Blue Media operatorem usługi płatności dla NGO

#FaniPay #FaniMani #NGO

Udostępnij:

FaniPay to pierwszy w Polsce serwis płatności dedykowany trzeciemu sektorowi, wprowadzony przez Fundację FaniMani. Operatorem usługi jest sopocka spółka Blue Media.

Dzięki FaniPay każda zarejestrowana w KRS fundacja czy stowarzyszenie może zbierać darowizny online w łatwy sposób, bez wypełniania zbędnych formalności i bez konieczności podpisywania umowy z instytucją płatniczą. Wystarczy, że dana organizacja zarejestruje się na FaniMani.pl oraz zaakceptuje regulamin Płatności Online Blue Media.

FaniPay odpowiada na potrzeby trzeciego sektora. Po pierwsze oferuje automatyczny system codziennych rozliczeń, przez co czas oczekiwania na zaksięgowanie wpłat na konto zarejestrowanej fundacji lub stowarzyszenia skraca się do 1 dnia roboczego. Po drugie, FaniPay pobiera niską prowizję od otrzymywanej wpłaty. Przez pierwsze trzy miesiące korzystania z serwisu wynosi ona zaledwie 1% wartości darowizny, a potem tylko 1,49%.

Operatorem usługi jest Blue Media. Spółka odpowiada również za bieżącą kontrolę wiarygodności organizacji chcących korzystać z FaniPay, m.in. poprzez monitoring formularzy rejestracji, weryfikację numerów kont bankowych i danych KRS. Firma Blue Media jest także odpowiedzialna za prawidłowy przebieg i obsługę wpływów środków na konta zarejestrowanych fundacji i stowarzyszeń.

FaniPay to kolejny projekt płatności charytatywnych, w które zaangażowała się firma Blue Media. Pod koniec 2015 r. spółka udostępniła Pomocny przelew – narzędzie, które w wygodny sposób pozwala wpłacać datki na rzecz organizacji społecznych. Pomocy przelew oparty jest o mechanizm robota finansowego bm.pl, serwisu do automatycznego opłacania rachunków. Pozwala on na ustalenie stałej kwoty i częstotliwości wpłat dla wybranej organizacji. Wpłaty realizowane będą automatycznie lub, w zależności od preferencji darczyńcy, manualnie. Dodatkowo możliwe są też wpłaty jednorazowe.

Ecommerce

Marketing w social mediach jest niezastąpioną formą promowania marki, ponieważ umożliwia bezpośredni kontakt z milionami użytkowników.

19.05.2022 CZYTAJ WIĘCEJ

Ecommerce

Media społecznościowe wprowadzają nowe funkcje i formaty, dając tym samym większe pole do popisu w tworzeniu kreatywnych postów.

17.05.2022 CZYTAJ WIĘCEJ

Ecommerce

Jaka jest optymalna długość tekstu w internecie? To zależy od wielu czynników. Kluczowe jest dopasowanie treści do miejsca publikacji.

16.05.2022 CZYTAJ WIĘCEJ