Jesteś zainteresowany współpracą? Zadzwoń 58 760 48 59

X
Pl En De Fr Es

0 zł za uruchomienie systemu płatności internetowych

Uruchom płatności z doradcą >>

Płatności Shoper,

czyli jak wdrożyć Płatności Blue Media w Twoim sklepie internetowym

Nasze płatności zostały tak zaprojektowane, żeby można je było szybko wdrożyć również w sklepach działających w ramach platform ecommerce, takich jak Shoper.

Sklep może je udostępnić swoim klientom w 3 minuty:

  • bez podpisywania indywidualnej umowy,
  • bez prac programistycznych i integratorskich,
  • wystarczy wypełnienie formularza z podstawowymi informacjami.

Usługa Shoper Płatności, realizowana wspólnie z Blue Media, daje dużo większe niż dotąd możliwości właścicielom sklepów internetowych. Usługę mogą aktywować bez niepotrzebnej biurokracji, w zaledwie kilka minut. Nie dość, że sama w sobie jest ona bardzo konkurencyjna, to jeszcze pozwala dostarczyć ich e-biznesowi rozwiązań, których oczekują od nich klienci.W ciągu dwóch lat od jej uruchomienia na naszej platformie aktywowało ją już ponad 9000 sklepów.

- Krzysztof Krawczyk – CEO Dreamcommerce S.A.

Poznaj kluczowe zalety systemu Płatności Blue Media:

Duży wybór metod płatności

Możliwość wyboru ulubionej formy płatności jest bardzo ważna dla kupujących w sieci, dlatego udostępniamy wszystkie najpopularniejsze rozwiązania, tj. płatność kartą debetową i kredytową, w systemie pay by link, czy za pośrednictwem płatności mobilnych BLIK-a.

Trzy warianty strony płatności

Klasyczny - w szacie graficznej Blue Media; spersonalizowany - w szacie graficznej sklepu; zintegrowany - strona zintegrowana ze sklepem graficznie i funkcjonalnie, otwierająca się w domenie sklepu.

Dostosowanie do urządzeń mobilnych

Strona Płatności Blue Media została zaprojektowana w technologii RWD, dzięki czemu jej wygląd i zachowanie dostosowuje się automatycznie do rozmiarów urządzenia, na którym dokonywana jest płatność.

Atrakcyjne warunki

Nowe sklepy przez 3 miesiące nie płacą prowizji.
Pozostałe sklepy korzystają z promocji przez pierwsze 3 miesiące tylko 1% prowizji, potem 1,69%.

Wygodne zwroty

Sklep z poziomu platformy Shoper może zrealizować zwrot środków do swojego klienta. Zwrot obsługuje firma Blue Media bezpośrednio na kanał płatności z którego klient realizował wpłatę.

Nasz doradca przedstawi Ci indywidualną ofertę i pomoże uruchomić płatności.

Zależy Ci na szybkim kontakcie? Uzupełnij numer telefonu w formularzu lub zadzwoń 58 760 48 59.

A teraz sprawdź, jak podłączyć nasze płatności
w Twoim sklepie na platformie Shoper

Instrukcja wdrożenia krok po kroku:

Na start

zadbaj o dobry regulamin. Aktywacja płatności Shoper nie będzie możliwa bez regulaminu, który będzie zawierał odpowiednie zapisy dotyczące płatności. Napisz do nas, a prześlemy ci je.

Logowanie

Wejdź na https://www.shoper.pl/myadmin/ i zaloguj się używając danych swojego konta administratora: loginu oraz hasła

Aktywacja dodatku

Po zalogowaniu znajdziesz się na pulpicie, po jego lewej stronie będzie się znajdowało menu. Wybierz: Konfiguracja >> Sprzedaż & Dostawy

Wśród zakładek odnajdź: Płatności, następnie kliknij Aktywuj.


                        

Przesłanie formularza

Po wciśnięciu przycisku Aktywuj, wyświetli się formularz, do którego należy wprowadzić poprawne dane.


                            

Pamiętaj, że wpisywane przez ciebie dane muszą być prawdziwe i odpowiadać aktualnej sytuacji. Jeżeli dane będą błędne lub niekompletne może to skomplikować lub całkiem uniemożliwić przeprowadzenie weryfikacji, a co za tym idzie, uruchomienie płatności Shoper w twoim sklepie internetowym.

Ważne: podaj swój aktualny adres e-mail, ponieważ będziemy się z tobą kontaktować właśnie za jego pośrednictwem.

Przelew weryfikacyjny

Po wypełnieniu formularza zobaczysz link aktywacyjny, który należy kliknąć, by móc dokonać przelewu weryfikacyjnego na kwotę 5 PLN.

Pamiętaj, że dane muszę zgadzać się z tym, co wpisałeś w poprzednim formularzu. Jeżeli będą się różnić, aktywowanie płatności Shoper w twoim sklepie będzie niemożliwe.


                            

W następnym kroku wybierz swój bank i wykonaj przelew. Kwota aktywacyjna jest bezzwrotna.

Jeżeli wśród wymienionych banków nie znajdziesz swojego, wybierz opcję: Mam konto w innym banku i postępuj zgodnie z wyświetlaną instrukcją.

I to wszystko! Gdy weryfikacja Płatności Shoper przebiegnie prawidłowo, wówczas pojawią się one w zakładce: Konfiguracja >> Sprzedaż & Dostawa >> Płatności (jako przelew natychmiastowy).


                            

Pamiętaj, żeby aktywować płatności wciśnij v po prawej stronie i wybierz "Tak". Dodatkowo wskaż PLN jako walutę aktywną.

Co się dzieje, jeśli weryfikacja Płatności Shoper przebiegnie negatywnie?

Jeżeli podczas wykonywania przelewu weryfikacyjnego coś pójdzie nie tak, zobaczysz komunikat: Dane konto nie zostało poprawnie zweryfikowane. Proszę zmienić dane na prawidłowe.

Wówczas należy poprawić dane osobowe. Sprawdź dokładnie czy dane zawarte w formularzu Płatności Shoper są takie same jak te na koncie, z którego chcesz zrobić przelew aktywacyjny. Jeżeli wszystko się zgadza, tym razem weryfikacja powinna przebiec pozytywnie.

Pamiętaj, żeby w trakcie procesu weryfikacyjnego nie wyłączać swojego sklepu.

Płatności Shoper od BlueMedia to sprawdzone i niezawodne rozwiązanie dla Twojego sklepu internetowego

ZACZNIJ POBIERAĆ PŁATNOŚCI

już teraz!