Blue Media dla Grupy Credit Agricole

#płatności online #ubezpieczenia online #Credit Agricole

Udostępnij:

Sopocka spółka Blue Media wspiera Credit Agricole Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. w obsłudze sprzedaży polis ubezpieczeniowych online.

​Blue Media odpowiada za obsługę płatności internetowych od klientów Credit Agricole TU za zakup polis turystycznych na stronie turystyczne.credit-agricole.pl. Wdrożone usługi płatnicze pozwalają na sprawny transfer środków w czasie rzeczywistym od klientów do ubezpieczyciela. Za integrację usług płatniczych Blue Media z CA TU odpowiadała firma Altkom.

- Płatności to jeden z kluczowych obszarów przy sprzedaży ubezpieczeń. Szczególnie ważne jest umożliwienie ubezpieczycielowi definiowania godziny ważności transakcji - w ten sposób krótkoterminowe ubezpieczenia, które powinny zostać opłacone do konkretnej godziny, mają określoną datę zapadalności. Wraz z mechanizmem rekalkulacji składki stanowią idealne rozwiązanie – wygodne dla klientów i bezpieczne z punktu widzenia ubezpieczyciela – wyjaśnia Dawid Adamczyk, odpowiedzialny za wdrożenie usług płatniczych po stronie Blue Media. 

Przesyłanie komunikatów o statusie płatności, zgodnie z polityką bezpieczeństwa Grupy Credit Agricole, zostało zabezpieczone dodatkowo, co znacznie zwiększa bezpieczeństwo wymienianych informacji. Dodatkowym atutem rozwiązania jest wsparcie obsługi płatności online dla klientów banku Credit Agricole, którzy mogą kupić polisę o dowolnej porze doby, również w weekend.

Blue Media sukcesywnie rozszerza współpracę z wymagającym sektorem ubezpieczycieli. Rozwiązania płatnicze sopockiej spółki odpowiadają na potrzeby ubezpieczycieli, dla których liczą się gwarancja przekazania środków (również pod rygorem kary umownej), czas odpowiedzi na reklamacje, możliwość zdefiniowania terminu ważności płatności oraz akceptacja płatności częściowych.

Fintech

Już nie tylko e-commerce sięga po płatności odroczone. Również dostawcy mediów decydują się umożliwiać swoim klientom tę wygodną formę płatności.

15.10.2021 CZYTAJ WIĘCEJ

Fintech

Firmy pożyczkowe coraz chętniej wdrażają rozwiązania weryfikacyjne, które pozwalają im zweryfikować tożsamość i zdolność kredytową klientów online.

08.10.2021 CZYTAJ WIĘCEJ

Fintech

Branża ubezpieczeniowa była jedną z pierwszych, które zaczęły aktywnie korzystać z narzędzi weryfikacyjnych, żeby zdigitalizować proces sprzedaży ubezpieczeń.

24.09.2021 CZYTAJ WIĘCEJ