Sky-Shop – jakie możliwości daje ta platforma e-commerce?

#SkyPay #Sky Shop #platformy e-commerce

25.04.2023
Udostępnij:

Sky-Shop to polska platforma e-commerce, obecna na naszym rynku już od 2009 r. Umożliwia zarówno uruchomienie własnego sklepu internetowego, jak i sprzedaż w modelu dropshipping oraz na popularnych platformach sprzedażowych, takich jak Allegro.

Rozwiązanie jest dostępne w modelu SaaS (Software as a Service), dzięki czemu każdy zainteresowany może w prosty sposób zacząć z niego korzystać. Zgodnie z informacjami na stronie Sky-Shop, już 90 tysięcy klientów zdecydowało się sprzedawać w internecie właśnie z użyciem tej platformy.

Oprogramowanie ma tysiące różnych funkcji, przyjrzyjmy się kilku najważniejszym z perspektywy sprzedawcy internetowego.


Najważniejsze funkcje Sky-Shop

Ważne z perspektywy rozwoju biznesu w branży e-commerce jest to, że Sky-Shop jest zintegrowany z ponad 500 hurtowniam. Co to dla Ciebie znaczy? To, że nie musisz ręcznie wprowadzać zdjęć, opisów i parametrów produktów do e-sklepu – dzięki integracji zadzieje się to automatycznie. Jak zapewnia Sky-Shop: wystarczy kilkanaście kliknięć, by pobrać wszystkie dane udostępniane przez producenta lub dystrybutora

Kolejne integracje, o których warto wspomnieć to te z portalami aukcyjnymi i marketplacami, takimi jak Allegro, Empik Place, Morele, OLX, czy Kup teraz na Ceneo. Dzięki nim możesz w szybki sposób uruchomić nowe kanały sprzedaży i zwiększyć zasięg działania, co przełoży się na wyższe dochody. Sky-Shop jest zintegrowany również z: systemami płatności, firmami kurierskimi i brokerami, systemami księgowymi, systemami ERP, narzędziami marketingowymi oraz porównywarkami cen.

Dużym ułatwieniem dla sprzedawców jest to, że twórcy platformy wypuścili również specjalną aplikację mobilną, która umożliwia zarządzanie sklepem z dowolnego miejsca – z poziomu smartfona. Dashboard daje szybki dostęp do najważniejszych informacji, czyli liczby zamówień, sumy sprzedaży, liczby odwiedzin w sklepie, liczbę klientów, którzy są w danej chwili w sklepie. Z poziomu aplikacji można również zmieniać statusy zamówień i dodawać specjalne notatki, która ułatwiają kontrolowanie całego procesu. Aplikacja pozwala również na zarządzanie danymi klientów i produktów.

Nie bez znaczenia, szczególnie dla osób, które nie są biegłe technicznie, jest to, że Sky-Shop został wyposażony w specjalny kreator do tworzenia sklepów internetowych. Dzięki niemu cały proces staje się znacznie prostszy i przypomina budowanie z klocków – po prostu wybieramy interesujące nas moduły i łączymy je w całość. Twórcy platformy zapewniają, że wsparcie grafika i programisty nie będzie konieczne.


Płatności online Sky-Pay

Każdy sprzedawca korzystający z platformy może aktywować Sky-Pay, czyli płatności online stworzone we współpracy Sky-Shop i Blue Media. Co ważne, płatności można aktywować już w ciągu max. 48 godzin i wystarczy w tym celu wypełnić krótki formularz (nie trzeba podpisywać umowy). Przez pierwsze trzy miesiące korzystania ze Sky-Pay, prowizja za zrealizowane płatności wynosi jedynie 1% – to jedna z najniższych ofert na rynku. Płatności wyróżniają się wysoką konwersyjnością, a wszystko dzięki temu, że zapewniają dostęp do najpopularniejszych metod, takich jak szybkie przelewy online, BLIK, czy płatności kartą.

Z perspektywy sprzedawcy ważne jest również to, że środki ze sprzedaży są wypłacane na jego konto w ciągu max. 24 godzin, dzięki czemu łatwiej jest zachować płynność finansową.

💡Jeżeli chcesz się dowiedzieć, jak aktywować płatności Sky-Pay – postępuj zgodnie z przygotowaną przez nas instrukcją, którą zobaczysz po kliknięciu w link.

Jeżeli nadal nie wiesz, czy Sky-Shop jest tym, czego szukasz – możesz skorzystać z 14-dniowego darmowego okresu próbnego, który pozwoli Ci poznać platformę z bliska i przekonać się, czy spełnia Twoje oczekiwania. Co ważne, w czasie okresu próbnego masz dostęp do wszystkich funkcji platformy. Dostawca platformy zapewnia również, że każdy klient może liczyć na nielimitowane wsparcie techniczne.

Przeczytaj także:

Ecommerce

Wykorzystanie bramki SMS do poprawy komunikacji z klientem sklepu

Odkryj, jak bramka SMS może rewolucjonizować komunikację z klientami w e-commerce, zwiększając zaufanie i lojalność. Dowiedz się, jak wykorzystać SMS-y.

18.04.2024 Czytaj więcej

Ecommerce

Strategie marketingowe dla e-commerce w branży fitness

Poznaj sprawdzone strategie marketingowe dla branży fitness w e-commerce. Dowiesz się, jak zwiększyć zasięg i zaangażowanie wokół Twoich produktów i usług fitness.

16.04.2024 Czytaj więcej

Ecommerce

Jak wykorzystać Instagram do promocji produktów handmade?

Odkryj, jak wykorzystać Instagram do promocji rękodzieła. Poznaj strategie, które pomogą Ci przyciągnąć uwagę klientów i zbudować społeczność wokół Twojej marki.

15.04.2024 Czytaj więcej