Pl En De Fr Es

SAMOOBSŁUGA 2020

SAMOOBSŁUGA I AUTOMATYZACJA

Ogólnopolskie badanie preferencji i barier Polaków
względem rozwiązań samoobsługowych
w handlu, gastronomii, transporcie i usługach.

Samoobsługa i automatyzacja 2020

Przygotowany przez Symetria UX i Blue Media materiał to pierwsze ogólnopolskie badanie preferencji i barier Polaków względem rozwiązań samoobsługowych w handlu, gastronomii, transporcie i usługach.

Przeanalizowaliśmy wszystkie dostępne na polskim rynku rozwiązania samoobsługowe z perspektywy całej ścieżki zakupowej. Począwszy od budowania świadomości produktu/usługi, przez proces wyboru, zakup, aż po etap ewaluacji pozakupowej.

Poznaliśmy motywację do wyborów konkretnych rozwiązań w zależności od etapu procesu, kontekstu sytuacji czy branży. Dowiedzieliśmy się co wpływa na ten wybór i gdzie pojawiają się bariery i przeszkody w korzystaniu w dostępnych na rynku rozwiązań samoobsługowych.

Jeżeli jesteście ciekawi otrzymanych wyników skorzystajcie z formularza, a niezwłocznie po opublikowaniu raportu prześlemy go Wam na wskazany adres e-mail.

Symetria to największa w Polsce agencja User Experience
Posiada ponad 20 lat doświadczeń w projektowaniu złożonych interfejsów i aplikacji oraz przeprowadzaniu badań użyteczności dla czołowych polskich i globalnych marek.
Symetria to również członek UXalliance, międzynarodowego stowarzyszenia największych firm z branży User Experience oraz jedyny w Polsce przedstawiciel Certyfikatu UX-PM.
Do grona klientów Symetrii należą m.in. Asseco, Credit Agricole, ING, LIDL, PLL LOT, MasterCard, Orange, Philip Morris International, PKO BP, PZU, Santander.
Blue Media
Tworzymy produkty i usługi, które ułatwiają i przyspieszają wykonywanie codziennych spraw, takich jak płacenie rachunków, doładowanie telefonu, wykonanie ekspresowego przelewu czy zrobienie zakupów przez internet. Od początku istnienia firmy, tworzymy automaty i roboty, które pracują dla nas. Wszystko po to, byśmy mieli więcej czasu na to, co dla nas najważniejsze - na własne życie.

19 lat

19 lat doświadczenia w tworzeniu i wdrażaniu innowacyjnych usług w obszarze płatności elektronicznych.

500 000

Tylu użytkowników obsługujemy każdego dnia.

200 tys.

Nasz System Płatności BlueCash (umożliwiający przelewy natychmiastowe) obejmuje dziś ponad 100 Banków i obsługuje ponad 200 tysięcy przelewów natychmiastowych miesięcznie

9 mld zł

To wartość transakcji finansowych obsługiwanych przez nas rocznie.

6 mln Klientów

Otrzymuje elektroniczne faktury generowane z naszych systemów on-line wdrożonych u kilkunastu największych dostawców usług.

Jesteś zainteresowany raportem?

Zostaw swoje dane.

sprawdź nas

Zapisz się na newsletter