Google Pay to nowy wygodny sposób płatności, który pokochają Twoi klienci

#płatności online #Google Pay

Sklepy tradycyjne i internetowe, aplikacje, kawiarnie i miliony innych miejsc – wszędzie tam można płacić z użyciem Google Pay. Ty również daj swoim klientom taką możliwość

Zacznij pobierać płatności Skontaktuj się z działem sprzedaży

Jakie są płatności Google Pay?

Google Pay to błyskawiczny i intuicyjny system płatności od Google. Pozwala on użytkownikowi na przeprowadzenie procesu płatności bez wypełniania formularza kartowego, ponieważ dane karty są przechowywane bezpiecznie na serwerach firmy.

  • Proste w obsłudze

    Wystarczy, że Twój klient raz zapisze dane wybranej karty płatniczej na swoim koncie Google i już może płacić wygodnie za zakupy nie tylko w sklepach stacjonarnych, ale i w tysiącach aplikacji i sklepów internetowych.

    Dwa kliknięcia wystarczą, żeby zapłacić za zakupy w internecie, co oznacza znacznie mniej porzuconych koszyków.

  • W 100% bezpieczne

    Podczas płatności za pomocą Google Pay dane karty nie są udostępniane sklepowi.

    Twój klient ma pewność, że jego dane są bezpiecznie przechowywane na koncie Google i chronione dzięki wielu warstwom zabezpieczeń, wykorzystując jedną z najbardziej zaawansowanych na świecie infrastruktur.

  • Wszechobecne

    Z płatności Google Pay można swobodnie korzystać nie tylko wszędzie tam, gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe.

    Dzięki Google Pay klienci otrzymują dostęp do bezpiecznych i wygodnych płatności w wielu aplikacjach i sklepach online.

Zapewniamy integrację w modelu
white label
oraz z następującymi platformami e−commerce.

1999

od tego roku jesteśmy na rynku

300

banków i instytucji finansowych korzysta z naszych rozwiązań

50 tys. 

sklepów internetowych używa naszych płatności

880 tys.

klientów korzysta z naszych systemów każdego dnia

Dlaczego warto dodać płatności Google Pay do oferty?

W 2023 roku liczba użytkowników smartfonów osiągnęła 5,25 miliarda. Coraz większa część populacji ma stały dostęp do internetu mobilnego i chętnie z niego korzysta, również w celach zakupowych.

Systematycznie rośnie również ilość czasu spędzanego w internecie. EMarketer podaje, że średni czas spędzany przez dorosłych Amerykanów wynosi 2 godz. 55 minut. Uwzględniając osoby młodsze, wynik ten zwiększa się do 3 godzin i 10 minut. Biorąc pod uwagę wszystkie urządzenia mobilne otrzymujemy 3 godziny i 43 minut.

To pokazuje, jak duży potencjał biznesowy drzemie w płatnościach zbliżeniowych z wykorzystaniem smartfonów, z którymi użytkownicy niemal się nie rozstają.

Najczęstszym etapem porzucania koszyka zakupowego przez klientów jest moment wyboru formy płatności. Dzięki integracji Autopay i Google Pay możesz dać swoim klientom możliwość o wiele prostszych i wygodniejszych zakupów, niezależnie od urządzenia (telefon, komputer), systemu operacyjnego czy przeglądarki. Płatności Google Pay działają wszędzie tam, gdzie są Twoi klienci.

Zacznij pobierać płatności

Możesz nam zaufać

Od 1 października 2013 r. mamy status krajowej instytucji płatniczej nadzorowanej przez Komisję Nadzoru Finansowego. Od 2011 r., na mocy zgody Narodowego Banku Polskiego, prowadzimy działalność rozliczeniową i rozrachunkową, nad którą NBP sprawuje nadzór.
Posiadamy certyfikat PCI DSS, umożliwiający przetwarzanie danych kartowych w systemach informatycznych i bramkach płatniczych.
Należymy do Polskiej Organizacji Niebankowych Instytucji Płatności oraz Forum Technologii Bankowych przy Związku Banków Polskich. W 2019 r. uzyskaliśmy rozszerzenie licencji KNF, które pozwala na świadczenie usługi dostępu do informacji o rachunku (AIS) oraz usługi inicjowania płatności (PIS) zgodnie z przepisami dyrektywy PSD2, obowiązującej w Polsce od tego samego roku.

Skorzystaj z naszej bazy wiedzy

Fintech

Zarządzanie transakcjami płatniczymi w erze cyfrowej. Poradnik dla akceptantów

Poznaj najlepsze praktyki w zarządzaniu płatnościami online. Naucz się, jak zabezpieczyć i optymalizować płatności w Twojej firmie i rozwijać biznes.

19.04.2024 Poznaj szczegóły

Ecommerce

Jak wykorzystać płatności online do redukcji nieopłaconych zamówień?

Dowiedz się, jakie strategie zastosować, by poprawić konwersję i zwiększyć satysfakcję klientów dzięki szybkiej i bezproblemowej płatności.

11.04.2024 Poznaj szczegóły

Ecommerce

Jak rozpocząć sprzedaż subskrypcyjną w branży fitness?

Dowiedz się, jak wprowadzić model subskrypcyjny w branży fitness, aby zwiększyć lojalność klientów i wygenerować stałe przychody. Oto, co musisz wiedzieć.

09.04.2024 Poznaj szczegóły

Zastanawiasz się, jak możemy pomóc Twojej firmie?

Skontaktuj się z naszym działem sprzedaży, a omówimy wszystkie możliwości

Pobierz aplikację

Zeskanuj kod QR aparatem telefonu, żeby pobrać aplikację Autopay i płacić automatycznie za przejazdy autostradami, winiety i wiele więcej.

Dostępna na urządzenia z systemem iOS i Android.

Pobierz aplikację
Google Play
App Store
Google Play App Store