Wojsko otwiera internetowy demobil - z użyciem polskich rozwiązań e−commerce

#ecommerce #płatności online #Shoper

19.06.2018
Udostępnij:

Agencja Mienia Wojskowego uruchomiła sklep internetowy, w którym można kupić używane kombinezony pilotów (“by poczuć się jak Tom Cruise”) czy tarcze trenerskie (“bo lepiej wrócić z tarczą niż na tarczy”). Sklep działa w oparciu o platformę Shoper, a płatności online obsługuje firma Blue Media.

Rynek zbytu na powojskowy sprzęt jest ogromny. Dlatego Agencja Mienia Wojskowego oprócz otwierania sklepów stacjonarnych, zdecydowała się uruchomić sprzedaż przez internet. Na początek do oferty sklepu trafiło 48 pozycji. Po kilku dniach istnienia sklepu już niemal połowa asortymentu została wykupiona.

- Pierwsze dni działania e-sklepu to był prawdziwy szturm. Wpłynęło do nas blisko 800 zamówień na kwotę ponad 75 tys. zł. To był dla nas ważny test. I wydaje się, że zdaliśmy go pozytywnie: system informatyczny nie zawiódł, kanały płatności zadziałały, wszystko przebiegło bez problemów technicznych. Paczki pakowaliśmy na bieżąco, a pracownicy przyszli do pracy nawet w sobotę. Teraz czas na uzupełnienie asortymentu – mówi Przemysław Wierzba, dyrektor oddziału regionalnego AMW z Krakowa, w którym zlokalizowano zaplecze i magazyn sklepu internetowego.

W ciągu pięciu dni sprzedało się m.in. 1000 chusteczek do nosa, 400 niezbędników 3-częściowych, 200 latarek kieszonkowych, ponad 180 peleryn-namiotów, blisko 150 mazaków do czyszczenia butów, ponad setka toreb polowych brezentowych. Dużym zainteresowaniem cieszyły się też szalokominiarki, kapelusze polowe, rękawice, rogatywki, berety, hełmy menażki i manierki. Agencja Mienia Wojskowego zapowiada, że sukcesywnie będzie dodawać nowe produkty. W planach jest też uruchomienia platformy aukcyjnej.

Najnowocześniejsze rozwiązania e-commerce

Sklep internetowy AMW działa w oparciu o polską platformę sklepową Shoper w usłudze Premium oraz zintegrowane płatności online od Blue Media (Shoper Płatności). - Byliśmy pozytywnie zaskoczeni, jak sprawnie udało nam się przeprowadzić cały proces wdrożenia sklepu internetowego - od postawienia silnika sklepu po opracowanie grafik i wdrożenie systemu płatności. Agencja Mienia Wojskowego funkcjonuje w bardzo tradycyjnej branży, jednak jest przykładem instytucji, która nie boi się cyfryzacji - mówi Artur Halik z Shoper Premium, który odpowiadał za wdrożenie.

Klienci sklepu mogą korzystać z najpopularniejszych form płatności: przelewy pay by linki (przekierowujące na stronę transakcyjną banku), karty, BLIK. - Wszystkie oferowane metody płatności są bezpośrednio osadzone w sklepie internetowym, bez konieczności przechodzenia na odrębną stronę płatności. To pozwala na jeszcze szybsze sfinalizowanie transakcji - wyjaśnia Dawid Adamczyk z Blue Media.

Być jak Tom Cruise

Sklep internetowy AMW postawił nie tylko na najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne, ale także na oryginalne opisy produktów. Tarcza treningowa nie jest zwykłą łapą trenerską, ale “(...)przyda się nawet tym, którzy swoje życie związali z boksem w open space, gdzie wyrabia się targety. Bo zawsze lepiej niż na tarczy wrócić z tarczą z internetowego sklepu AMW”.

"Po co robić coś w białych rękawiczkach, kiedy można w czarnych? I to takich prosto z wojska?” - w ten sposób sklep zachęca do kupna czarnych, wojskowych rękawic. Kombinezon pilota to z kolei “idealne ubranie dla wszystkich, którzy marzą o życiu z odrobiną polotu. (...) W nim wszystko pójdzie fruwająco. W zestawie z przyciemnianymi okularami pozwoli poczuć się jak Tom Cruise w „Top Gun”.

Przeczytaj także:

Ecommerce

Jak wykorzystać Instagram do promocji produktów handmade?

Odkryj, jak wykorzystać Instagram do promocji rękodzieła. Poznaj strategie, które pomogą Ci przyciągnąć uwagę klientów i zbudować społeczność wokół Twojej marki.

15.04.2024 Czytaj więcej

Ecommerce

Jak wykorzystać płatności online do redukcji nieopłaconych zamówień?

Dowiedz się, jakie strategie zastosować, by poprawić konwersję i zwiększyć satysfakcję klientów dzięki szybkiej i bezproblemowej płatności.

11.04.2024 Czytaj więcej

Ecommerce

Jak rozpocząć sprzedaż subskrypcyjną w branży fitness?

Dowiedz się, jak wprowadzić model subskrypcyjny w branży fitness, aby zwiększyć lojalność klientów i wygenerować stałe przychody. Oto, co musisz wiedzieć.

09.04.2024 Czytaj więcej