Czym jest 1koszyk i jakie daje możliwości?

#ecommerce #sprzedaż online #1koszyk

Udostępnij:

Zastanawiasz się nad rozszerzeniem działalności i rozpoczęciem sprzedaży online, ale trochę przeraża Cię konieczność budowy sklepu internetowego, podpisywania umów z firmami kurierskiemi itd.? 1koszyk może okazać się tym, czego w tej chwili potrzebujesz.

Czym jest 1koszyk?

1koszyk to platforma umożliwiająca przedsiębiorcom prowadzenie sprzedaży online bez konieczności posiadania sklepu internetowego, a nawet strony www. Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem linku do produktu lub usługi, który można umieścić w dowolnym kanale, np. w poście na Facebooku lub Instagramie. Rozwiązanie jest od razu zintegrowane z płatnościami online Blue Media oraz z usługami kurierskimi. Jedyna opłata to stała prowizja od zamówienia w wysokości 3,9%. Jeśli nie sprzedajesz, to nie ponosisz żadnych kosztów.

Co można sprzedawać za pośrednictwem 1koszyka?

Masz całkowitą dowolność. Platforma umożliwia sprzedaż produktów fizycznych (np. ubrań, biżuterii, rękodzieła), cyfrowych (kursy online, e-booki) oraz usług (np. konsultacji online). Dzięki temu jest to rozwiązanie, z którego mogą skorzystać wszyscy przedsiębiorcy – bez względu na to, jak wygląda ich oferta.

Co zrobić, żeby zacząć sprzedawać?

Dostawca rozwiązania zaprojektował je tak, żeby zacząć można było w każdej chwili i, dosłownie, wykonując kilka kliknięć. Pierwszym krokiem jest darmowa rejestracja w aplikacji.



Następnym jest konfiguracja pierwszego produktu lub usługi. Gdy to zrobisz, otrzymasz specjalny link do produktu, który następnie możesz opublikować w kanałach, w których chcesz prowadzić sprzedaż i to wszystko.

Utworzone konto jest automatycznie zintegrowane z bramką płatności Blue Media oraz z usługami kurierskimi, dzięki czemu klient może od razu złożyć zamówienie, opłacić je online, po czym wybrać sposób dostawy. A Ty po otrzymaniu wpłaty możesz przejść do realizacji zamówienia (produkty cyfrowe są wysyłane automatycznie).

Gdzie publikować linki do produktów/usług?

Możliwości jest bardzo dużo. Możesz opublikować link w swoich mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, Pinterest, inne dowolne medium), na swojej stronie www, w filmach na YouTube, w mailu, itd.

Link może mieć również postać kodu QR, który możesz umieścić na ulotkach, folderach i plakatach, które będziesz dystrybuować offline, a sprzedaż odbędzie się online.

Sprzedaż poprzez link sprawdzi się doskonale również w momencie, gdy współpracujesz z infuencerami lub korzystasz z programów afiliacyjnych (więcej o sieciach afiliacyjnych możesz dowiedzieć się z tego artykułu).

Ile kosztuje korzystanie z 1koszyk?

Tak jak już wspomnieliśmy, jedyną opłata jaką ponosisz jest prowizja o stałej wysokości (aktualnie jest to 3,9%). Zarówno rejestracja w aplikacji, jak i posiadanie konta i korzystanie z wszystkich możliwości platformy jest całkowicie darmowe. Jeżeli nie sprzedajesz – nie ponosisz żadnych kosztów.

Z tego i wielu innych powodów, jest to bardzo korzystne rozwiązanie dla tych wszystkich, którzy stawiają pierwsze kroki w biznesie i nie chcą ponosić zbyt wielu kosztów oraz dla tych, którzy chcą zapanować nad wydatkami i trochę oszczędzić.

Podsumowując, 1koszyk to jeden z najprostszych i najtańszych sposobów na rozpoczęcie sprzedaży online. Możesz zacząć – nie ponosząc przy tym żadnych kosztów. Założenie konta i konfiguracja produktów zajmują dosłownie kilka minut, a link do produktu/usługi może być przez Ciebie publikowany w dowolnych kanałach – rownież offline, w postaci kodu QR.

Blue Media jest oficjalnym partnerem platformy 1koszyk i operatorem płatności online w serwisie. Więcej informacji o usłudze znajdziesz na 1koszyk.pl.

Ecommerce

Pandemia naruszyła precyzyjnie działający łańcuch dostaw oparty o żeglugę towarową i politykę cenową. Przed 2020 r. transport typowego kontenera z chińskiego portu do Europy kosztował nawet 10 razy mniej niż obecnie.

30.07.2021 CZYTAJ WIĘCEJ

Ecommerce

Przemyślana identyfikacja wizualna jest sposobem na wyróżnienie się, a biorąc pod uwagę, że w Polsce jest aktualnie ok. 90 000 sklepów internetowych – konkurencja jest duża.

29.07.2021 CZYTAJ WIĘCEJ

Ecommerce

Obsługa posprzedażowa to szereg działań, które mają spowodować, że więź z klientem zostanie utrzymana. Sprawdź, jak ją prawidłowo zorganizować.

27.07.2021 CZYTAJ WIĘCEJ