Blue Media uruchamia płatności cykliczne kartą w ERGO Hestii

#ubezpieczenia online #płatności cykliczne #płatności kartą

Udostępnij:

Spółka Blue Media wdrożyła automatyczne płatności dla klientów ERGO Hestii. Dzięki temu rozwiązaniu klienci ubezpieczyciela otrzymali pilotażowo możliwość uruchomienia wygodnej płatności cyklicznej kartą. Z tej opcji klienci będą mogli skorzystać kupując ubezpieczenie u agenta, przez telefon, w sieci czy w aplikacji

Dzięki rozwiązaniu sopockiej spółki Blue Media, klienci ERGO Hestii nie muszą już pamiętać o uiszczaniu comiesięcznych rat składki za polisę. Nie muszą każdorazowo wpisywać danych do przelewu, unikają ewentualnych opłat dodatkowych wynikających z przeterminowanej składki oraz - co najważniejsze - otrzymują gwarancję bezpieczeństwa, że ich ubezpieczenie będzie kontynuowane.

Aby skorzystać z usługi cyklicznej płatności, wystarczy zgoda na jej realizację z karty płatniczej. Jeśli klient zechce z usługi zrezygnować – może to zrobić w każdej chwili i bez żadnych konsekwencji.

– Świat ubezpieczeń jest szalenie wymagający. W szczególności, jeśli nową usługę uruchamia się w jednym z największych zakładów ubezpieczeń w Polsce. Tak duża różnorodność aspektów, które towarzyszą wdrożeniu, nie występuje właściwie w żadnym innym projekcie związanym z przyjmowaniem płatności. Rozpoczynając od aspektów antyfraudowych, przez rozproszoną strukturę sprzedaży, a skończywszy na samym przedmiocie, za który dokonywana jest płatność. tłumaczy Krystian Wesołowski z Blue Media.

– Klienci znają płatności cykliczne z komercyjnych usług niezwiązanych z ubezpieczeniami. Udostępnienie takiego rozwiązania w ERGO Hestii pozwoli klientom płacić za ubezpieczenie nawet w miesięcznych ratach. Co ważne wszystko odbywa się przy minimum formalności - wystarczy zgoda klienta na automatyczne pobieranie rat składki. W tej chwili usługa pilotażowo jest dostępna w ograniczonym zakresie, wkrótce będziemy ją rozszerzać o kolejne linie biznesowe – mówi Paweł Moczydłowski z ERGO Hestii. – Projektując rozwiązanie z Blue Media skupiliśmy się też na tym, aby każdy klient – bez względu to, jakim kanałem chce dokonać płatności – mógł to zrobić.

– Z ostatniego badania Blue Media „Jak Polacy płacą rachunki”* wynika, że co trzeciemu Polakowi choć raz zdarzyło się zapomnieć opłacić rachunek w terminie. Takim rachunkiem nie musi być prąd czy telewizja, może nim być również składka za ubezpieczenie. Wypracowaliśmy takie rozwiązanie technologiczne i procedury, z których skorzystają zarówno klienci ERGO Hestii, jak i sam ubezpieczyciel – podkreśla Krystian Wesołowski.

Tym samym Grupa Blue Media rozszerza współpracę z towarzystwem ubezpieczeniowym, z którym współpracuje od kilkunastu lat.

ERGO Hestia to kolejny – po Play, UPC i Innogy, wiodący w swojej branży Partner, który umożliwia swoim klientom w pełni zautomatyzowane opłacanie należności, korzystając z rozwiązania Blue Media.


* Raport Blue Media: Jak Polacy płacą rachunki - http://www.bluemedia.pl/pressroom/informacje-prasowe/internet-przypomina-o-rachunkach

Płatności cykliczne w ERGO Hestii - informacja prasowa

Fintech

Fotoweryfikacja to jedno z narzędzi wchodzących w skład systemu weryfikacyjnego Blue Media. Poznaj bliżej jej zastosowanie.

23.07.2021 CZYTAJ WIĘCEJ

Fintech

Sprzedaż produktów finansowych jest trudna, ze względu na „niewidzialny” charakter transakcji. Istnieją jednak skuteczne sposoby, na to by sprzedaż była bardziej efektywna.

25.06.2021 CZYTAJ WIĘCEJ

Fintech

Automatyczna identyfikacja pozwala szybko i bezpiecznie zweryfikować potencjalnych klientów. Jest również kluczem do efektywniejszej sprzedaży produktów finansowych.

18.06.2021 CZYTAJ WIĘCEJ