Tytuł Najlepszy Pracodawca Roku 2008 dla Blue Media

#Nagroda dla Blue Media #Hewitt Associates #Pracodawca Roku 2008

Udostępnij:

Badanie przeprowadza Hewitt Associates w oparciu o audyt i wywiady z pracownikami i kadrą menedżerską.

Badanie Najlepsi Pracodawcy wyróżnia unikalna metodologia, skonstruowana pod kątem uzyskania jak najbardziej obiektywnych informacji dotyczących stosowanych w organizacji systemów, programów i praktyk z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, analizie zaangażowania pracowników oraz ocenie roli funkcji personalnej z perspektywy najwyższej kadry menedżerskiej.

Udział w badaniu mogą wziąć firmy działające na polskim rynku od co najmniej dwóch lat i zatrudniające nie mniej niż pięćdziesięciu pracowników. W tegorocznej, trzeciej już, edycji udział wzięły 102 firmy z całej Polski, w których łącznie pracuje prawie 70 tysięcy pracowników. Ponad 50% wszystkich uczestników stanowiły firmy zatrudniające do 250 pracowników.

- Jesteśmy bardzo dumni z otrzymania tego zaszczytnego wyróżnienia, tym bardziej, iż o jego wyniku decyduje ocena dokonana przez pracowników. To trochę tak, jakbyśmy ją sobie sami przyznali, gdyż Blue Media to zespół, w którym nie ma korporacyjnych podziałów – mówi Sebastian Ptak – Dyrektor Zarządzający Blue Media.

Przyjęta do badania Najlepszych Pracodawców metodologia pozwala przede wszystkim na uchwycenie stopnia spójności wartości prezentowanych przez najwyższe kierownictwo, kierownictwo liniowe i pozostałych pracowników.


Badani twierdzą, że zarządy spółek, które otrzymały tytuł doskonale równoważą interes firmy z interesem kadry. Co więcej – są to organizacje, które spełniają obietnice a pracownicy są najcenniejszym zasobem. I zapewne dzięki temu właśnie, to zespół jest najgorliwszym rzecznikiem firm na rynku.

Artykuł

Blue Media (wkrótce Autopay) partnerem Global Mentoring Walk w Sopocie

01.06.2023 CZYTAJ WIĘCEJ

Artykuł

Europejski Akt o Dostępności zobowiązuje przedsiębiorców do wprowadzenia ułatwień w korzystaniu z oprogramowania, usług oraz produktów cyfrowych od połowy 2025 r.

26.05.2023 CZYTAJ WIĘCEJ

Artykuł

Firma Blue Media, lider polskiego rynku płatniczego, rozpoczyna proces rebrandingu do nowej marki parasolowej Autopay. Firma planuje rozwój nowych produktów i chce stać się czołową europejską firmą technologiczną.

23.05.2023 CZYTAJ WIĘCEJ