Szybkie doładowania liczników energetycznych przez SkyCash

#doładowania online #Blue Media #SkyCash #płatności za liczniki przedpłatowe

Udostępnij:

SkyCash wprowadza - w oparciu o istniejące rozwiązanie Blue Media - możliwość doładowania przedpłatowych liczników energetycznych, których w Polsce używa już blisko milion gospodarstw domowych.

Skycash – aplikacja umożliwiająca płatności mobilne – dzięki współpracy z Blue Media oferuje doładowania liczników większości polskich operatorów energetycznych, m.in. Enea, RWE, Tauron czy PGE.

Aby doładować licznik przedpłatowy za pomocą aplikacji SkyCash należy zeskanować cyfrowy kod kreskowy z indywidualnej karty przypisanej do punktu poboru energii, następnie zadeklarować kwotę zakupu, wybrać rodzaj płatności oraz zatwierdzić transakcję. Pieniądze natychmiast zasilą licznik.

- Główne zalety tej opcji płatności to możliwość zakupu porcji energii w dowolnym czasie, z dowolną częstotliwością - raz na tydzień, miesiąc czy kwartał - oraz bieżąca kontrola zużycia urządzeń – komentuje Tomasz Krajewski, Prezes SkyCash Poland S.A.

Doładowanie liczników za pomocą płatności mobilnych oparte jest o rozwiązanie płatnicze Blue Media, które działa także na stronach internetowych operatorów energetycznych. Obecnie w Polsce udział doładowań liczników przedpłatowych przez internet wynosi około 25 proc.

Z liczników przedpłatowych korzysta już około milion gospodarstw domowych. Według prognoz Blue Media, rynek liczników będzie rósł w tempie 20 – 30 proc. rok do roku.


- W krajach Europy Zachodniej rozliczenia pre-paid są popularne nie tylko w sektorze energetycznym. Klienci doładowują również liczniki gazowe. Rynek polski również będzie szedł w tym kierunku, zwłaszcza, że zgodnie z unijną dyrektywą, 80 proc. liczników ma zostać zastąpionych tzw. licznikami inteligentnymi. Ich zaletą jest możliwość zdalnego sterowania odczytami energii oraz parametrami w zakresie taryf, włączeń, informacji o jakości energii oraz ciągłości dostawy. Największą natomiast zaletą jest możliwość zdalnej zmiany sposobu rozliczenia na pre-paid – wyjaśnia Miłosz Kurzawski z Blue Media.



O Blue Media

Firma Blue Media jest dostawcą rozwiązań do obsługi transakcji elektronicznych i wsparcia sprzedaży online – od automatyzacji domowych płatności po kompleksowe, szyte na miarę systemy dla bankowości elektronicznej, rozwiązania dla wystawców faktur oraz e-handlu.

Blue Media w oparciu o zgodę NBP prowadzi działalność rozliczeniową i rozrachunkową. Firma jest licencjonowaną przez KNF krajową instytucją płatniczą oraz członkiem Forum Technologii Bankowych przy Związku Banków Polskich.

O SkyCash

SkyCash to największy w Polsce system płatności i usług mobilnych dla telefonów komórkowych, pozwalający m.in. w szybki i wygodny sposób kupować bilety komunikacji miejskiej i opłacać parkowanie w polskich miastach. Aplikacja umożliwia także kupowanie biletów kolejowych wielu polskich przewoźników, w tym PKP Intercity i Przewozów Regionalnych, jak również zakup biletów do kina, wypłacanie gotówki z bankomatów bez użycia karty oraz natychmiastowe przelewy pomiędzy użytkownikami i płatności za domowe rachunki. Wszystkie transakcje są zabezpieczone na poziomie bankowości mobilnej i kart płatniczych.

W 2014 roku, SkyCash otrzymał nagrodę Złoty Bell w konsumenckiej kategorii „Aplikacja roku 2013”. Usługa mobiParking została natomiast uhonorowana nagrodą Lokalizator Roku 2014, przyznaną w kategorii aplikacji dla kierowców, w ramach konferencji Navigation Trends for Drivers. W październiku 2015 r. firma zajęła pierwsze miejsce Polsce oraz drugie w Europie w Deloitte Technology Fast 50 - rankingu najszybciej rozwijających się firm technologicznie innowacyjnych w Europie Środkowej. Sukces został powtórzony w rankingu Deloitte Technology Fast 500 EMEA, gdzie SkyCash uplasował się na 46 miejscu, zajmując jednocześnie najwyższą pozycję spośród wszystkich polskich spółek, które znalazły się w zestawieniu. Więcej na stronie skycash.com

Fintech

Fotoweryfikacja to jedno z narzędzi wchodzących w skład systemu weryfikacyjnego Blue Media. Poznaj bliżej jej zastosowanie.

23.07.2021 CZYTAJ WIĘCEJ

Fintech

Sprzedaż produktów finansowych jest trudna, ze względu na „niewidzialny” charakter transakcji. Istnieją jednak skuteczne sposoby, na to by sprzedaż była bardziej efektywna.

25.06.2021 CZYTAJ WIĘCEJ

Fintech

Automatyczna identyfikacja pozwala szybko i bezpiecznie zweryfikować potencjalnych klientów. Jest również kluczem do efektywniejszej sprzedaży produktów finansowych.

18.06.2021 CZYTAJ WIĘCEJ