Drugi milion przelewów BlueCash ponad 4 razy szybciej

#przelewy natychmiastowe #BlueCash #SPBC

Udostępnij:

BlueCash obsłużył już ponad 2 miliony szybkich przelewów międzybankowych. Na drugi milion wystarczyło poczekać tylko 9 miesięcy, czyli ponad 4 razy krócej od pierwszego. BlueCash to nadal jedyny w Polsce system oferujący przelewy natychmiastowe klientom aż 28 banków.

Internauci korzystający z szybkich przelewów wykonali za pośrednictwem systemu BlueCash już ponad 2 miliony transakcji. Na pierwszy milion trzeba było poczekać 3,5 roku, na drugi już tylko 9 miesięcy. Tak dynamiczny wzrost zainteresowania usługą to efekt zakończonej przed wakacjami kampanii reklamowej i dużej dostępności systemu. Z szybkich przelewów można skorzystać m.in. w bankach (mBank, Multibank, Alior Bank, Alior Sync), poprzez stronę internetową BlueCash.pl i aplikację mobilną na Androida i iPhona. BlueCash to wciąż jedyny w Polsce system szybkich przelewów, z którego korzystać mogą klienci aż 28 banków.

W najbliższych tygodniach dzięki zgodzie Prezesa Narodowego Banku Polskiego uruchomiony zostanie System płatności BlueCash. Nowa formuła nie będzie różnić się praktycznie od uwarunkowań znanych z dotychczasowych rozwiązań przelewów międzybankowych. Klienci odczują jednak, że przelewy w ramach systemu płatności zostaną jeszcze przyspieszone.

- Usługa w nowej formule będzie oparta o bankowe konta rozliczeniowe, dzięki czemu środki klientów będą docierały do odbiorcy szybciej. W ramach systemu płatności Blue Media przejdzie z roli pośrednika w wykonywaniu transakcji do roli izby rozliczeniowej dla banków - mówi Tomasz Bobrowski, rzecznik prasowy Blue Media.

BlueCash realizuje szybkie przelewy międzybankowe nawet w kilka sekund. Przyspiesza też płatności za rachunki, m.in. klientów Energa i Netia. Można dzięki niemu np. zasilić szybko karty prepaid, które umożliwiają kupowanie biletów lotniczych bez dodatkowych prowizji w niektórych liniach.

Fintech

Fotoweryfikacja to jedno z narzędzi wchodzących w skład systemu weryfikacyjnego Blue Media. Poznaj bliżej jej zastosowanie.

23.07.2021 CZYTAJ WIĘCEJ

Fintech

Sprzedaż produktów finansowych jest trudna, ze względu na „niewidzialny” charakter transakcji. Istnieją jednak skuteczne sposoby, na to by sprzedaż była bardziej efektywna.

25.06.2021 CZYTAJ WIĘCEJ

Fintech

Automatyczna identyfikacja pozwala szybko i bezpiecznie zweryfikować potencjalnych klientów. Jest również kluczem do efektywniejszej sprzedaży produktów finansowych.

18.06.2021 CZYTAJ WIĘCEJ