8 rzeczy, które możesz zrobić, żeby Twój e-sklep zarabiał więcej [poradnik]

#płatności online #konwersja #sprzedaż online #poradnik

Pobierz bezpłatny poradnik dla właścicieli e-commerce i skorzystaj ze sprawdzonych metod na podniesienie sprzedaży w sklepie internetowym.

Pobierz bezpłatnie
Udostępnij:

Konkurencja na rynku e-commerce stale rośnie. Szacuje się, że w 2027 r. w Polsce będzie aktywnych ponad 280 tys. sprzedawców internetowych, czyli o 100 tys. więcej niż aktualnie. Jak wypromować sklep internetowy? Jak wygrać z konkurencją? Co zrobić, żeby sklep przynosił coraz wyższe zyski?

To pytania, które zadaje sobie większość sprzedawców internetowych – zarówno ci początkujący, jak i ci, którzy są na rynku od dłuższego czasu i czują za plecami oddech konkurencji.

Jak sprzedawać w internecie?

Istnieje wiele strategii i działań, które można podjąć, by podnieść sprzedaż w sklepie internetowym. Wybraliśmy i opisaliśmy osiem, które są stosunkowo łatwe do wprowadzenia i nie generują dużych kosztów. Omówiliśmy zarówno skuteczne strategie sprzedażowe, jak i zmiany na stronie, które przyczynią się do wzrostu wartościowego ruchu.

Poradnik powstał z myślą o wszystkich właścicielach e-commerce, którzy szukają skutecznych sposobów na dotarcie do nowych klientów, zwycięstwo w rywalizacji z konkurencją i podniesienie sprzedaży.

Pobierz darmowy poradnik i skorzystaj z rad, które pomogą Ci rozwinąć biznes.

Pobierz bezpłatnie

"8 rzeczy, które możesz zrobić, żeby Twój e-sklep zarabiał więcej"

Jak wypromować sklep internetowy?

Masz do dyspozycji wiele narzędzi i rozwiązań – część z nich jest płatna, a część darmowa. Możesz zdecydować się z na współpracę z influencerem, kampanię reklamową w Google lub nawet kampanię telewizyjną. Jeżeli nie wiesz jak wypromować sklep internetowy bez dużych nakładów finansowych – prowadź działania w swoim kanałach social media, rozwiń blog firmowy, organizuj konkursy z udziałem klientów. Wszystko to pomoże zwiększyć świadomość marki i pozwoli dotrzeć z przekazem do szerszego grona potencjalnych klientów.


Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie?

Nie istnieje jedna dobra odpowiedź na to pytanie, ale istnieje wiele różnych metod, z których możesz skorzystać. Ich wybór powinien być podyktowany możliwościami Twojego zespołu, budżetem oraz grupą docelową, do której skierowana jest Twoja oferta. Promocje i wyprzedaże zazwyczaj przynoszą dobre efekty sprzedażowe. Jeżeli jednak nie chcesz ich wprowadzać, spróbuj zaktywizować swoich klientów np. za pomocą newslettera – kampanie e-mail marketingowe mogą mieć bardzo wysoką skuteczność, o ile przekaz jest dopasowany do zainteresowań odbiorców.


Prowadzenie biznesu i sprzedaż online to zadania wymagające, zwłaszcza, że polski rynek e-commerce staje się coraz bardziej konkurencyjny. Polscy sprzedawcy muszą rywalizować nie tylko z lokalnymi konkurentami, lecz również z silnymi podmiotami zagranicznymi, które są w stanie zagwarantować atrakcyjne ceny oraz wysoki poziom obsługi. Wiedząc, jak wymagająca jest to branża, mamy nadzieję, że nasz poradnik dla e-commerce okaże się dla Ciebie pomocny. Pobierz go za darmo i wprowadź w swoim sklepie zmiany, które pomogą Ci wypromować sklep i zwiększyć sprzedaż online.

Ecommerce

Prawie co czwarta osoba nie kupuje w internecie. Dowiedz się dlaczego i sprawdź, czy można zmienić ich zdanie.

06.12.2022 CZYTAJ WIĘCEJ

Ecommerce

Pandemia wywołała boom na zakupy internetowe. Właściciele sklepów online mieli szansę zanotować spektakularne wyniki sprzedażowe. Jak jest teraz?

05.12.2022 CZYTAJ WIĘCEJ

Ecommerce

Zakupy internetowe w Wielkiej Brytanii są bardziej popularne niż w jakimkolwiek innym kraju Europy, a sprzedaż online stanowi 1/4 sprzedaży detalicznej.

02.12.2022 CZYTAJ WIĘCEJ