Pl En De Fr Es

GLOBAL RETAIL

eHandel globalnie - detal i konsumpcja

Prezentacja raportu
GLOBAL RETAIL APP BENCHMARK
ANALYSIS OF CUSTOMER JOURNEYS

PLAN SPOTKANIA

Workshop | Networking | Tapas & drinks

Zapraszamy na spotkanie podczas XV Targów eHandlu.

Spotkanie odbędzie się w środę 7 listopada 2018 o godz. 20:00 w warszawskiej Hali Koszyki ul. Koszykowa 63, w SOBREMESA TAPAS BAR
[Spotkanie ma charakter zamknięty, liczba miejsc jest ograniczona, obowiązują zaproszenia]

O czym będziemy rozmawiać:

O globalnym eHandlu i konsumpcji na podstawie raportu Global Retail App Benchmark, którego premiera miała miejsce 16 października 2018. Raport ten to efekt prac 38 ekspertów User i Customer Experience, którzy przeanalizowali jakość doświadczenia zakupowego klientów branży retail z całego świata. Badanie odbyło się w 18 krajach na 6 kontynentach za pośrednictwem 18 partnerów z międzynarodowego stowarzyszenia UXalliance

Analizie poddano 36 procesów sprzedażowych i wchodzące w ich zakres kluczowe punkty styku klienta z marką. Począwszy od etapu poszukiwania produktu i procesu jego zakupu, poprzez dostawę i zwrot towaru, a kończąc na budowaniu relacji z klientem.

Symetria to największa w Polsce agencja User Experience
Posiada ponad 20 lat doświadczeń w projektowaniu złożonych interfejsów i aplikacji oraz przeprowadzaniu badań użyteczności dla czołowych polskich i globalnych marek.
Symetria to również członek UXalliance, międzynarodowego stowarzyszenia największych firm z branży User Experience oraz jedyny w Polsce przedstawiciel Certyfikatu UX-PM.
Do grona klientów Symetrii należą m.in. Asseco, Credit Agricole, ING, LIDL, PLL LOT, MasterCard, Orange, Philip Morris International, PKO BP, PZU, Santander.

Piotr Sałata
UX Team Leader

SYMETRIA

Związany z branżą internetową od 2008 roku. Zajmuje się projektowaniem interfejsów oraz procesów. Łączy wiedzę techniczną z obszarem user experience. Autor prac związanych z użytecznością i dostępnością serwisów internetowych, trener międzynarodowego certyfikatu UX-PM.

Blue Media
Tworzymy produkty i usługi, które ułatwiają i przyspieszają wykonywanie codziennych spraw, takich jak płacenie rachunków, doładowanie telefonu, wykonanie ekspresowego przelewu czy zrobienie zakupów przez internet. Od początku istnienia firmy, tworzymy automaty i roboty, które pracują dla nas. Wszystko po to, byśmy mieli więcej czasu na to, co dla nas najważniejsze - na własne życie.

19 lat

19 lat doświadczenia w tworzeniu i wdrażaniu innowacyjnych usług w obszarze płatności elektronicznych.

500 000

Tylu użytkowników obsługujemy każdego dnia.

200 tys.

Nasz System Płatności BlueCash (umożliwiający przelewy natychmiastowe) obejmuje dziś ponad 100 Banków i obsługuje ponad 200 tysięcy przelewów natychmiastowych miesięcznie

9 mld zł

To wartość transakcji finansowych obsługiwanych przez nas rocznie.

6 mln Klientów

Otrzymuje elektroniczne faktury generowane z naszych systemów on-line wdrożonych u kilkunastu największych dostawców usług.

PLAN SPOTKANIA

Gwarantujemy ciekawą dyskusję o trendach w eHandlu połączoną z koktajlem. Liczba miejsc ograniczona. Tylko na zaproszenia

 

Dress code: CASUAL

POTWIERDŹ UDZIAŁ

20:00

ROZPOCZĘCIE SPOTKANIA

20:00 - 20:30

20:30

Prezentacja raportu Global Retail – Piotr Sałata - Symetria

20:30 - 21:30

21:30

Networking, tapas & drinks

21:30 -

Potwierdź swój udział.

Ilość dostępnych miejsc jest ograniczona

sprawdź nas

Zapisz się na newsletter