Wrocław wdraża szybkie płatności za abonamenty parkingowe

#płatności online #Wrocław #abonament parkingowy

Udostępnij:

Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu udostępnił swoim interesantom Płatności Online Blue Media. Dzięki e-płatnościom kierowcy stolicy Dolnego Śląska mogą szybko i wygodnie wykupić abonamenty parkingowe.e współpracy z Blue Media i Tauronem.

Do tej pory kierowcy zainteresowani wykupieniem abonamentu mogli tego dokonać wyłącznie poprzez wykonanie samodzielnego przelewu na konto ZDiUM. Dzięki wprowadzonym w styczniu e-płatnościom od Blue Media, proces zakupu abonamentów parkingowych odbywa się w pełni online i został skrócony do minimum. 

Opłatę za abonament parkingowy można uiszczać poprzez stronę ​wroclaw.e-abonamenty.pl. Użytkownik sam wybiera typ abonamentu oraz okres rozliczeniowy, a następnie wybiera metodę płatności. Karta abonamentowa w formie PDF jest gotowa do pobrania natychmiast po sfinalizowaniu transakcji. Użytkownik może sam ją wydrukować i umieścić na desce rozdzielczej swojego samochodu.

Wrocławianie mają do wyboru płatności elektroniczne poprzez tzw. Pay by link (np. mTransfer, Pekao24 czy płacę z iPKO) i płatności mobilne BLIK. Wkrótce zostanie udostępniona możliwość uiszczania opłaty kartami Visa i MasterCard. ZDiUM pozostawił interesantom możliwość wyboru - wciąż mogą oni wykonać przelew standardowy lub skorzystać z szybkich Płatności Online Blue Media.

Płatności elektroniczne za różne usługi publiczne stają się standardem. Kwestią czasu jest wprowadzenie wygodnych e-płatności za abonamenty miejskie w kolejnych miastach. - Wrocław jest drugim miastem, które wprowadziło e-płatności za abonamenty parkingowe. W Szczecinie rozwiązanie zostało wdrożone w październiku 2017 roku i spotkało się z pozytywnym odbiorem mieszkańców. Już teraz większość szczecińskich kierowców płacąc za abonament wybiera szybkie płatności – komentuje Krzysztof Ambroziak, odpowiedzialny za rozwój usług Płatności Online Blue Media dla sektora publicznego.


Fintech

Fotoweryfikacja to jedno z narzędzi wchodzących w skład systemu weryfikacyjnego Blue Media. Poznaj bliżej jej zastosowanie.

23.07.2021 CZYTAJ WIĘCEJ

Fintech

Sprzedaż produktów finansowych jest trudna, ze względu na „niewidzialny” charakter transakcji. Istnieją jednak skuteczne sposoby, na to by sprzedaż była bardziej efektywna.

25.06.2021 CZYTAJ WIĘCEJ

Fintech

Automatyczna identyfikacja pozwala szybko i bezpiecznie zweryfikować potencjalnych klientów. Jest również kluczem do efektywniejszej sprzedaży produktów finansowych.

18.06.2021 CZYTAJ WIĘCEJ