Udostępnij:

Szeroka współpraca w obsłudze elektronicznych rozliczeń

PGE Obrót SA oraz firma Blue Media poinformowały o rozpoczęciu współpracy w obszarze obsługi płatności. Blue Media zapewni obsługę PGE eFaktury. W ramach współpracy Blue Media wesprze również wprowadzenie internetowych płatności pozyskując zgody klientów PGE na elektroniczne rozliczenia.

Blue Media specjalizuje sięw płatnościach elektronicznych. Systemy płatnicze i rozliczeniowe sopockiej spółki są wykorzystywane w tzw. eBOK-ach największych wystawców faktur w Polsce – dostawców energii, mediów, usług telekomunikacyjnych czy instytucji edukacyjnych.

Obsługa PGE eFaktury

PGE eBOK, czyli elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, to system pozwalający każdemu klientowi w dogodnym dla niego miejscu i czasie zweryfikować stan rozliczenia energii elektrycznej, sprawdzić aktualne saldo, wskazania licznika, a także przedłużyć lub wybrać nową ofertę. Klienci mogą również dokonywać płatności elektronicznych, a także skorzystać z usługi PGE eFaktura, dzięki której będą otrzymywać fakturę na wskazany adres mailowy. Blue Media przygotowały kompleksową obsługę płatności elektronicznych - od wygenerowania faktury po jej opłacenie. Klienci PGE mają teraz dostęp do swoich faktur w eBOKu oraz poprzez portal do automatycznego opłacania rachunków Blue Media – bm.pl.

PGE eFaktura to wygodny i bezpieczny sposób zarządzać swoimi rachunkami. Po wyrażeniu zgody na usługę PGE eFaktura, klienci nie będą otrzymywać rachunku tradycyjną pocztą - faktura zostanie wysłana na wskazany adres e-mail. Jest to również ukłon w stronę klientów, dla których ważna jest troska o środowisko naturalne - mówi Agnieszka Szczekala, rzecznik prasowy PGE Obrót S.A.

Płatności, podobnie jak w przypadku doładowań liczników, realizowane są natychmiast, za pomocą wygodnych e-przelewów oraz kart płatniczych.

Wsparcie wprowadzania internetowych płatności

Blue Media pomoże również w procesie przechodzenia klientów z faktur papierowych na elektroniczne, zbierając zgody na taką zmianę. Wykorzystany do tego celu zostanie PGE eBOK oraz serwis Blue Media, bm.pl.

Nowe usługi w obszarze płatności kierowane są do ponad 5 mln klientów PGE Polskiej Grupy Energetycznej.

Fintech

One step checkout jest stosunkowo nową alternatywą dla klasycznego, składającego się z kilku kroków procesu transakcyjnego w sklepie internetowym.

23.08.2022 CZYTAJ WIĘCEJ

Fintech

Szybki rozwój e-commerce sprawił, że sprzedawcy szukają nowych sposobów na pozyskiwanie klientów. Jednym z nich jest oferowanie elastycznych form płatności.

14.01.2022 CZYTAJ WIĘCEJ

Fintech

Rozwój płatności biometrycznych nabiera tempa. Jedną z najbardziej zaawansowanych technologicznie jest biometria głosowa.

10.12.2021 CZYTAJ WIĘCEJ