eurobank − ubezpieczenie przez internet

#ubezpieczenia online #eurobank #polisa online

Udostępnij:

eurobank uruchomił market ubezpieczeniowy – www.ubezpieczenia.eurobank.pl umożliwiający porównanie ofert oraz zakup polisy w trybie online, bez wychodzenia z domu.

- Nasza oferta skierowana jest do wszystkich osób, które są zainteresowane szybkim i komfortowym zakupem ubezpieczenia. - mówi Cezary Działowski, Project Manager w Euro Bank SA, odpowiedzialny za serwis.

Atutem korzystania z marketu ubezpieczeniowego eurobanku jest funkcjonalność pozwalająca na porównanie ofert kilku towarzystw, co w tradycyjnym modelu zakupu polisy nie jest możliwe. Oprócz porównywarki dodatkowo można skorzystać z rekomendacji systemowej polegającej na ocenie wpisanych we wniosku kryteriów i wskazaniu najbardziej optymalnej ochrony. Ważnym elementem oferty są także konkurencyjne ceny oraz wygodne i bezpieczne formy ePłatności.

Wyboru ochrony ubezpieczeniowej można dokonać z wachlarza aż 21 pakietów przygotowanych przez liczące się na rynku polskim towarzystwa ubezpieczeniowe: SIGNAL IDUNA Polska TU SA, UNIQA TU SA, TU INTER POLSKA SA, Concordia Polska TUW oraz TU EUROPA SA.

Obecnie w ofercie marketu dostępne są ubezpieczenia nieruchomości i turystyczne. Są one objęte promocyjnymi cenami, dodatkowo przez jeden miesiąc od startu TU Concordia udziela rabatu w wysokości 15 procent dla osób, które zakupią ubezpieczenie nieruchomości Concordia Plus.
Planujemy stałe poszerzanie oferty. W najbliższym czasie pojawią się kolejne rodzaje ubezpieczeń, w tym m.in. komunikacyjne OC, AC, NNW – dodaje Cezary Działowski.

Zakup ubezpieczenia jest bardzo prosty. Wystarczy wypełnienie jednostronicowego wniosku na stronie www.ubezpieczenia.eurobank.pl, wybór wariantu ochrony z zestawienia ofert i uzupełnienie danych osobowych oraz opłacenie składki via internet. Następnie klient na wskazany adres e-mail otrzymuje polisę wraz z powiadomieniem SMS-owym, zawierającym dodatkowo kontakt do centrum pomocy, który może być przydatny w przypadku wystąpienia zdarzenia objętego ubezpieczeniem.

Serwis został przygotowany we współpracy z niezależnym multiagentem ubezpieczeniowym Blue Media S.A, który realizuje także wdrożenie oraz prowadzi obsługę marketu od strony technologicznej.

Fintech

Fotoweryfikacja to jedno z narzędzi wchodzących w skład systemu weryfikacyjnego Blue Media. Poznaj bliżej jej zastosowanie.

23.07.2021 CZYTAJ WIĘCEJ

Fintech

Sprzedaż produktów finansowych jest trudna, ze względu na „niewidzialny” charakter transakcji. Istnieją jednak skuteczne sposoby, na to by sprzedaż była bardziej efektywna.

25.06.2021 CZYTAJ WIĘCEJ

Fintech

Automatyczna identyfikacja pozwala szybko i bezpiecznie zweryfikować potencjalnych klientów. Jest również kluczem do efektywniejszej sprzedaży produktów finansowych.

18.06.2021 CZYTAJ WIĘCEJ