Znakomite wyniki finansowe sopockiej grupy kapitałowej Blue Media za 2009 rok

#Blue Media #podsumowanie roku #oferta Blue Media

27.01.2010
Udostępnij:

Ponad pół miliarda obrotu, pozyskanie nowych partnerów biznesowych oraz rozbudowa oferty o innowacyjne systemy informatyczne to najważniejsze osiągnięcia ubiegłego roku.

Obroty i zyski całej grupy wzrosły o 100 procent w porównaniu do roku 2008. Blue Media SA w 2009 roku, pomimo 10 procentowego spadku wartości polskiego rynku usług informatycznych, przekroczyła przychody sprzed roku o ponad 15 procent.  Obecnie Blue Media obsługuje ponad 2 miliony klientów każdego miesiąca.

- Rok 2009 był przełomowy dla naszej spółki – mówi dyrektor zarządzający Blue Media Sebastian Ptak. Naszym sukcesem jest nie tylko wypracowany wynik finansowy, ale także poszerzenie oferty o nowatorskie systemy i rozwiązania, które są doskonałą propozycją dla branży bankowej oraz ubezpieczeniowej. Przygotowaliśmy innowacyjne produkty, które mogą odegrać znaczącą rolę w rozwoju nowych usług dostępnych w instytucjach finansowych.

Blue Media SA należy do największych podmiotów działających w polskim Internecie. Działalność firmy koncentruje się na pięciu strategicznych kierunkach obejmujących obsługę platform transakcyjnych dla klientów indywidualnych. Są to przede wszystkim popularne usługi doładowania coraz szerszego wachlarza kart typu pre-paid. Ważnym obszarem jest również platforma SMS-owa działająca, jako system zabezpieczeń systemów finansowych oraz płatności mobilnych. Trzeci obszar to pożyczki online, w tym platforma pożyczek społecznościowych Kokos.pl. Kolejna płaszczyzna działań związana jest ze sprzedażą ubezpieczeń online poprzez Inseco.pl - serwis umożliwiający zakup polisy w całości przez Internet. Najnowszy produkt to BlueCash.pl, czyli szybkie transfery gotówkowe. To unikatowe rozwiązanie służy do realizacji przelewu w czasie rzeczywistym pomiędzy kontami bankowymi.

Strategia grupy kapitałowej oparta jest na specjalizacji działań prowadzonych przez poszczególne spółki wchodzące w jej skład. BluePay SA w 2010 roku będzie kontynuował dotychczasowy zakres funkcjonowania na rynku wzbogacając ofertę o usługi billpayments (płatności za rachunki) i płatności kartami w terminalach POS. 
Z kolei Blue Software Sp. z o.o. skoncentruje swoją aktywność na obsłudze klientów z sektora bankowego i ubezpieczeniowego, co  zaowocuje znaczącym podniesieniem poziomu obsługi Partnerów biznesowych Spółki.

- Przyjęta polityka specjalizacji branżowej pozwoli Grupie utrzymać wiodącą pozycję dostawcy technologicznie zaawansowanych produktów oraz co najmniej dwukrotnie zwiększyć w 2010 roku rentowność z prowadzonej działalności – dodaje S. Ptak.

Przeczytaj także:

Artykuł

Rebranding Autopay z dwiema statuetkami na Transform Awards Europe 2024!

Rebranding Autopay został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024

22.04.2024 Czytaj więcej

Artykuł

System płatniczy Autopay obsługuje już do 300 tysięcy transakcji na godzinę

Autopay zapewnia skalowalność swojej platformy płatniczej już na poziomie 300 tysięcy transakcji na godzinę.

16.04.2024 Czytaj więcej

Artykuł

E-winiety na przejazdy w Szwajcarii już dostępne w aplikacji Autopay oraz online 

Autopay rozszerza ofertę zakupu e-winiet o Szwajcarię. Winiety na przejazdy w Szwajcarii dostępne są zarówno na stronie internetowej market.autopay.pl, jak i w aplikacji mobilnej dla systemów Android i iOS.

16.02.2024 Czytaj więcej