Blue Media laureatem Deloitte Technology Fast 50 Central Europe

02.08.2006
Udostępnij:

Blue Media znalazła się w rankingu Deloitte Technology Fast 50 po raz trzeci, ale pierwszy raz w nim zwyciężyła.

Zwycięstwo jest miłym wydarzeniem, z drugiej jednak strony jest też zobowiązujące. Teraz pozostaje firmie najtrudniejsza rola - utrzymanie tej pozycji w kolejnych latach, a przynajmniej w przyszłym roku - mówi Sebastian Ptak, dyrektor zarządzający w Blue Media.

Podstawowe kryteria oceny obejmowały roczne obroty i działalność inwestycyjną. Ranking Deloitte zaczyna mieć charakter globalny: zwycięzcy edycji środkowoeuropejskiej są automatycznie nominowani do ogólnoeuropejskiego rankingu Technology Fast 500.

Przeczytaj także:

Nagroda

Fintech Future 2020 dla Autopay

Fintech Future to nagroda przyznawana fintechom o największym potencjale rozwoju. W 2020 trafiła do Autopay >>

01.09.2020 Czytaj więcej

Nagroda

Autopay z nagrodą Złotego Bankiera 2020

W 2020 nagroda Złoty Bankier została przyznana rozwiązaniu Autopay, czyli systemowi do szybkich i automatycznych płatności. 

23.06.2020 Czytaj więcej

Nagroda

Autopay z nominacją do Mobile Trends 2020

Mobile Trends Awards są przyznawane najlepszym aplikacjom w różnych kategoriach. Autopay był nominowany w kategorii: Usługa.

12.03.2020 Czytaj więcej