Wdrożenie Blue Media w eurobanku

#blue media #eurobank #market ubezpieczeń

Udostępnij:

Blue Finance, spółka z grupy Blue Media, wdrożyła market ubezpieczeń w eurobanku

Blue Finance, spółka z grupy Blue Media, wdrożyła w eurobanku market ubezpieczeń, wykorzystywany przed doradców do sprzedaży ubezpieczeń w placówkach bankowych oraz za pośrednictwem call centre. To pierwsza w Polsce bankowa platforma ubezpieczeniowa po wejściu w życie Rekomendacji U.

Market ubezpieczeń przygotowany przez Blue Finance dla eurobanku to platforma, która integruje wszystkie produkty ubezpieczeniowe w jednym miejscu oraz przejmuje pośrednictwo między bankiem a towarzystwami ubezpieczeniowymi.

Dodatkowo firma Blue Finance pełni rolę tzw. agenta technicznego, odpowiadając za niektóre czynności pośrednictwa ubezpieczeniowego, takie jak kalkulacja oferty, rozliczenia z towarzystwem, wysyłka dokumentów polisowych drogą elektroniczną do klienta czy raportowanie.

- Market ubezpieczeń umożliwi bankowi poszerzenie portfolio produktów o ubezpieczenia stand alone. To także wygodne narzędzie dla doradców – dzięki intuicyjnemu interfejsowi mają swobodny dostęp do wszystkich ofert ubezpieczeniowych. To wreszcie doskonała odpowiedź na większość potrzeb ubezpieczeniowych przeciętnego klienta: tego wyjeżdżającego na urlop, posiadającego własne auto, poszukującego polisy do zabezpieczenia swego kredytu hipotecznego, czy też używanych na co dzień środków płatniczych – wylicza Krzysztof Ambroziak, Dyrektor Handlowy w Blue Finance.

Na początek market ubezpieczeń eurobanku będzie oferował produkt „Codzienna Ochrona” Towarzystwa Sogessur, zapewniający ochronę środków płatniczych i urządzeń Elektronicznych (karty debetowe, rzeczy osobiste, zakupiony towar i urządzenia mobilne).

Wprowadzona w życie w ub.r. Rekomendacja U zrewolucjonizowała rynek bancassurance oraz rynek ubezpieczeń, a tym samym wymusiła zmiany w technologii informatycznej banków. Od 1 kwietnia 2015 r. doradca bankowy nie może proponować ubezpieczeń klientom, jeśli nie posiada uprawnień do ich sprzedaży. W praktyce oznacza to konieczność zdania egzaminu „produktowego” w danym towarzystwie i rejestracji jako agent ubezpieczeniowy lub OFWCA (osoba fizyczna wykonująca czynności agencyjne). Market ubezpieczeniowy wdrożony przez Blue Finance w eurobanku to pierwsza tego typu bankowa platforma po wejściu w życie Rekomendacji U.

Blue Media i eurobank: Inofrmacja prasowa [plik .doc]

Blue Media i eurobank: Inofrmacja prasowa [plik .pdf]

Fintech

Fotoweryfikacja to jedno z narzędzi wchodzących w skład systemu weryfikacyjnego Blue Media. Poznaj bliżej jej zastosowanie.

23.07.2021 CZYTAJ WIĘCEJ

Fintech

Sprzedaż produktów finansowych jest trudna, ze względu na „niewidzialny” charakter transakcji. Istnieją jednak skuteczne sposoby, na to by sprzedaż była bardziej efektywna.

25.06.2021 CZYTAJ WIĘCEJ

Fintech

Automatyczna identyfikacja pozwala szybko i bezpiecznie zweryfikować potencjalnych klientów. Jest również kluczem do efektywniejszej sprzedaży produktów finansowych.

18.06.2021 CZYTAJ WIĘCEJ