Blue Media dla Grupy Credit Agricole

#płatności online #ubezpieczenia online #Credit Agricole

07.10.2016
Udostępnij:

Sopocka spółka Blue Media wspiera Credit Agricole Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. w obsłudze sprzedaży polis ubezpieczeniowych online.

​Blue Media odpowiada za obsługę płatności internetowych od klientów Credit Agricole TU za zakup polis turystycznych na stronie turystyczne.credit-agricole.pl. Wdrożone usługi płatnicze pozwalają na sprawny transfer środków w czasie rzeczywistym od klientów do ubezpieczyciela. Za integrację usług płatniczych Blue Media z CA TU odpowiadała firma Altkom.

- Płatności to jeden z kluczowych obszarów przy sprzedaży ubezpieczeń. Szczególnie ważne jest umożliwienie ubezpieczycielowi definiowania godziny ważności transakcji - w ten sposób krótkoterminowe ubezpieczenia, które powinny zostać opłacone do konkretnej godziny, mają określoną datę zapadalności. Wraz z mechanizmem rekalkulacji składki stanowią idealne rozwiązanie – wygodne dla klientów i bezpieczne z punktu widzenia ubezpieczyciela – wyjaśnia Dawid Adamczyk, odpowiedzialny za wdrożenie usług płatniczych po stronie Blue Media. 

Przesyłanie komunikatów o statusie płatności, zgodnie z polityką bezpieczeństwa Grupy Credit Agricole, zostało zabezpieczone dodatkowo, co znacznie zwiększa bezpieczeństwo wymienianych informacji. Dodatkowym atutem rozwiązania jest wsparcie obsługi płatności online dla klientów banku Credit Agricole, którzy mogą kupić polisę o dowolnej porze doby, również w weekend.

Blue Media sukcesywnie rozszerza współpracę z wymagającym sektorem ubezpieczycieli. Rozwiązania płatnicze sopockiej spółki odpowiadają na potrzeby ubezpieczycieli, dla których liczą się gwarancja przekazania środków (również pod rygorem kary umownej), czas odpowiedzi na reklamacje, możliwość zdefiniowania terminu ważności płatności oraz akceptacja płatności częściowych.

Przeczytaj także:

Fintech

Zarządzanie transakcjami płatniczymi w erze cyfrowej. Poradnik dla akceptantów

Poznaj najlepsze praktyki w zarządzaniu płatnościami online. Naucz się, jak zabezpieczyć i optymalizować płatności w Twojej firmie i rozwijać biznes.

19.04.2024 Czytaj więcej

Fintech

Optymalizacja konwersji w sklepie internetowym dzięki autentykacji 3D Secure

Sprawdź, jak 3D Secure (3DS) przyczynia się do zwiększenia konwersji, budowania zaufania klientów i minimalizacji ryzyka chargebacków w sklepach internetowych.

12.04.2024 Czytaj więcej

Fintech

Zabezpieczanie przyszłości płatności. Kluczowa rola standardów PCI DSS i PCI 3DS w ochronie danych klientów

Odkryj, jak standardy PCI DSS i PCI 3DS zapewniają ochronę danych klientów i transakcji, podnosząc bezpieczeństwo płatności elektronicznych w erze cyfrowej.

05.04.2024 Czytaj więcej