0 zł za uruchomienie systemu płatności internetowych

Włącz płatności z konsultantem >> X
Pl En De Fr Es

Masz obroty powyżej 50 000 zł miesięcznie?

Ustal warunki z doradcą >>

Jak to działa?

I jak wygląda?

Wygląd strony płatności

Integracja systemu Płatności Online Blue Media z Twoją platformą sprzedażową jest możliwa w kilku wariantach. Po rozpoczęciu procesu płatności online, klient trafia na stronę płatności, w zależności od sposobu integracji masz do dyspozycji trzy rozwiązania.

  • Skorzystaj z gotowej, uniwersalnej strony płatności Blue Media w niebiesko-białej szacie graficznej. Strona została przygotowana w technologii Responsive Web Design, co umożliwia wyświetlanie strony płatności na urządzeniu o dowolnej rozdzielczości (laptop, tablet, telefon).
  • Zleć nam przygotowanie strony płatności nawiązującej graficznie do layoutu Twojego sklepu/platformy. Zaprojektujemy ją zgodnie z Twoimi oczekiwaniami, klient będzie miał poczucie przebywania w jednej witrynie do zakończenia procesu płatności.
  • Chcesz zamknąć ścieżkę transakcyjną w swojej witrynie? Skorzystaj wówczas z opcji integracji „w tle” i wyboru płatności po swojej stronie. Nie martw się o aktualne grafiki – dostarczymy je i przypomnimy o konieczności aktualizacji, jeżeli którakolwiek metoda płatności zmieni znak graficzny.



Dostępne na wszystkich urządzeniach

Bramka płatności online Blue Media została zaprojektowana w systemie RWD, oznacza to, że automatycznie dostosowuje się do wielkości i rozdzielczości ekranu, z jakiego korzysta użytkownik. Płatności dokonamy zatem zawsze wygodnie bez względu czy zakupy robimy z użyciem komputera, tabletu czy smartphona.

Wygląd strony płatności


Klasyczny

Strona płatności otwierana jest w nowym oknie przeglądarki. Strona w niebiesko-białej szacie graficznej Blue Media.

Wybierz opcję najlepszą dla Ciebie i...

Zacznij pobierać płatności

Spersonalizowany

Strona płatności otwierana jest w nowym oknie przeglądarki. Strona zostaje dopasowana graficznie do witryny sprzedażowej Partnera.

Zintegrowany

Przygotowanie strony płatności leży po stronie Partnera. Klient pozostaje cały czas na jednej stronie (strona płatności nie jest otwierana w nowym oknie). Komunikacja z Blue Media przebiega „w tle” - w sposób niewidoczny dla Klienta.

Panel administracyjny

Możesz, ale nie musisz nic robić.

Obsługa pobierania płatności jest w pełni zautomatyzowana. Nie musisz zaglądać do panelu i podejmować żadnych dodatkowych działań. Automatycznie powiadomimy Cię o nowych płatnościach, wyślemy komunikaty o raportach i uruchomimy wypłatę zebranych środków. Nie musisz o niczym pamiętać i dokonywać samodzielnie przelewu środków.  Jeżeli jednak chcesz prześwietlić historię płatności, sprawdzić całość rozliczeń, przeanalizować statystyki lub zweryfikować dokładnie status transakcji - wszystko to zrobisz w jednym miejscu, w udostępnionym panelu administracyjnym. Resztę czasu masz dla siebie. ​

Raporty i statystyki

Generowanie raportów, podgląd i analiza poszczególnych okresów, statystyki, dane dotyczące form płatności, możliwość eksportu dowolnych danych.

Lista transakcji i faktury

Podgląd i zarządzanie transakcjami, status, wartości, wystawianie i edycja faktur. Szczegółowa historia transakcji.

Dane sklepu i użytkownicy

Podgląd i edycja danych sklepu/firmy, nadawanie uprawnień i zarządzanie użytkownikami obsługującymi proces sprzedażowy. Możliwość dodatkowego zabezpieczenia dostępu.

Zwroty

Przyjmowanie i obsługa zwrotów, zarządzanie statusem i rozliczanie kosztów.

Link do płatności

Możliwość stworzenia dedykowanego linku do płatności z określoną datą ważności oraz przesłania go do odbiorcy za pomocą jednego kliknięcia w panelu.

Call Center

Możliwość uruchomienia zdalnej, telefonicznej sprzedaży, bez dodatkowych integracji.

Rozliczenia i wypłata zebranych środków

Masz do dyspozycji trzy modele rozliczeń, które dopasujesz do charakteru i sposobu działania własnego biznesu.

  • Standardowy: polega na wypłaceniu zebranych środków najpóźniej następnego dnia roboczego. Środki wypłacane są wówczas jednym przelewem, pomniejszonym o prowizję.
  • Rozliczenia w modelu 1:1 - wypłata środków następuję po każdej wpłacie od klienta. Na podstawie indywidualnych uzgodnień wypłata środków może nastąpić w czasie rzeczywistym, a więc środki wpłacone przez Klienta otrzymasz jeszcze tego samego dnia roboczego.
  • Rozliczenie z pominięciem automatycznego potrącenia prowizji z tytułu obsługi płatności oraz wypłatę zebranych od klientów środków na indywidualne rachunki bankowe (tzw. mass collect). W ten sposób ułatwiasz pracę Twojemu zespołowi zajmującemu się rozliczeniami oraz zwiększysz bezpieczeństwo i efektywność przepływów finansowych.
schemat

„Przykładowy schemat rozliczenia środków na indywidualne rachunki bankowe przypisane przez Partnera do Klientów.”

Skontaktuj się z nami: