Komunikacja SMS dla TAURON Obsługa Klienta Sp. z o.o.

#Tauron #obsługa klienta #komunikacja SMS

19.09.2012
Udostępnij:

Sopocka firma Blue Media zwyciężyła w przetargu na świadczenie obsługi multimedialnych serwisów SMS i e-mail dla TAURON Obsługa Klienta Sp. z o.o. Początkowo firma dostarczać będzie krótkie wiadomości tekstowe, a w przyszłości także e-maile.

Serwis SMS i e-mail dla klientów spółki TAURON Obsługa Klienta będzie systemem komunikacji działającym w dwóch kierunkach. Poprzez SMS klienci będą mogli na przykład skorzystać z ofert i promocji przygotowywanych przez Spółkę. Również przez SMS przesyłane im będą kody autoryzacji i potwierdzenia wykonanych czynności.

Serwis SMS obsługiwany będzie przez jeden krótki numer kontaktowy: 4445. Za wysłanie wiadomości SMS klient zapłaci standardową cenę, zgodną z cennikiem operatora swojej sieci komórkowej. Wszystkie otrzymywane wiadomości są bezpłatne. 

- Największą zaletą komunikacji SMS w TAURON Obsługa Klienta będzie jej dwukierunkowość – mówi Paweł Borkowski, Zastępca Dyrektora Departamentu Contact Center w TAURON Obsługa Klienta. - Zamiast oczekiwać na połączenie, klienci będą mogli wysłać SMS z prośbą o kontakt, a my oddzwonimy. Dzięki zgłoszeniom SMS zyskamy pewność, że każdy klient otrzyma informacje, których potrzebuje – wyjaśnia P. Borkowski.

Firma Blue Media dostarcza miesięcznie ponad 15 mln krótkich wiadomości tekstowych na zlecenie swoich klientów i w ramach projektów własnych. Są to m.in. wiadomości zawierające komunikaty marketingowe oraz kody do autoryzacji w instytucjach finansowych. 

Przeczytaj także:

Fintech

Zarządzanie transakcjami płatniczymi w erze cyfrowej. Poradnik dla akceptantów

Poznaj najlepsze praktyki w zarządzaniu płatnościami online. Naucz się, jak zabezpieczyć i optymalizować płatności w Twojej firmie i rozwijać biznes.

19.04.2024 Czytaj więcej

Fintech

Optymalizacja konwersji w sklepie internetowym dzięki autentykacji 3D Secure

Sprawdź, jak 3D Secure (3DS) przyczynia się do zwiększenia konwersji, budowania zaufania klientów i minimalizacji ryzyka chargebacków w sklepach internetowych.

12.04.2024 Czytaj więcej

Fintech

Zabezpieczanie przyszłości płatności. Kluczowa rola standardów PCI DSS i PCI 3DS w ochronie danych klientów

Odkryj, jak standardy PCI DSS i PCI 3DS zapewniają ochronę danych klientów i transakcji, podnosząc bezpieczeństwo płatności elektronicznych w erze cyfrowej.

05.04.2024 Czytaj więcej