Jak zintegrować e-sklep z bramką płatniczą Blue Media?

#płatności online #bramka płatnicza Blue Media

05.04.2021
Udostępnij:

Uruchomienie Płatności Online Blue Media w Twoim sklepie może zająć jedynie kilkadziesiąt minut. Wszystko zależy od tego, jak zbudowany jest Twój serwis i z której metody integracji korzystasz. Poniżej omawiamy różne scenariusze – sprawdź, który będzie najlepszy w Twoim przypadku.


Zastanawiasz się, czy wdrożenie płatności online może rzeczywiście przebiec tak szybko? Zdecydowanie tak. Jednym z podmiotów, który zdecydował się skorzystać z Płatności Online Blue Media do sprzedaży biletów online, był MOSiR Lublin. O 12:40 podpisana została umowa, o 14:54 uruchomiliśmy bramkę płatniczą w serwisie, a o 15:51 sprzedały się pierwsze bilety.



Źródło


Zanim przejdziesz do uruchamiania płatności online – upewnij się czy asortyment, który chcesz sprzedawać nie znajduje się w wykazie branż i produktów zakazanych.


Wdrożenie bramki płatności Blue Media może się odbyć na dwa sposoby:

  • z wykorzystaniem wtyczki
  • dzięki integracjom z serwisami naszych partnerów

Poniżej znajdziesz najważniejsze informacje o obu metodach.


Aktywacja Płatności online Blue Media z wykorzystaniem wtyczki


PayBM to system transakcyjny Blue Media, w którym znajdują się wszystkie informacje o transakcjach zrealizowanych w sklepie internetowym, faktury oraz raporty.

Ta metoda integracji jest przeznaczona dla sprzedawców, którzy korzystają z następujących wtyczek:

  • Magento 1
  • Magento 2
  • PrestaShop
  • WooCommerce
  • OpenCart
  • Shopware
  • PrestaShop
  • Sylius

Pierwszym krokiem, jaki należy wykonać, jest rejestracja w serwisie. Można jej dokonać wypełniając formularz rejestracyjny dostępny tutaj: https://platnosci.bm.pl. Bardzo ważne, żeby podczas rejestracji podać komplet prawdziwych danych, ponieważ będą one później wykorzystywane w procesie weryfikacji, a na podany adres e-mail będziemy kierować niezbędne komunikaty.

Pierwszym z nich będzie mail aktywacyjny, który prześlemy Ci po otrzymaniu Twojego formularza rejestracyjnego. Znajdziesz w nim link, który należy kliknąć, żeby aktywować konto. W następnym kroku poprosimy Cię o wprowadzenie kodu SMS, który prześlemy Ci na numer telefonu podany podczas rejestracji. Po zmianie hasła na własne, będziesz mógł się zalogować do testowego konta w serwisie PayBM.

Konto testowe pozwala Ci dokładnie zapoznać się z panelem transakcyjnym i sprawdzić działanie naszej bramki płatności. Gdy zakończysz testy i będziesz gotowy ostatecznie aktywować płatności online w swoim sklepie – przejdź do trybu produkcyjnego, postępując zgodnie z instrukcją, którą znajdziesz w serwisie Developers Blue Media.

Następnie pobierz odpowiednią wtyczkę i dodaj ją w swoim sklepie internetowym. Kolejne kroki mogą się różnić w zależności od tego, z której wtyczki korzystasz, dlatego przygotowaliśmy specjalne instrukcje, które przeprowadzą Cię przez ten proces.


Aktywacja płatności Blue Media u zintegrowanych partnerów


Wiele wiodących platform e-commerce wdrożyło specjalne integracje z naszą bramką płatności, dzięki czemu proces aktywacji jest bardzo prosty. Jego dokładny przebieg zależy od tego, z której platformy korzystasz, dlatego dokładnej instrukcji szukaj na stronie wybranego przez Ciebie integratora. Aktualnie nasza bramka płatnicza jest zintegrowana z systemami: Shoper, Shoplo, Comarch, cStore, Selly, SellSmart, Sky-Shop, SOTE, Ebexo, AtomStore, 2ClickShop i Droplabs.

Możliwe jest również wdrożenie płatności online we współpracy z zespołem Blue Media. Jeżeli interesuje Cię takie scenariusz – skontaktuj się z naszym zespołem, a porozmawiamy o szczegółach.


💡 Jeżeli szukasz innych usług dla e-commerce – kliknij w link, a przejdziesz do specjalnego marketplacu z ofertami naszych partnerów, np. audyt SEO, usługi prawne, usługi reklamowe, itp.

Przeczytaj także:

Ecommerce

5 najważniejszych wniosków z European E-Commerce Report 2023

Poznaj najważniejsze wnioski z raportu, które pomogą Ci zrozumieć trendy i dostosować strategie, żeby sukcesywnie zwiększać sukces Twojego sklepu online.

28.03.2024 Czytaj więcej

Ecommerce

Płatności odroczone – sposób na zmniejszenie liczby porzuconych koszyków w sklepie online

Odkryj, jak płatności odroczone mogą zwiększyć konwersję w Twoim sklepie online, zmniejszając liczbę porzuconych koszyków. Poznaj pozostałe korzyści.

26.03.2024 Czytaj więcej

Ecommerce

Jak zwiększyć sprzedaż w małym sklepie internetowym?

Sprawdź, jak poprawić strony produktowe, ulepszyć UX, usprawnić proces zakupowy i wykorzystać opinii klientów, żeby zbudować silną markę i się wyróżnić.

25.03.2024 Czytaj więcej