Google Pay dostępne w ramach Płatności Online Blue Media

#płatności kartą #Google Pay #UPC

Udostępnij:

Blue Media wprowadza Google Pay jako metodę płatniczą do obsługiwanych przez siebie sklepów, serwisów internetowych i eBOK-ów masowych wystawców faktur. Pierwszą firmą, która korzysta z nowego rozwiązania jest UPC.

Płatności Online Blue Media umożliwiają serwisom i sklepom internetowym wdrożenie Google Pay w dwóch wariantach: bezpośrednio na stronie internetowej oraz poprzez przekierowanie na bramkę płatniczą Blue Media.

W Polsce z Google Pay mogą korzystać osoby posiadające kartę debetową lub kredytową w jednym z kilkunastu banków, które uczestniczą w programie. Z nieoficjalnych szacunków wynika, że z Google Pay korzysta obecnie kilkaset tysięcy Polaków.

By zacząć korzystać z Google Pay, należy wcześniej pobrać aplikację ze sklepu Google Play lub wejść na pay.google.com oraz wprowadzić dane swojej karty płatniczej w aplikacji lub na stronie. Po wyborze metody płatności również istnieje możliwość skonfigurowania danych karty.

Zrzut ekranu bramki płatniczej Blue Media z procesu dokonywania płatności za rachunek UPC


Płacić jak najszybciej

Rynek ecommerce zmierza w kierunku maksymalnego skrócenia ścieżki zakupowej klienta. Szybkie i proste płatności są jednym z elementów uproszczenia procesu zakupowego.

Najwięcej klientów porzuca koszyki w trakcie wybierania metod płatności. Jeśli klient otrzyma wiele opcji, istnieje większe prawdopodobieństwo, że dokona zakupu. Z  naszego tegorocznego badania “Jak kupujemy w internecie 2018” wynika bowiem, że brak odpowiedniej formy płatności jest powodem rezygnacji z zakupu ponad połowy ankietowanych - zauważa Krystian Wesołowski z Blue Media. 

- Polacy chcą mieć wybór płatności, ale jednocześnie cenią sobie wygodę transakcji - jest to kluczowy czynnik wyboru danego sklepu, według naszych badań. Google Pay, spełniający wszystkie powyższe warunki, staje się tym samym jedną z najwygodniejszych metod płatniczych dostępnych na rynkuzauważa ekspert.

Z Płatności Online Blue Media korzystają zarówno duzi wystawcy faktur jak Play, NC+ i UPC, jak również popularne sklepy internetowe - Duka.pl, TravelPlanet.pl czy e-sklep Agencji Mienia Wojskowego (AMW).

Ecommerce

Wysoka inflacja, rosnące raty kredytów i rachunki za energię zmuszają wiele osób do przesuwania wydatków na późniejszy, bardziej dogodny termin.

23.09.2022 CZYTAJ WIĘCEJ

Ecommerce

Klienci chcą szybko i łatwo opłacić swoje zamówienia, korzystając ze swoich ulubionych metod płatności i mając pewność, że cały proces jest w 100% bezpieczny.

22.09.2022 CZYTAJ WIĘCEJ

Ecommerce

Lead magnet to darmowy przedmiot, usługa lub benefit, który klient otrzymuje, np. od sklepu internetowego, w zamian za pozostawienie danych kontaktowych.

20.09.2022 CZYTAJ WIĘCEJ