Przelewy ekspresowe BlueCash w eurobanku

#BlueCash #eurobank #przelewy ekspresowe

Udostępnij:

Eurobank udostępnił swoim klientom możliwość wykonywania przelewów ekspresowych BlueCash, które pozwalają na szybkie przesłanie środków na konto odbiorcy, w czasie nawet do 10 minut. W okresie promocyjnym, 15.08.2013 - 31.10.2013, transakcje tego typu będą realizowane bezpłatnie.

Przelewy ekspresowe sprawdzają się w przypadku, kiedy niezbędne jest natychmiastowe przelanie środków, np. gdy zbliża się termin spłaty raty kredytu lub rachunku np. za telefon lub czynsz, czy w sytuacjach awaryjnych. Usługa jest świadczona przez Blue Media S.A. W eurobanku możliwe jest ekspresowe przelanie pieniędzy do 24 banków w Polsce, w dowolnym dniu tygodnia, niezależnie od międzybankowych sesji księgowania przelewów, tzw. sesji Elixir. 

Klienci eurobanku mogą zrealizować do 5 przelewów ekspresowych dziennie, przy czym maksymalna kwota pojedynczej transakcji wynosi 5000 zł. Wraz z wdrożeniem usługi przelewów ekspresowych BlueCash dla klientów eurobanku została przygotowana promocja "Przelew ekspresowy w Euro Bank S.A. za 0 zł". W czasie jej trwania, tj. od 15.08.2013 do 31.10.2013, klienci realizujący transakcje tego typu, nie zostaną obciążeni kwotą prowizji. 

Najważniejsze cechy przelewów ekspresowych w eurobanku:

  • czas realizacji przelewu - nawet do 10 minut,
  • maks. dzienny limit przelewów - 5,
  • maks. limit kwotowy przelewu - 5000 zł,
  • prowizja za zrealizowanie przelewu - 0 zł (w okresie promocji do 31.10.2013, po tym okresie 5 zł),
  • godziny realizacji przelewu - 04:00 - 23:30.

Jak skorzystać z usługi?

Usługa jest dostępna dla wszystkich posiadaczy kont osobistych eurobanku z dostępem do systemu bankowości internetowej eurobank online. Wystarczy wybrać opcję wykonania takiej operacji w systemie i standardowo zatwierdzić ją kodem wygenerowanym przez token sprzętowy lub TokenGSM. W przypadku gdy klient nie posiada tokena przelew może być wykonany do zaufanego odbiorcy, który został zdefiniowany w placówce.

Fintech

Fotoweryfikacja to jedno z narzędzi wchodzących w skład systemu weryfikacyjnego Blue Media. Poznaj bliżej jej zastosowanie.

23.07.2021 CZYTAJ WIĘCEJ

Fintech

Sprzedaż produktów finansowych jest trudna, ze względu na „niewidzialny” charakter transakcji. Istnieją jednak skuteczne sposoby, na to by sprzedaż była bardziej efektywna.

25.06.2021 CZYTAJ WIĘCEJ

Fintech

Automatyczna identyfikacja pozwala szybko i bezpiecznie zweryfikować potencjalnych klientów. Jest również kluczem do efektywniejszej sprzedaży produktów finansowych.

18.06.2021 CZYTAJ WIĘCEJ