Internetowy market ubezpieczeniowy w Deutsche Bank PBC

#polisa online #internetowy market ubezpieczeniowy #Deutsche Bank PBC

Udostępnij:

Deutsche Bank PBC we współpracy z Blue Media S.A. uruchomił własny internetowy market ubezpieczeniowy, w ramach którego dostępne są polisy turystyczne i komunikacyjne 8 towarzystw ubezpieczeniowych. Rozwiązanie to umożliwia porównanie ofert oraz zakup polis on-line, bez wychodzenia z domu.

W ramach współpracy Deutsche Bank PBC z multiagentem ubezpieczeniowym Blue Media S.A. powstał db Market Ubezpieczeniowy dostępny pod adresem: www.ubezpieczenia.db-pbc.pl.

- To kompleksowe narzędzie umożliwiające zarówno porównanie cen oraz zakresu polis oferowanych przez renomowane towarzystwa ubezpieczeniowe, jak też bezpośredni zakup produktu. Jest ono skierowane do osób, które chcą w prosty i szybki sposób dokonać wyboru optymalnego rozwiązania spośród wielu ubezpieczeń dostępnych na rynku – mówi Monika Szlosek, Dyrektor Departamentu Bankowości Detalicznej Deutsche Bank PBC.

W ramach marketu dostępne są ubezpieczenia turystyczne w 19 wariantach, obejmujące ochronę w zakresie m.in. odpowiedzialności cywilnej, kosztów leczenia i NNW, Assistance czy bagażu podróżnego, jak również ubezpieczenia komunikacyjne - OC, AC, NNW, Assistance - w 13 wariantach. Produkty te oferowane są przez 8 towarzystw ubezpieczeniowych: Benefia TU Vienna Insurance Group, Compensa Vienna Insurance Group, Concordia Polska TUW, Generali Direct, TU Inter Polska SA, Liberty Direct, Signal Iduna oraz Uniqua TU SA. W kolejnych miesiącach planowane jest wprowadzenie do marketu rozwiązań również innych liczących się na polskim rynku towarzystw ubezpieczeniowych.

- Przygotowane rozwiązanie umożliwia dostosowanie ubezpieczenia do potrzeb kupującego. Pozwala wygodnie określić warunki, zakres oraz sumy ubezpieczenia, do których świadczona ma być ochrona. W ten sposób podczas wyświetlania wiążących ofert prezentowane są wyłącznie produkty spełniające oczekiwania kupującego - mówi Krystian Wesołowski, dyrektor działu ubezpieczeń w firmie Blue Media.

Dodatkowo, przy wyborze oferty można skorzystać z rekomendacji systemowej, która polega na wskazaniu optymalnych dla danego przypadku rozwiązań w zakresie ochrony ubezpieczeniowej, w oparciu o analizę wybranych przez Klienta parametrów.

Zakupu polisy można dokonać przez Internet wypełniając wniosek na stronie www.ubezpieczenia.db-pbc.pl. Po wybraniu zakresu ochrony ubezpieczeniowej oraz uzupełnieniu danych osobowych, składka opłacana jest on-line za pomocą karty kredytowej lub przelewu. Następnie polisa, wraz z danymi kontaktowymi do Centrum Pomocy na wypadek zaistnienia zdarzenia objętego ubezpieczeniem, przesyłana jest na wskazany adres e-mail.

Osoby korzystające z oferty db Marketu Ubezpieczeniowego mają do dyspozycji opiekuna, który przypomni o upływającym terminie ubezpieczenia samochodowego czy wesprze w wielu innych związanych z zakupem polisy kwestiach.

Fintech

Już nie tylko e-commerce sięga po płatności odroczone. Również dostawcy mediów decydują się umożliwiać swoim klientom tę wygodną formę płatności.

15.10.2021 CZYTAJ WIĘCEJ

Fintech

Firmy pożyczkowe coraz chętniej wdrażają rozwiązania weryfikacyjne, które pozwalają im zweryfikować tożsamość i zdolność kredytową klientów online.

08.10.2021 CZYTAJ WIĘCEJ

Fintech

Branża ubezpieczeniowa była jedną z pierwszych, które zaczęły aktywnie korzystać z narzędzi weryfikacyjnych, żeby zdigitalizować proces sprzedaży ubezpieczeń.

24.09.2021 CZYTAJ WIĘCEJ