Blue Media uruchamia usługę doładowań gier i serwisów online z poziomu bankowości online

#doładowania online #bankowość elektroniczna #Moje ING #płatności za kody do gier

01.10.2018
Udostępnij:

ING Bank Śląski jako pierwszy bank w Polsce wdrożył usługę Blue Media, dzięki której klienci z poziomu bankowości elektronicznej i mobilnej mogą w szybki i wygodny sposób doładować swoje konta na PlayStation, Spotify czy Netflixie. Rozwiązanie wprowadzone przez Blue Media jest równie proste, jak doładowanie telefonu na kartę.

Usługa doładowań Blue Media umożliwia wygodne i bezpieczne pobieranie kodów za dostęp do gier online i programów oraz odnawianie abonamentów w wybranych serwisach muzycznych i VOD . Klienci ING mogą zrealizować doładowania bezpośrednio z poziomu bankowości elektronicznej albo z aplikacji mobilnej Moje ING.

Obecnie dostępne są doładowania do platform takich, jak: PlayStation Plus, XBOX Live, Spotify, Netflix, Nintendo, MS Office, Bigpoint czy gry Settlers. Wkrótce pojawią się kolejne serwisy i aplikacje.

- W Blue Media jesteśmy przekonani, że bankowość elektroniczna czy mobilna może stanowić bramę do naszego cyfrowego świata. Z poziomu bankowości można nie tylko opłacić rachunki, ale też załatwić już wiele spraw urzędowych. Dlaczego więc nie zaoferować klientom również wygodnego i w pełni bezpiecznego nabywania  dóbr cyfrowych? - wyjaśnia Robert Wasielewski z Blue Media.

Jak to działa?

Proces doładowania jest bardzo prosty i przypomina doładowanie telefonu komórkowego na kartę. Po zalogowaniu się do banku, należy wybrać opcję doładowania gier oraz konkretny produkt oraz jego wartość.

Następnie należy podać adres mailowy, na który przesłany zostanie kod oraz numer telefonu, aby otrzymać wiadomość o statusie realizacji zakupu. Po zaakceptowaniu wymaganych zgód i sfinalizowaniu transakcji klient otrzymuje unikalny kod do wprowadzenia w konsoli, smartfonie czy danym serwisie.

Usługa doładowania platform abonamentowych z poziomu bankowości elektronicznych jest rozwiązaniem dla tych osób, które mają obawy przed podawaniem danych swojej karty debetowej / kredytowej zewnętrznym podmiotom. Według tegorocznego badania Blue Media “Innowacje finansowe 2018”, aż 60 proc. Polaków nie jest gotowych na zapisywanie danych swojej karty w sklepie internetowym, aby wygodniej opłacać zakupy internetowe.

- Nasze rozwiązanie jest bardzo proste, bo klient zamawia kod w swoim banku , czyli miejscu, które dobrze zna i do którego ma zaufanie. Kod może wykorzystać w dowolnej chwili, a także przekazać go innej osobie np. w ramach prezentu - dodaje Wasielewski.

Przeczytaj także:

Fintech

Zarządzanie transakcjami płatniczymi w erze cyfrowej. Poradnik dla akceptantów

Poznaj najlepsze praktyki w zarządzaniu płatnościami online. Naucz się, jak zabezpieczyć i optymalizować płatności w Twojej firmie i rozwijać biznes.

19.04.2024 Czytaj więcej

Fintech

Optymalizacja konwersji w sklepie internetowym dzięki autentykacji 3D Secure

Sprawdź, jak 3D Secure (3DS) przyczynia się do zwiększenia konwersji, budowania zaufania klientów i minimalizacji ryzyka chargebacków w sklepach internetowych.

12.04.2024 Czytaj więcej

Fintech

Zabezpieczanie przyszłości płatności. Kluczowa rola standardów PCI DSS i PCI 3DS w ochronie danych klientów

Odkryj, jak standardy PCI DSS i PCI 3DS zapewniają ochronę danych klientów i transakcji, podnosząc bezpieczeństwo płatności elektronicznych w erze cyfrowej.

05.04.2024 Czytaj więcej