Blue Media dla Ergo Hestia

#płatności online #bramka SMS #Ergo Hestia

Udostępnij:

Blue Media rozszerza współpracę z Grupą Ergo Hestia o e-płatności i wysyłkę SMS.

Funkcjonalności e-płatności oraz komunikacji SMS dla iHestii – nowej platformy ubezpieczeniowej Grupy ERGO Hestia – od czerwca 2016 są realizowane we współpracy ze spółką technologiczną Blue Media.

Systemy płatnicze i rozliczeniowe spółki Blue Media wykorzystywane są w tzw. eBOK-ach największych wystawców faktur w Polsce: dostawców energii, mediów czy usług telekomunikacyjnych. Analogiczne rozwiązania płatnicze Blue Media wdrożyła na nowo uruchomionej platformie do sprzedaży i obsługi ubezpieczeń - iHestia. 

iHestia dostarcza produkty szyte na miarę od podstawowej do kompleksowej ochrony, której zakres klient uzgadnia ze swoim opiekunem. Umożliwia przeprowadzenie większości operacji w trybie rzeczywistym, bez konieczności wypełniania większości niezbędnych dotychczas dokumentów czy uzyskiwania zgód z centrali. Ubezpieczyciel umożliwia w ten sposób przejęcie przez pośredników 80% wszystkich operacji związanych ze sprzedażą i obsługą. W nowym świecie ubezpieczeń agent staje się opiekunem klienta, a wszystkie trzy strony uzyskują pełen obraz całego procesu sprzedaży, obsługi, czy likwidacji szkód. 

Blue Media odpowiada za integrację płatności elektronicznych z kluczowymi systemami Grupy ERGO Hestia. Wdrożone usługi płatnicze pozwalają na sprawny transfer środków w czasie rzeczywistym od agentów i klientów do ubezpieczyciela. Opłacanie składek staje się wygodniejsze, ponieważ dane do systemu opłat pobierane są automatycznie, bez nadmiernego angażowania klienta czy agenta, co jednocześnie minimalizuje ryzyko popełnienia pomyłek. 

- Płatności to jeden z kluczowych obszarów przy sprzedaży ubezpieczeń. Nowością na rynku jest przyspieszenie i ujednolicenie transferu środków od agentów w oparciu o mechanizmy wypracowane przez Blue Media w obszarze Masowych Wystawców Faktur – wyjaśnia Krystian Wesołowski, Business Development Deputy Director odpowiedzialny za obszar usług płatniczych w Blue Media. 

Razem z płatnościami Blue Media dostarczyła kompleksowy system do komunikacji SMS, przystosowany do współpracy z interfejsami po stronie ERGO Hestii. Dzięki temu jedno wdrożenie zapewnia kompleksową obsługę SMS we wszystkich obszarach towarzystwa ubezpieczeń.

- Grupa ERGO Hestia to bardzo wymagający partner. Cieszymy się, że mogliśmy spełnić oczekiwania związane z niezawodnością i bezpieczeństwem systemów SMS-owych – wyjaśnia Marcin Adamczyk, Business Development Deputy Director odpowiedzialny za obszar komunikacji SMS w Blue Media.

– iHestia to centrum dowodzenia ubezpieczeniami: sprzedaż ubezpieczeń, obsługa polis, wgląd do likwidowanej szkody, bieżące newsy, komunikacja z ERGO Hestią i klientem w czasie rzeczywistym – wymienia Łukasz Kosicki, dyrektor zespołu projektowego iHestii. – Projektanci iHestii dążyli do stworzenia rozwiązania odpowiadającego potrzebie poprawy samopoczucia i jakości życia przez ubezpieczyciela swoim klientom. Każdy dobry doradca ubezpieczeniowy już w najbliższych tygodniach i miesiącach będzie mógł zapoznać się z narzędziem do realizacji potrzeb swoich klientów. Wprowadzane zmiany będą przełomem na polskim rynku ubezpieczeń ponieważ dają klientom ERGO Hestii i ich opiekunom nowe możliwości prowadzenia dialogu na temat ochrony ubezpieczeniowej. Również w zakresie płatności i powiązanej z tym informacji dla klienta iHestia stosuje „klientocentryczny” model komunikacji. Dzięki temu klienci będą posiadać pełną informację bez konieczności zabiegania o kontakt z ubezpieczycielem – podsumował Łukasz Kosicki.

Komunikat prasowy Blue Media dla innogy

Fintech

Według raportu Deloitte, branżę e-commerce dotyka blisko ⅓ wszystkich ataków cyberprzestępców, czyniąc ją głównym ich celem. Czy można jakoś temu zaradzić?

21.10.2021 CZYTAJ WIĘCEJ

Fintech

Już nie tylko e-commerce sięga po płatności odroczone. Również dostawcy mediów decydują się umożliwiać swoim klientom tę wygodną formę płatności.

15.10.2021 CZYTAJ WIĘCEJ

Fintech

Firmy pożyczkowe coraz chętniej wdrażają rozwiązania weryfikacyjne, które pozwalają im zweryfikować tożsamość i zdolność kredytową klientów online.

08.10.2021 CZYTAJ WIĘCEJ