Wdrożenie Blue Media w eurobanku

#eurobank #market ubezpieczeń

18.04.2016
Udostępnij:

Blue Finance, spółka z grupy Blue Media, wdrożyła market ubezpieczeń w eurobanku

Blue Finance, spółka z grupy Blue Media, wdrożyła w eurobanku market ubezpieczeń, wykorzystywany przed doradców do sprzedaży ubezpieczeń w placówkach bankowych oraz za pośrednictwem call centre. To pierwsza w Polsce bankowa platforma ubezpieczeniowa po wejściu w życie Rekomendacji U.

Market ubezpieczeń przygotowany przez Blue Finance dla eurobanku to platforma, która integruje wszystkie produkty ubezpieczeniowe w jednym miejscu oraz przejmuje pośrednictwo między bankiem a towarzystwami ubezpieczeniowymi.

Dodatkowo firma Blue Finance pełni rolę tzw. agenta technicznego, odpowiadając za niektóre czynności pośrednictwa ubezpieczeniowego, takie jak kalkulacja oferty, rozliczenia z towarzystwem, wysyłka dokumentów polisowych drogą elektroniczną do klienta czy raportowanie.

- Market ubezpieczeń umożliwi bankowi poszerzenie portfolio produktów o ubezpieczenia stand alone. To także wygodne narzędzie dla doradców – dzięki intuicyjnemu interfejsowi mają swobodny dostęp do wszystkich ofert ubezpieczeniowych. To wreszcie doskonała odpowiedź na większość potrzeb ubezpieczeniowych przeciętnego klienta: tego wyjeżdżającego na urlop, posiadającego własne auto, poszukującego polisy do zabezpieczenia swego kredytu hipotecznego, czy też używanych na co dzień środków płatniczych – wylicza Krzysztof Ambroziak, Dyrektor Handlowy w Blue Finance.

Na początek market ubezpieczeń eurobanku będzie oferował produkt „Codzienna Ochrona” Towarzystwa Sogessur, zapewniający ochronę środków płatniczych i urządzeń Elektronicznych (karty debetowe, rzeczy osobiste, zakupiony towar i urządzenia mobilne).

Wprowadzona w życie w ub.r. Rekomendacja U zrewolucjonizowała rynek bancassurance oraz rynek ubezpieczeń, a tym samym wymusiła zmiany w technologii informatycznej banków. Od 1 kwietnia 2015 r. doradca bankowy nie może proponować ubezpieczeń klientom, jeśli nie posiada uprawnień do ich sprzedaży. W praktyce oznacza to konieczność zdania egzaminu „produktowego” w danym towarzystwie i rejestracji jako agent ubezpieczeniowy lub OFWCA (osoba fizyczna wykonująca czynności agencyjne). Market ubezpieczeniowy wdrożony przez Blue Finance w eurobanku to pierwsza tego typu bankowa platforma po wejściu w życie Rekomendacji U.

Blue Media i eurobank: Inofrmacja prasowa [plik .doc]

Blue Media i eurobank: Inofrmacja prasowa [plik .pdf]

Przeczytaj także:

Fintech

Automatyzacja procesów bankowych. Jak technologia zmienia krajobraz usług finansowych?

Sprawdź, jak banki adaptują się do nowych technologii, pokonując wyzwania integracyjne i szkoląc personel, żeby zaoferować nowoczesne i bezpieczne usługi.

29.03.2024 Czytaj więcej

Fintech

Czym jest VAT One Stop Shop i co oznacza dla polskich biznesów?

Dowiedz się, jak VAT One Stop Shop ułatwia przedsiębiorcom rozliczenia podatkowe przy sprzedaży online w UE. Poznaj korzyści VAT OSS i jak z niego korzystać.

22.03.2024 Czytaj więcej

Fintech

Płatności internetowe: jak technologie wpływają na wygodę i szybkość transakcji?

Dlaczego dostępność różnych metod płatności jest istotnym elementem biznesu prowadzonego w sieci? Odpowiedzi znajdziecie w poniższym tekście.

15.03.2024 Czytaj więcej