Przelewy ekspresowe BlueCash w eurobanku

#BlueCash #eurobank #przelewy ekspresowe

Udostępnij:

Eurobank udostępnił swoim klientom możliwość wykonywania przelewów ekspresowych BlueCash, które pozwalają na szybkie przesłanie środków na konto odbiorcy, w czasie nawet do 10 minut. W okresie promocyjnym, 15.08.2013 - 31.10.2013, transakcje tego typu będą realizowane bezpłatnie.

Przelewy ekspresowe sprawdzają się w przypadku, kiedy niezbędne jest natychmiastowe przelanie środków, np. gdy zbliża się termin spłaty raty kredytu lub rachunku np. za telefon lub czynsz, czy w sytuacjach awaryjnych. Usługa jest świadczona przez Blue Media S.A. W eurobanku możliwe jest ekspresowe przelanie pieniędzy do 24 banków w Polsce, w dowolnym dniu tygodnia, niezależnie od międzybankowych sesji księgowania przelewów, tzw. sesji Elixir. 

Klienci eurobanku mogą zrealizować do 5 przelewów ekspresowych dziennie, przy czym maksymalna kwota pojedynczej transakcji wynosi 5000 zł. Wraz z wdrożeniem usługi przelewów ekspresowych BlueCash dla klientów eurobanku została przygotowana promocja "Przelew ekspresowy w Euro Bank S.A. za 0 zł". W czasie jej trwania, tj. od 15.08.2013 do 31.10.2013, klienci realizujący transakcje tego typu, nie zostaną obciążeni kwotą prowizji. 

Najważniejsze cechy przelewów ekspresowych w eurobanku:

  • czas realizacji przelewu - nawet do 10 minut,
  • maks. dzienny limit przelewów - 5,
  • maks. limit kwotowy przelewu - 5000 zł,
  • prowizja za zrealizowanie przelewu - 0 zł (w okresie promocji do 31.10.2013, po tym okresie 5 zł),
  • godziny realizacji przelewu - 04:00 - 23:30.

Jak skorzystać z usługi?

Usługa jest dostępna dla wszystkich posiadaczy kont osobistych eurobanku z dostępem do systemu bankowości internetowej eurobank online. Wystarczy wybrać opcję wykonania takiej operacji w systemie i standardowo zatwierdzić ją kodem wygenerowanym przez token sprzętowy lub TokenGSM. W przypadku gdy klient nie posiada tokena przelew może być wykonany do zaufanego odbiorcy, który został zdefiniowany w placówce.

Fintech

Według raportu Deloitte, branżę e-commerce dotyka blisko ⅓ wszystkich ataków cyberprzestępców, czyniąc ją głównym ich celem. Czy można jakoś temu zaradzić?

21.10.2021 CZYTAJ WIĘCEJ

Fintech

Już nie tylko e-commerce sięga po płatności odroczone. Również dostawcy mediów decydują się umożliwiać swoim klientom tę wygodną formę płatności.

15.10.2021 CZYTAJ WIĘCEJ

Fintech

Firmy pożyczkowe coraz chętniej wdrażają rozwiązania weryfikacyjne, które pozwalają im zweryfikować tożsamość i zdolność kredytową klientów online.

08.10.2021 CZYTAJ WIĘCEJ