Płatności automatyczne od Blue Media w innogy

#płatności automatyczne #płatności za rachunki #innogy

27.09.2016
Udostępnij:

Blue Media wdraża płatności automatyczne w innogy Polska (dawne RWE Polska)

Sopocka spółka Blue Media wdrożyła automatyczne e-płatności w innogy Polska (d. RWE Polska). To kolejny – po Play - masowy wystawca faktur, który umożliwia swoim klientom w pełni zautomatyzowane opłacanie rachunków.

Dzięki cyklicznym płatnościom automatycznym klienci innogy mogą dokonywać comiesięcznych opłat za prąd bez potrzeby każdorazowego wprowadzania danych karty płatniczej. W ramach płatności automatycznych obsługiwane są wszystkie typy kart płatniczych (debetowych i kredytowych).

Usługę płatności automatycznych włącza się w e-boku dostawcy energii, natomiast cały proces płatności przebiega za pośrednictwem serwisu bm.pl, którego operatorem jest Blue Media. Klient w trakcie włączania płatności automatycznej autoryzuje się danymi konta bm.pl lub jeżeli nie jest jeszcze zarejestrowanym użytkownikiem zakłada konto. Po zalogowaniu do serwisu bm.pl, klient może aktywować bezpłatne powiadomienia SMS oraz ustawić maksymalną kwotę płatności. 

W kolejnych terminach płatności faktury, klient jest informowany, że wkrótce nastąpi obciążenie karty. Dane niezbędne do aktywacji płatności są automatycznie generowane i transferowane z e-boku dostawcy do serwisu bm.pl czasie rzeczywistym. Dzięki ustawieniu maksymalnej kwoty płatności, klient ma pewność, że rachunek, którego wartość przekroczy oczekiwaną kwotą nie zostanie opłacony automatycznie, a klient zostanie poinformowany o tym mailowo. Jeżeli w dniu pobierania płatności na rachunku karty nie znajdą się wystarczające środki na pokrycie zobowiązania, klient jest również informowany o tym mailowo i może zlecić samodzielnie płatność online. 

W każdej chwili istnieje możliwość odwołania zlecenie płatności i rezygnacji z usługi.

- Z naszego tegorocznego badania* wynika, że co trzeciemu Polakowi choć raz zdarzyło się zapomnieć opłacić rachunek w terminie. Dzięki usłudze cyklicznych płatności automatycznych klienci nie muszą co miesiąc pamiętać o terminowym opłacaniu rachunku za prąd, telefon czy internet, a tym samym unikają odsetek za spóźnienia w płatnościach – wyjaśnia Sylwia Frydel z Blue Media.

* Raport Blue Media: Jak Polacy płacą rachunki - http://www.bluemedia.pl/pressroom/informacje-praso...

Komunikat prasowy Blue Media dla innogy

Przeczytaj także:

Fintech

Automatyzacja procesów bankowych. Jak technologia zmienia krajobraz usług finansowych?

Sprawdź, jak banki adaptują się do nowych technologii, pokonując wyzwania integracyjne i szkoląc personel, żeby zaoferować nowoczesne i bezpieczne usługi.

29.03.2024 Czytaj więcej

Fintech

Czym jest VAT One Stop Shop i co oznacza dla polskich biznesów?

Dowiedz się, jak VAT One Stop Shop ułatwia przedsiębiorcom rozliczenia podatkowe przy sprzedaży online w UE. Poznaj korzyści VAT OSS i jak z niego korzystać.

22.03.2024 Czytaj więcej

Fintech

Płatności internetowe: jak technologie wpływają na wygodę i szybkość transakcji?

Dlaczego dostępność różnych metod płatności jest istotnym elementem biznesu prowadzonego w sieci? Odpowiedzi znajdziecie w poniższym tekście.

15.03.2024 Czytaj więcej