Udostępnij:

Szeroka współpraca w obsłudze elektronicznych rozliczeń

PGE Obrót SA oraz firma Blue Media poinformowały o rozpoczęciu współpracy w obszarze obsługi płatności. Blue Media zapewni obsługę PGE eFaktury. W ramach współpracy Blue Media wesprze również wprowadzenie internetowych płatności pozyskując zgody klientów PGE na elektroniczne rozliczenia.

Blue Media specjalizuje sięw płatnościach elektronicznych. Systemy płatnicze i rozliczeniowe sopockiej spółki są wykorzystywane w tzw. eBOK-ach największych wystawców faktur w Polsce – dostawców energii, mediów, usług telekomunikacyjnych czy instytucji edukacyjnych.

Obsługa PGE eFaktury

PGE eBOK, czyli elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, to system pozwalający każdemu klientowi w dogodnym dla niego miejscu i czasie zweryfikować stan rozliczenia energii elektrycznej, sprawdzić aktualne saldo, wskazania licznika, a także przedłużyć lub wybrać nową ofertę. Klienci mogą również dokonywać płatności elektronicznych, a także skorzystać z usługi PGE eFaktura, dzięki której będą otrzymywać fakturę na wskazany adres mailowy. Blue Media przygotowały kompleksową obsługę płatności elektronicznych - od wygenerowania faktury po jej opłacenie. Klienci PGE mają teraz dostęp do swoich faktur w eBOKu oraz poprzez portal do automatycznego opłacania rachunków Blue Media – bm.pl.

PGE eFaktura to wygodny i bezpieczny sposób zarządzać swoimi rachunkami. Po wyrażeniu zgody na usługę PGE eFaktura, klienci nie będą otrzymywać rachunku tradycyjną pocztą - faktura zostanie wysłana na wskazany adres e-mail. Jest to również ukłon w stronę klientów, dla których ważna jest troska o środowisko naturalne - mówi Agnieszka Szczekala, rzecznik prasowy PGE Obrót S.A.

Płatności, podobnie jak w przypadku doładowań liczników, realizowane są natychmiast, za pomocą wygodnych e-przelewów oraz kart płatniczych.

Wsparcie wprowadzania internetowych płatności

Blue Media pomoże również w procesie przechodzenia klientów z faktur papierowych na elektroniczne, zbierając zgody na taką zmianę. Wykorzystany do tego celu zostanie PGE eBOK oraz serwis Blue Media, bm.pl.

Nowe usługi w obszarze płatności kierowane są do ponad 5 mln klientów PGE Polskiej Grupy Energetycznej.

Fintech

Fotoweryfikacja to jedno z narzędzi wchodzących w skład systemu weryfikacyjnego Blue Media. Poznaj bliżej jej zastosowanie.

23.07.2021 CZYTAJ WIĘCEJ

Fintech

Sprzedaż produktów finansowych jest trudna, ze względu na „niewidzialny” charakter transakcji. Istnieją jednak skuteczne sposoby, na to by sprzedaż była bardziej efektywna.

25.06.2021 CZYTAJ WIĘCEJ

Fintech

Automatyczna identyfikacja pozwala szybko i bezpiecznie zweryfikować potencjalnych klientów. Jest również kluczem do efektywniejszej sprzedaży produktów finansowych.

18.06.2021 CZYTAJ WIĘCEJ