Internetowy market ubezpieczeniowy w Deutsche Bank PBC

#polisa online #internetowy market ubezpieczeniowy #Deutsche Bank PBC

26.07.2010
Udostępnij:

Deutsche Bank PBC we współpracy z Blue Media S.A. uruchomił własny internetowy market ubezpieczeniowy, w ramach którego dostępne są polisy turystyczne i komunikacyjne 8 towarzystw ubezpieczeniowych. Rozwiązanie to umożliwia porównanie ofert oraz zakup polis on-line, bez wychodzenia z domu.

W ramach współpracy Deutsche Bank PBC z multiagentem ubezpieczeniowym Blue Media S.A. powstał db Market Ubezpieczeniowy dostępny pod adresem: www.ubezpieczenia.db-pbc.pl.

- To kompleksowe narzędzie umożliwiające zarówno porównanie cen oraz zakresu polis oferowanych przez renomowane towarzystwa ubezpieczeniowe, jak też bezpośredni zakup produktu. Jest ono skierowane do osób, które chcą w prosty i szybki sposób dokonać wyboru optymalnego rozwiązania spośród wielu ubezpieczeń dostępnych na rynku – mówi Monika Szlosek, Dyrektor Departamentu Bankowości Detalicznej Deutsche Bank PBC.

W ramach marketu dostępne są ubezpieczenia turystyczne w 19 wariantach, obejmujące ochronę w zakresie m.in. odpowiedzialności cywilnej, kosztów leczenia i NNW, Assistance czy bagażu podróżnego, jak również ubezpieczenia komunikacyjne - OC, AC, NNW, Assistance - w 13 wariantach. Produkty te oferowane są przez 8 towarzystw ubezpieczeniowych: Benefia TU Vienna Insurance Group, Compensa Vienna Insurance Group, Concordia Polska TUW, Generali Direct, TU Inter Polska SA, Liberty Direct, Signal Iduna oraz Uniqua TU SA. W kolejnych miesiącach planowane jest wprowadzenie do marketu rozwiązań również innych liczących się na polskim rynku towarzystw ubezpieczeniowych.

- Przygotowane rozwiązanie umożliwia dostosowanie ubezpieczenia do potrzeb kupującego. Pozwala wygodnie określić warunki, zakres oraz sumy ubezpieczenia, do których świadczona ma być ochrona. W ten sposób podczas wyświetlania wiążących ofert prezentowane są wyłącznie produkty spełniające oczekiwania kupującego - mówi Krystian Wesołowski, dyrektor działu ubezpieczeń w firmie Blue Media.

Dodatkowo, przy wyborze oferty można skorzystać z rekomendacji systemowej, która polega na wskazaniu optymalnych dla danego przypadku rozwiązań w zakresie ochrony ubezpieczeniowej, w oparciu o analizę wybranych przez Klienta parametrów.

Zakupu polisy można dokonać przez Internet wypełniając wniosek na stronie www.ubezpieczenia.db-pbc.pl. Po wybraniu zakresu ochrony ubezpieczeniowej oraz uzupełnieniu danych osobowych, składka opłacana jest on-line za pomocą karty kredytowej lub przelewu. Następnie polisa, wraz z danymi kontaktowymi do Centrum Pomocy na wypadek zaistnienia zdarzenia objętego ubezpieczeniem, przesyłana jest na wskazany adres e-mail.

Osoby korzystające z oferty db Marketu Ubezpieczeniowego mają do dyspozycji opiekuna, który przypomni o upływającym terminie ubezpieczenia samochodowego czy wesprze w wielu innych związanych z zakupem polisy kwestiach.

Przeczytaj także:

Fintech

Zarządzanie transakcjami płatniczymi w erze cyfrowej. Poradnik dla akceptantów

Poznaj najlepsze praktyki w zarządzaniu płatnościami online. Naucz się, jak zabezpieczyć i optymalizować płatności w Twojej firmie i rozwijać biznes.

19.04.2024 Czytaj więcej

Fintech

Optymalizacja konwersji w sklepie internetowym dzięki autentykacji 3D Secure

Sprawdź, jak 3D Secure (3DS) przyczynia się do zwiększenia konwersji, budowania zaufania klientów i minimalizacji ryzyka chargebacków w sklepach internetowych.

12.04.2024 Czytaj więcej

Fintech

Zabezpieczanie przyszłości płatności. Kluczowa rola standardów PCI DSS i PCI 3DS w ochronie danych klientów

Odkryj, jak standardy PCI DSS i PCI 3DS zapewniają ochronę danych klientów i transakcji, podnosząc bezpieczeństwo płatności elektronicznych w erze cyfrowej.

05.04.2024 Czytaj więcej