Płatności Online Blue Media

#ecommerce #płatności online

21.06.2015
Udostępnij:

Blue Media wchodzi na rynek płatności online dla ecommerce

Spółka Blue Media wchodzi na rynek ecommerce uruchamiając Płatności Online Blue Media. Firma chce wykorzystać swoje  kilkunastoletnie doświadczenie w transakcjach online oraz własne technologie wykorzystywane m.in. w rozliczeniach międzybankowych. Z Płatności Online Blue Media korzysta już blisko 400 sklepów internetowych.

Blue Media od lat specjalizuje się w transakcjach online. Jest m. in. operatorem Systemu Płatności BlueCash, za pośrednictwem którego klienci banków realizują przelewy natychmiastowe. Systemy Blue Media wykorzystywane w tzw. eBOK-ach obsługują płatności ponad 6 milionów klientów największych wystawców faktur – operatorów sieci komórkowych i telewizji kablowych, dostawców energii i innych mediów.

- Uruchomienie Płatności Online Blue Media dla e-handlu jest naturalnym kierunkiem rozwoju oferty firmy – mówi Krystian Wesołowski z Blue Media. - Oczywiście jako nowy gracz na rynku oferujemy atrakcyjne stawki. Jest to zgodne z ogólnym trendem obniżania kosztów transakcyjnych w handlu i płatnościach elektronicznych. Ale o klientów walczyć zamierzamy również naszymi technologiami, które dostosowaliśmy specjalnie do potrzeb e-handlu.

Płatności Online Blue Media proponują dwa standardy rozliczeń ze sklepem. Oprócz zagregowanego, w którym całość płatności klientów z określonego okresu przekazywana jest do sklepu przelewem zbiorczym, Płatności Online Blue Media oferują system pojedynczy. Umożliwia on realizowanie wypłat na indywidualne rachunki bankowe. Dzięki temu można uprościć proces i obniżyć koszty rozksięgowywania wpłat od klientów.

Unikalną funkcją na rynku jest wykorzystanie w tym standardzie przelewów natychmiastowych. Dzięki nim środki za zakup produktu lub usługi są wypłacane na konto sklepu w czasie rzeczywistym.

Nowością na rynku jest też model udostępniania Płatności Online Blue Media sklepom działającym w ramach platform ecommerce. Ich wdrożenie przez platformę w modelu integratorskim oznacza w praktyce, że sklep może udostępnić je swoim klientom w dosłownie trzy minuty - bez konieczności podpisywania indywidualnej umowy, bez prac programistycznych i integratorskich. Wystarczy wypełnienie formularza. Blue Media może pochwalić się już pierwszymi wdrożeniami w tym modelu. Z Płatności Online Blue Media korzystają m.in. sklepy internetowe z platformy  Shoper.

- Usługa Shoper Płatności, realizowana wspólnie z Blue Media, daje dużo większe niż dotąd możliwości właścicielom sklepów internetowych – mówi Tomasz Tybon, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży z platformy Shoper. – Usługę mogą aktywować bez niepotrzebnej biurokracji, w zaledwie kilka minut. Nie dość, że sama w sobie jest ona bardzo konkurencyjna, to jeszcze pozwala dostarczyć ich e-biznesowi rozwiązań, których oczekują od nich klienci. W ciągu dwóch tygodni od jej uruchomienia na naszej platformie aktywowało ją już ponad 300 sklepów. 

Czym jeszcze Płatności Online Blue Media chcą walczyć o klientów?

Wybór form płatności. Płatności Online Blue Media umożliwiają płacenie za pomocą karty kredytowej i debetowej, a także w systemie pay by link, czyli poprzez automatyczne przekierowanie do strony płatności w banku klienta i uzupełnienie danych do przelewu. Dzięki wieloletniej współpracy z sektorem bankowym Płatności Online Blue Media mogą zaoferować najszersza gamę takich płatności.

Trzy warianty strony płatności. W zależności od potrzeb i możliwości sklepy mogą wdrożyć Płatności Online Blue Media w wariancie:

  • Klasycznym (strona płatności w szacie graficznej Blue Media, otwierająca się w nowym oknie przeglądarki)
  • Spersonalizowanym (strona w szacie graficznej sklepu, otwierająca się w nowym oknie przeglądarki)
  • Zintegrowanym (strona w pełni zintegrowana ze sklepem, graficznie i funkcjonalnie, otwierająca się w domenie sklepu)

Dostosowanie do urządzeń mobilnych. Strona Płatności Online Blue Media została zaprojektowana w technologii RWD (Responsive Web Design), dzięki czemu jej wygląd i układ dostosowuje się automatycznie do rozmiarów urządzenia, na którym dokonujemy płatności. System wygląda dobrze zarówno na dużym, ponad dwudziestocalowym monitorze komputera stacjonarnego z systemem HD, jak i na smartfonie.

Informacje o Płatnościach Online BM dostępne są również na http://platnosci.bm.pl

Przeczytaj także:

Ecommerce

Proste kroki do optymalizacji cashflow w sklepie online

Zobacz, jak analiza finansowa, zarządzanie zapasami, optymalizacja kosztów i inne strategie przyczyniają się do poprawy płynności finansowej i rozwoju biznesu.

23.04.2024 Czytaj więcej

Ecommerce

Jak skutecznie zarządzać sklepem online z domowego biura?

Poznaj strategie i narzędzia, które pomogą Ci zarządzać e-commerce z domowego biura. Dowiedz się, jak utrzymać dyscyplinę i zorganizować idealne miejsce pracy.

22.04.2024 Czytaj więcej

Ecommerce

Wykorzystanie bramki SMS do poprawy komunikacji z klientem sklepu

Odkryj, jak bramka SMS może rewolucjonizować komunikację z klientami w e-commerce, zwiększając zaufanie i lojalność. Dowiedz się, jak wykorzystać SMS-y.

18.04.2024 Czytaj więcej