Blue Alert bezpłatnie dla służb medycznych i samorządów

#Blue Alert #sektor publiczny #bramka SMS

Udostępnij:

W obecnej kryzysowej sytuacji spółka Blue Media wspiera służby medyczne, samorządy i szkoły poprzez udostępnienie im bezpłatnie platformy Blue Alert. Firma nie będzie pobierać żadnych opłat wdrożeniowych, abonamentowych ani opłat za SMS-y na czas kryzysu epidemicznego

Blue Media nie uzależnia obecnej propozycji od tego, czy w przyszłości instytucje będą chciały skorzystać z platformy na zasadach komercyjnych.

Błyskawiczne wdrożenie

Blue Alert - platforma służącą do zarządzania kryzysowego, pozwalająca dowolnie konfigurować procesy wymagające niezawodnej komunikacji - została wdrożona w Urzędzie Miasta Sopot w ciągu zaledwie 24 godzin.

System umożliwia natychmiastowe powiadomienia użytkowników o zaistniałych zdarzeniach lub planowanych działaniach z wykorzystaniem wielu kanałów m.in. SMS-ów, wiadomości e-mail oraz komunikatów na stronie internetowej urzędu.

Platforma optymalizuje procesy obsługi po stronie Urzędu w kontekście organizacji komunikacji, jak i ewentualnych spotkań czy telekonferencji związanych z aktualną sytuacją zagrożenia epidemiologicznego.

System Blue Alert daje dodatkowo możliwość przyjmowania i przetwarzania zgłoszeń bezpośrednio od użytkowników. Dlatego obecnie Blue Media wspólnie z Urzędem Miasta Sopot uruchamia procedury do zarządzania dystrybucją żywności i innych dóbr podstawowych dla osób podlegającym kwarantannie, starszych oraz wykluczonych cyfrowo.

---

Zainteresowane samorządy, szpitale czy szkoły mogą zgłaszać się na stronie:  https://bluealert.pl/

Fintech

Płatności głosowe, płatności automatyczne, biometryczne potwierdzanie płatności... Jakie zmiany czekają nas w płatnościach w nadchodzącej przyszłości?

31.05.2023 CZYTAJ WIĘCEJ

Fintech

Czym jest biometria? Jak zastosowano ją w procesach weryfikacyjnych i autoryzacyjnych? Czy już niedługo będziemy mogli "płacić okiem"? Przekonajmy się...

27.04.2023 CZYTAJ WIĘCEJ

Fintech

Branża ubezpieczeniowa była jedną z pierwszych, które zaczęły aktywnie korzystać z narzędzi weryfikacyjnych, żeby zdigitalizować proces sprzedaży ubezpieczeń.

25.04.2023 CZYTAJ WIĘCEJ