Mastercard i innogy wspólnie promują płatności automatyczne

#płatności automatyczne #MasterCard #innogy

22.02.2017
Udostępnij:

Od początku lutego trwa wspólna kampania firm Mastercard i innogy Polska oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać nawet do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki innogy.

Do promocji może przystąpić każdy użytkownik, który w okresie od 1 lutego do 30 kwietnia 2017 r. włączy płatność automatyczną w serwisie moje.innogy.pl i podłączy do swojego konta kartę wydaną przez Mastercard. W ramach promocji, za każdą fakturę na kwotę co najmniej 10 zł, opłaconą automatycznie, użytkownik otrzyma 10 zł zwrotu na podłączoną kartę płatniczą Mastercard. Maksymalna kwota zwrotu to 30 zł.

Do akcji „Zyskaj nawet 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne kartą Mastercard za rachunki innogy Polska” można przystąpić do końca kwietnia. Natomiast promocyjne zwroty na kartę płatniczą będą obowiązywały do końca października 2017 r.

Klienci innogy Polska mogą opłacać comiesięczne faktury za prąd bez potrzeby każdorazowego wprowadzania danych karty płatniczej od września ubiegłego roku. Cały proces płatności automatycznej jest zarządzany i obsługiwany za pośrednictwem serwisu bm.pl, którego operatorem jest sopocka spółka Blue Media. Po włączeniu usługi płatności automatycznych dane niezbędne do realizacji płatności są systemowo generowane i transferowane z serwisu moje.innogy.pl do serwisu bm.pl w czasie rzeczywistym, a klient jest na bieżąco informowany o kolejnych fakturach i nadchodzących terminach, w których nastąpi automatyczne obciążenie karty płatniczej.

W ramach płatności automatycznych za pośrednictwem bm.pl obsługiwane są m.in. karty płatnicze Mastercard (debetowe i kredytowe). Dzięki posiadaniu konta w serwisie bm.pl, użytkownik może jeśli chce zarządzać wszystkimi swoimi płatnościami automatycznymi, m.in. włączyć dodatkowe bezpłatne powiadomienia SMS lub zmienić maksymalną kwotę płatności, aby tym samym mieć jeszcze większą kontrolę nad płatnościami za faktury przy zachowaniu maksimum wygody.

Przeczytaj także:

Fintech

Optymalizacja konwersji w sklepie internetowym dzięki autentykacji 3D Secure

Sprawdź, jak 3D Secure (3DS) przyczynia się do zwiększenia konwersji, budowania zaufania klientów i minimalizacji ryzyka chargebacków w sklepach internetowych.

12.04.2024 Czytaj więcej

Fintech

Zabezpieczanie przyszłości płatności. Kluczowa rola standardów PCI DSS i PCI 3DS w ochronie danych klientów

Odkryj, jak standardy PCI DSS i PCI 3DS zapewniają ochronę danych klientów i transakcji, podnosząc bezpieczeństwo płatności elektronicznych w erze cyfrowej.

05.04.2024 Czytaj więcej

Fintech

Automatyzacja procesów bankowych. Jak technologia zmienia krajobraz usług finansowych?

Sprawdź, jak banki adaptują się do nowych technologii, pokonując wyzwania integracyjne i szkoląc personel, żeby zaoferować nowoczesne i bezpieczne usługi.

29.03.2024 Czytaj więcej