Konferencja o technologiach w Sopocie

#bankowość internetowa #bankowość spółdzielcza #konferencja

Udostępnij:

Blue Media zaprasza banki spółdzielcze na konferencję

Już 8 maja w Sopocie rozpocznie się dwudniowa konferencja „Technologie w Bankowości Spółdzielczej” firmowana przez Blue Media. Organizatorzy, prócz bogatego programu merytorycznego, zadbali też o typowo morskie rozrywki. Przedstawiciele banków spółdzielczych mogą zapisywać się na stronie http://konferencja.bluemedia.pl/

To już drugie technologiczne spotkanie organizowane w Sopocie przez Blue Media dla przedstawicieli bankowości spółdzielczej. Tym razem podczas prelekcji i dyskusji uczestnicy będą mogli zapoznać się z najnowszymi trendami rynkowymi, technologicznymi i prawnymi w nowocześniej bankowości elektronicznej. Swoją wiedzą i doświadczeniem na temat tworzenia serwisów internetowych, cyberbezpieczeństwa, nowych regulacji prawnych oraz technologii pozwalających zarabiać, podzielą się wybitni specjaliści ze świata bankowości spółdzielczej i komercyjnej, akademicy i praktycy.

- Zapraszamy nad morze, więc nie może zabraknąć typowo morskich atrakcji – mówi Kamila Czarnowska, Project Manager w Blue Media. – Czekające na naszych gości regaty i żeglarska biesiada będą okazją do nieformalnych rozmów i wymiany doświadczeń.

Rejestracja uczestników trwa na stronie konferencji http://konferencja.bluemedia.pl/. Tam też chętni znajdą szczegółowe informacje. Koszt konferencji i dwudniowego pobytu to 1799 złotych. Jak jednak zapewniają organizatorzy – istnieje możliwość uzyskania zniżki.

Komunikat prasowy Blue Media dla innogy

Fintech

Już nie tylko e-commerce sięga po płatności odroczone. Również dostawcy mediów decydują się umożliwiać swoim klientom tę wygodną formę płatności.

15.10.2021 CZYTAJ WIĘCEJ

Fintech

Firmy pożyczkowe coraz chętniej wdrażają rozwiązania weryfikacyjne, które pozwalają im zweryfikować tożsamość i zdolność kredytową klientów online.

08.10.2021 CZYTAJ WIĘCEJ

Fintech

Branża ubezpieczeniowa była jedną z pierwszych, które zaczęły aktywnie korzystać z narzędzi weryfikacyjnych, żeby zdigitalizować proces sprzedaży ubezpieczeń.

24.09.2021 CZYTAJ WIĘCEJ