, członek zarządu Blue Media, operatora Systemu Płatności BlueCash – Do wzrostu tradycyjnie obserwowanego po wakacjach, oraz wynikającego ze stale rosnącej popularności przelewów natychmiastowych, dołożył się efekt dołączenia do Systemu nowego członka – BZ WBK, który postanowił poszerzyć swoją ofertę przelewów natychmiastowych o nasze rozwiązanie.

Artykuł

Blue Media (wkrótce Autopay) partnerem Global Mentoring Walk w Sopocie

01.06.2023 CZYTAJ WIĘCEJ

Artykuł

Europejski Akt o Dostępności zobowiązuje przedsiębiorców do wprowadzenia ułatwień w korzystaniu z oprogramowania, usług oraz produktów cyfrowych od połowy 2025 r.

26.05.2023 CZYTAJ WIĘCEJ

Artykuł

Firma Blue Media, lider polskiego rynku płatniczego, rozpoczyna proces rebrandingu do nowej marki parasolowej Autopay. Firma planuje rozwój nowych produktów i chce stać się czołową europejską firmą technologiczną.

23.05.2023 CZYTAJ WIĘCEJ