Jesteś zainteresowany współpracą? Zadzwoń 58 760 48 59

X
Pl En De Fr Es

0 zł za uruchomienie systemu płatności internetowych

Uruchom płatności z doradcą >>

Płatności Shoper,

czyli jak wdrożyć Płatności Blue Media w Twoim sklepie internetowym

Nasze płatności zostały tak zaprojektowane, żeby można je było szybko wdrożyć również w sklepach działających w ramach platform ecommerce, takich jak Shoper.

Sklep może je udostępnić swoim klientom w 3 minuty:

  • bez podpisywania indywidualnej umowy,
  • bez prac programistycznych i integratorskich,
  • wystarczy wypełnienie formularza z podstawowymi informacjami.

Usługa Shoper Płatności, realizowana wspólnie z Blue Media, daje dużo większe niż dotąd możliwości właścicielom sklepów internetowych. Usługę mogą aktywować bez niepotrzebnej biurokracji, w zaledwie kilka minut. Nie dość, że sama w sobie jest ona bardzo konkurencyjna, to jeszcze pozwala dostarczyć ich e-biznesowi rozwiązań, których oczekują od nich klienci.W ciągu dwóch lat od jej uruchomienia na naszej platformie aktywowało ją już ponad 9000 sklepów.

- Krzysztof Krawczyk – CEO Dreamcommerce S.A.

Poznaj kluczowe zalety systemu Płatności Blue Media:

Duży wybór metod płatności

Możliwość wyboru ulubionej formy płatności jest bardzo ważna dla kupujących w sieci, dlatego udostępniamy wszystkie najpopularniejsze rozwiązania, tj. płatność kartą debetową i kredytową, w systemie pay by link, czy za pośrednictwem płatności mobilnych BLIK-a.

Trzy warianty strony płatności

Klasyczny - w szacie graficznej Blue Media; spersonalizowany - w szacie graficznej sklepu; zintegrowany - strona zintegrowana ze sklepem graficznie i funkcjonalnie, otwierająca się w domenie sklepu.

Dostosowanie do urządzeń mobilnych

Strona Płatności Blue Media została zaprojektowana w technologii RWD, dzięki czemu jej wygląd i zachowanie dostosowuje się automatycznie do rozmiarów urządzenia, na którym dokonywana jest płatność.

Atrakcyjne warunki

Nowe sklepy przez 3 miesiące nie płacą prowizji.
Pozostałe sklepy korzystają z promocji przez pierwsze 3 miesiące tylko 1% prowizji, potem 1,69%.

Wygodne zwroty

Sklep z poziomu platformy Shoper może zrealizować zwrot środków do swojego klienta. Zwrot obsługuje firma Blue Media bezpośrednio na kanał płatności z którego klient realizował wpłatę.

Nasz doradca przedstawi Ci indywidualną ofertę i pomoże uruchomić płatności.

Zależy Ci na szybkim kontakcie? Uzupełnij numer telefonu w formularzu lub zadzwoń 58 760 48 59.

A teraz sprawdź, jak podłączyć nasze płatności
w Twoim sklepie na platformie Shoper

Instrukcja wdrożenia krok po kroku:

Na start

zadbaj o dobry regulamin. Aktywacja płatności Shoper nie będzie możliwa bez regulaminu, który będzie zawierał odpowiednie zapisy dotyczące płatności. Napisz do nas, a prześlemy ci je.

Logowanie

Wejdź na https://www.shoper.pl/myadmin/ i zaloguj się używając danych swojego konta administratora: loginu oraz hasła

Aktywacja dodatku

Po zalogowaniu znajdziesz się na pulpicie, po jego lewej stronie będzie się znajdowało menu. Wybierz: Konfiguracja >> Sprzedaż & Dostawy

Wśród zakładek odnajdź: Płatności, następnie kliknij Aktywuj.


                        

Przesłanie formularza

Po wciśnięciu przycisku Aktywuj, wyświetli się formularz, do którego należy wprowadzić poprawne dane.


                            

Pamiętaj, że wpisywane przez ciebie dane muszą być prawdziwe i odpowiadać aktualnej sytuacji. Jeżeli dane będą błędne lub niekompletne może to skomplikować lub całkiem uniemożliwić przeprowadzenie weryfikacji, a co za tym idzie, uruchomienie płatności Shoper w twoim sklepie internetowym.

Ważne: podaj swój aktualny adres e-mail, ponieważ będziemy się z tobą kontaktować właśnie za jego pośrednictwem.

Przelew weryfikacyjny

Po wypełnieniu formularza zobaczysz link aktywacyjny, który należy kliknąć, by móc dokonać przelewu weryfikacyjnego na kwotę 19 PLN.

Pamiętaj, że dane muszę zgadzać się z tym, co wpisałeś w poprzednim formularzu. Jeżeli będą się różnić, aktywowanie płatności Shoper w twoim sklepie będzie niemożliwe.


                            

W następnym kroku wybierz swój bank i wykonaj przelew. Kwota aktywacyjna jest bezzwrotna.

Jeżeli wśród wymienionych banków nie znajdziesz swojego, wybierz opcję: Mam konto w innym banku i postępuj zgodnie z wyświetlaną instrukcją.

I to wszystko! Gdy weryfikacja Płatności Shoper przebiegnie prawidłowo, wówczas pojawią się one w zakładce: Konfiguracja >> Sprzedaż & Dostawa >> Płatności (jako przelew natychmiastowy).


                            

Pamiętaj, żeby aktywować płatności wciśnij v po prawej stronie i wybierz "Tak". Dodatkowo wskaż PLN jako walutę aktywną.

Co się dzieje, jeśli weryfikacja Płatności Shoper przebiegnie negatywnie?

Jeżeli podczas wykonywania przelewu weryfikacyjnego coś pójdzie nie tak, zobaczysz komunikat: Dane konto nie zostało poprawnie zweryfikowane. Proszę zmienić dane na prawidłowe.

Wówczas należy poprawić dane osobowe. Sprawdź dokładnie czy dane zawarte w formularzu Płatności Shoper są takie same jak te na koncie, z którego chcesz zrobić przelew aktywacyjny. Jeżeli wszystko się zgadza, tym razem weryfikacja powinna przebiec pozytywnie.

Pamiętaj, żeby w trakcie procesu weryfikacyjnego nie wyłączać swojego sklepu.

Płatności Shoper od BlueMedia to sprawdzone i niezawodne rozwiązanie dla Twojego sklepu internetowego

ZACZNIJ POBIERAĆ PŁATNOŚCI

już teraz!