Autopay w aplikacji mobilnej Banku Pocztowego

#Autopay #Bank Pocztowy #bankowość mobilna

Udostępnij:

Klienci Banku Pocztowego mogą za pośrednictwem aplikacji mobilnej EnveloBank korzystać z funkcji umożliwiającej automatyczne płatności za autostrady - Autopay. To odpowiedź na rosnące zainteresowanie usługą, a także kolejny krok w realizacji strategii większej digitalizacji Banku.

Aplikacja mobilna Banku Pocztowego – EnveloBank – została rozszerzona o usługę Autopay. Nowa funkcjonalność pozwala podróżującym przejechać autostradami: AmberOne A1 na odcinku Rusocin - Nowa Wieś oraz A4 na odcinku Kraków - Katowice bez konieczności zatrzymywania się w celu dokonania płatności przy bramkach. Szlaban otworzy się po rozpoznaniu numerów rejestracyjnych pojazdu, a opłata będzie pobierana automatycznie po zjeździe z autostrady.

– Cieszę się, że spółki z grupy Poczty Polskiej wprowadzają nowoczesne i użyteczne rozwiązania dla klientów. Naszym celem jest wspólne działanie i rozszerzanie oferty grupy o innowacyjne produkty oparte na nowych technologiach. Nowa aplikacja EnveloBanku to wygodne rozwiązanie, które ułatwi wakacyjne podróże – podkreśla Tomasz Zdzikot, prezes Zarządu Poczty Polskiej.

- Jako Blue Media od lat umożliwiamy bankom udostępnianie dodatkowych usług klientom na poziomie bankowości elektronicznej i mobilnej. Wierzymy, że jest jeszcze wiele usług, które ekosystem “banki+fintechy” może stworzyć i dostarczyć na rynek. Chcemy mieć w tym procesie znaczący udział. Cieszymy się, że Bank Pocztowy jest kolejnym graczem sektora bankowego, który zdecydował się wdrożyć nasze rozwiązanie Autopay jako nieodłączną część swojej aplikacji mobilnej EnveloBank - mówi Miłosz Kurzawski, CEO Autopay.

Jak działa aplikacja?

Aby skorzystać z usługi Autopay w Banku Pocztowym, wystarczy zalogować się na swoje konto w aplikacji EnveloBank, podać numer rejestracyjny pojazdu i wybrać konto, z którego ma być pobierana opłata za przejazd. Od tej chwili będzie można przejeżdżać bramkami na autostradach: AmberOne A1 na odcinku Rusocin - Nowa Wieś oraz A4 na odcinku Kraków - Katowice bez konieczności pobierania biletu. Z Autopay mogą korzystać użytkownicy pojazdów kategorii: 1, 2, 2a, 3, 4 i 5, a pobierana automatycznie opłata za przejazd nie będzie różnić się wysokością od tych uiszczanych w sposób tradycyjny.

– Cały czas pracujemy nad tym, by oferowane przez nas usługi wpisywały się w najnowsze trendy technologiczne i odpowiadały na potrzeby naszych Klientów. Jako jedni z pierwszych udostępnimy w bankowości mobilnej możliwość automatycznych płatności za autostrady, Autopay – mówi Tomasz Dąbrowski, Członek Zarządu Banku Pocztowego. – Według najnowszych danych z aplikacji korzysta już około 300 tys. Polaków, a należy się spodziewać, że wraz z zapowiadanym przez twórców uruchamianiem aplikacji na kolejnych autostradach popularność Autopay będzie jeszcze większa – dodaje Tomasz Dąbrowski.

Funkcjonalność Autopay jest dostępna dla Klientów korzystających z aplikacji EnveloBank na urządzeniach z systemem Android, a intencją Banku jest, by w kolejnym etapie skorzystać z niej mogli również użytkownicy urządzeń firmy Apple, bazujących na iOS.

Wszystkie nasze działania ukierunkowane są na realizację strategii, której głównym założeniem jest większa digitalizacja Banku i jego usług. Nieustannie dążymy do tego, aby nasza aplikacja EnveloBank stała się rozbudowaną platformą mobilną i internetową dla wszystkich Klientów Banku Pocztowego. Planowane uruchomienie Autopay to kolejny krok w tym kierunku – podkreśla Tomasz Dąbrowski, Członek Zarządu Banku Pocztowego.

W ostatnim czasie Bank Pocztowy wprowadził szereg rozwiązań w zakresie rozwoju bankowości mobilnej. W ubiegłym roku Klienci Banku Pocztowego uzyskali między innymi możliwość realizacji płatności za pośrednictwem GooglePay, ApplePay oraz GarminPay, a w marcu tego roku także bezpiecznego logowania do aplikacji EnveloBank oraz zatwierdzania przelewów z użyciem biometrii.

Fintech

Według raportu Deloitte, branżę e-commerce dotyka blisko ⅓ wszystkich ataków cyberprzestępców, czyniąc ją głównym ich celem. Czy można jakoś temu zaradzić?

21.10.2021 CZYTAJ WIĘCEJ

Fintech

Już nie tylko e-commerce sięga po płatności odroczone. Również dostawcy mediów decydują się umożliwiać swoim klientom tę wygodną formę płatności.

15.10.2021 CZYTAJ WIĘCEJ

Fintech

Firmy pożyczkowe coraz chętniej wdrażają rozwiązania weryfikacyjne, które pozwalają im zweryfikować tożsamość i zdolność kredytową klientów online.

08.10.2021 CZYTAJ WIĘCEJ